Ik wil nog een keer! wat was dit gaaf zeg.

Ik vond het ook errug thof. Mooie foto's, enthousiaste mensen, mooi weer, en goede tijden (niet rtl 4).

Verder ben ik erg bij dat mijn mp3 speler, het na een 40 graden wasje, met persil gel en robijn wasverzachter, het gewoon weer doet, nadat hij in de zon heeft gelegen om te drogen.

Na het trainen, had ik mijn mp3 speler met dopjes, in de was gegooid, en was bang dat me dat m'n spelertje zou kosten; niet dus. Respect to MSI.

beuzzie schreef:
Skippy schreef:
RJ schreef: Vandaag een uitloopsessie om de spierpijn uit de bovenbenen te verdrijven? Of is het leuker om nog een paar dagen langer herinnerd te worden aan het mooie weekendje?

lopen?? wat is dat.... ik strompel ;)

ach dat is een groot woord.. maar voel iig nog genoeg :)

Ik geloof dat ik me toch niet genoeg heb ingespannen want ik heb echt nergens last van. :oops:

WTF.... tja... je hebt atleten en je hebt stijve harken..

Wat een SUPERTOF weekend! Ik heb errug genoten en wat een toffe sfeer! Rennen in de nacht is echt aan te bevelen, natuurlijk met n goed feestje na!!! :wink: Kamperen op de camping is ook trwns ook erg leuk, vooral met zulks mooi weer!
Machteld, bedankt voor je geweldige inzet voor ons. GSV-team, bedankt voor die geweldige teamspirit. Auto's, bedankt dat jullie ons mee wilden trugnemen. Bed, bedankt dat ik vannacht heerlijk heb mogen slapen en bijkomen. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!

Maartje2 schreef: Ik geloof dat ik me toch niet genoeg heb ingespannen want ik heb echt nergens last van. :oops:

Ik heb ook geen last. Heb zelfs net voor het eten nog 6,4 kilometer gelopen. Ik mis alleen wel de tijdwaarneming :)

Hier nog meer foto's op een rijtje...

Goh, welke fotograaf was er zo gecharmeerd van onze olim-praeses :D?

en voor jou robbert heb ik er ook nog eentje gespot op de actiesite tegen de plannen van Rutte. Heb je de folder nog aangenomen?

http://www.27april.nl/fotoalbums/album.php?album_id=7

Nee, en dat vond ze niet leuk. Volgens haar werd het heel gezellig 27 april. Maar ja ik vond het in enschede ook wel gezellig... Ze liep nog zeker tien meter achter me aan. Heel gezellig.

Robbert schreef: Ze liep nog zeker tien meter achter me aan. Heel gezellig.

maar dat was niet om dat foldertje. snap dat dan

Nee ik denk dat ze aan het oefenen was om zelf volgend jaar ook mee te doen aan de batavierenrace. Of bedoel je dat niet.

Staat er trouwens bij dat het heel leuk was om te flyeren bij de bata444race. Echter ze was behoorlijk sjagerijnig, maar als alle mensen ook ongeïnteresseerd voorbij lopen kan ik me dat ook wel weer voorstellen. Verder was mijn excuus natuurlijk dat ik mijn handen vol had.

hopsa, zoek Albert-Jan en Harry!

Ik zie ze!!

Hoeveel tijd kost dat nou, alle foto's checken op bekenden?
Maar volgend jaar wil ik ook wel meedoen. In de middagploeg, lekker chill...

volgende vraag: naar welke zangeres kijkt albert-jan?

ik weet het! de zangeres van First Move! wat heb ik gewonnen?

eerst nog een vraag beantwoorden: wat had die zangeres dat albert jan er zo gefascineerd naar staat te kijken?

makkie: goeie moves...

o

die waren me dan weer niet opgevallen