Hee, ik schijn in een voor mij onbekend krantje op een voor mij onbekende foto te staan. Heeft iemand die foto ergens voor op het forum?

ik heb dat krantje hier liggen, ik heb geen scanner dus neem em wel mee naar bk ofzo.

Tip voor mensen die het lopen nog in het lijf hebben zitten: de nacht van Groningen!.

De Nacht van Groningen is één van de succesvolle evenementen die voortgekomen is uit de start van de Giro d’Italia in Groningen in 2002. Het parcours van de Nacht van Groningen loopt dwars door de binnenstad van Groningen met een prachtige lus door het Noorderplantsoen. De halve marathon bestaat uit 4 rondes met een afstand per ronde van 5275 meter. Deelnemers kunnen een keuze maken uit verschillende afstanden: 1 ronde (5275 m.), 2 rondes (10550 m.), 3 rondes (15825 m.) of een halve marathon (21100 m.).

Vanmiddag kun je je nog inschrijven.

www.nachtvangroningen.nl

Voor de mensen die vaker hier kijken dan op hun mail ;)

Beste Batavieren,

Dit wordt het laatste mailtje van mij kant, er moet namelijk nog betaald worden voor het busje dat gehuurd is. De totale kosten voor het busje waren E320,-. Hieroverheen komt nog E42,45 + E27,52 voor de benzine. E69,97. Zelf heb ik de benzine voogeschoten, aangezien ik nog E70,- borg terug krijg, valt dit tegen elkaar weg.

Dus totaalbedrag wat ik nog moet krijgen is E320,- dit gedeeld door alle lopers (24) is E13,30 per persoon.

Verder zijn er nog mensen die nog steeds niet hun shirt betaald hebben!! Er zijn ook mensen die eerder teveel hebben betaald en daarom minder hoeven te betalen, daarom hieronder even een overzicht wat iedereen moet betalen:

Sjoerdtje E13,30

Wim E13,30

Arnold E13,30

Joric E13,30

Wouter E13,30

Maartje E13,30

Robbert E13,30

Sipko Jan E13,30

Martijn E13,30

Simon E13,30

Karine E13,30

Ellen E13,30

Joanne vd K E13,30

Dick E13,30

Hans E13,30

Harry E13,30 + E13,00 = E26,30

Christiaan E13,30

René E13,30

Albert Jan E13,30

Roberto E11,30

Tanja E13,30

Roelof Krijgt E86,70 TERUG (graag ff je rek.nr mailen)

Hinke Krijgt E29,25 TERUG (graag ff je rek.nr mailen)

Breunis E13,30

Van het geld wat over was is o.a. het inschrijfgeld en de buskaartjes van loper 17 betaald (die al in het begin was afgevallen), verder is hiervoor sportdrank gekocht, een lamp voor op de fiets, EHBO setje en bandenplakspul.

Graag z.s.m. dit geld overmaken, voor de mensen die nog geld terug krijgen geldt dat ze dit terugkrijgen, zodra ik het geld binnenheb van de anderen

Machteld
Rekeningnummer: 47 17 99 564 t.n.v. M.L. Noordveld te Groningen

Ik heb mijn polo al betaald voor ongeveer 98 % betaald, de overige 30 cent krijg je op bk, ok?

Hier een 'bewijs':

19-04-2005  tb  4717.99.564     M. L. Noordveld     af  

€ 13,00

polo    

Ik ben natuurlijk vergeten mijn naam te vermelden.

Je moet nog betalen voor het busje. Dit geld is niet voor de polo.

RJ schreef: Ik heb mijn polo al betaald voor ongeveer 98 % betaald, de overige 30 cent krijg je op bk, ok? ............. Ik ben natuurlijk vergeten mijn naam te vermelden.

"Dus totaalbedrag wat ik nog moet krijgen is E320,- dit gedeeld door alle lopers (24) is E13,30 per persoon. "

Die E13,30 is dus inderdaad voor het busje :wink:

Natuurlijk, het is nu overgemaakt.

is dit niet de fanatieke vd Weerd?

ik zie iig heel veel haar dansen. en hij ligt op de derde plek, dus dat kan dan haast niet anders

Ik wacht nog op de volgende betalingen:

Sjoerdtje E13,30
Wim E13,30
Arnold E13,30
Wouter E13,30
Robbert E13,30
Sipko Jan E13,30
Martijn E13,30
Karine E13,30
Albert Jan E13,30
Roberto E11,30

Graag dit weekend overmaken, want het gaat wel om E131,- wat ik nog moet krijgen!
Jullie zullen em inmiddels wel uit je hoofd kennen, maar nogmaals: mijn rekeningnummer is: 47.17.99.564 t.n.v. M.L. Noordveld te Groningen

Alvast bedankt!
Groeten,
Machteld

Kom op mensen, even betalen.

ja mensen, schiet es op

beuzzie schreef: ja mensen, schiet es op

Idd.... dat denk ik ook....

Er zijn nog steeds mensen die niet betaald hebben:
Sjoerdtje E13,30
Wim E13,30
Arnold E13,30
Robbert E13,30
Sipko Jan E13,30
Martijn E13,30
Karine E13,30
Roberto E11,30

Iedereen die vandaag niet overgemaakt heeft kan morgen een telefoontje verwachten (eigenlijk zou ik jullie allemaal moeten laten betalen voor m’n telefoonkosten, aangezien ik bij de betaling van de shirtjes ook al de helft bij langs heb moeten bellen, maar dit terzijde). En ga me niet vertellen dat je geen geld hebt, want mijn geld is ook al op sinds de Batavierenrace…

Mijn rekeningnummer is: 47.17.99.564 tnv M.L. Noordveld te Groningen

Machteld schreef:
beuzzie schreef: ja mensen, schiet es op

Idd.... dat denk ik ook....

Roberto E11,30

Mijn rekeningnummer is: 47.17.99.564 tnv M.L. Noordveld te Groningen

Hey ik meende echt dat ik het had overgemaakt maar zie het (nu ik het nakijk) er niet bij staan. Nu dus wel...

Sorry :oops: .

dank je :lol:

jajaja komt eraan..... wou het van het weekend doen,.. kwam er niet van... en geld.. tja dat is er wel.. moet mezelf alleen ff schoppen om de e-dentifiër te pakken en gewoon die knaakjes over te maken .

dus weest gerust... komt eraan

Ratten zijn jullie!

Allemaal nu dokken, anders kan Machteld niet mee op geelkamp. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?

Beste mensen,

Na het overweldigende succes van afgelopen 23 april lijkt het me een prima plan om ook komend jaar deel te nemen aan de batavierenrace!!!

De inschrijving begint op 1 oktober en ik heb vernomen dat er wel animo is bij de GSV'ers.
De ervaring leert dat het nogal schommelt met de aantallen mensen die meedoen en die uiteindelijk nog afhaken.

Daarnaast was Machteld afgelopen jaar als enige de organisator van het GSV-team en het lijkt me een goed plan om nu meerdere mensen dat werk te laten doen.
Dat houdt in dat er in ieder geval een persoon voor de financiën komt en een ploegleider.

Misschien is het wat ver van tevoren, maar dan kan iedereen nu alvast beoordelen of hij/ zijn mee wil doen en dan kan er een team samengesteld worden en als er overweldigend veel mensen mee willen doen kunnen er misschien zelfs 2 teams aangemeld worden!!!!! (wordt wel krap lijkt me)