Inderdaad! Super tof weekend. Hier nog een foto van voor de start.

Machteld wat kijk je daar toch al bedenkelijk :wink: We waren nog niet eens begonnen met de eerste groep. Maar het is allemaal goed gedaan! Super gewoon.

ja das war weer toll!!!

Zoals Dick al zei: jaarlijks laten terugkeren... dus geef maar weer aan... misschien iets om in een commissie te stoppen??? :)

Als ik eerlijk moet zijn wil ik volgend jaar wel helpen om het te organiseren. Wel onder twee voorwaarden:

• ploegleider met twee andere mensen
  • ik wil zelf wel een keer meelopen
Mbeki schreef: Als ik eerlijk moet zijn wil ik volgend jaar wel helpen om het te organiseren. Wel onder twee voorwaarden: - ploegleider met twee andere mensen - ik wil zelf wel een keer meelopen

Tja... ik ga mijn eigen voorzet ook maar ff inkoppen... ik wil je wel meehelpen beekhuis.... onder dezelfde voorwaarden... maar misschien is een externe ploegleider wel handig.. een voor het overzicht. We kunnen als assistenten wel meehelpen met bijv. de financiën en de achterliggende dingen.... de voorbereidingen.

ja, wat kan ik nu toch toevoegen...

Heb genoten! en iedereen bedankt! Top!

ai,ai, die bovenbenen zijn nu toch wel pijnlijk....

He renners, gefeliciteerd! Ik ben trots op jullie ;). En inderdaad goed idee als dit een jaarlijks terugkerend fenomeen wordt!

Stieneke schreef: He renners, gefeliciteerd! Ik ben trots op jullie ;). En inderdaad goed idee als dit een jaarlijks terugkerend fenomeen wordt!

ik zeg.. Stieneke voor ploegleidster :D

Haha! Als de externe ploegleider met de sportieve geest voor het overzicht. Grappig ;)

Ellen schreef: ai,ai, die bovenbenen zijn nu toch wel pijnlijk....

Moet je ook niet zo hard dansen ;)

En voor degenen die allemaal niet zijn geweest: het is ook tof als je te te lui bent om mee te doen... En misschien nog wel relekster ook :wink: Wat een sfeertje...! GSV goed bezig!!

minkcie schreef: En voor degenen die allemaal niet zijn geweest: het is ook tof als je te te lui bent om mee te doen... En misschien nog wel relekster ook :wink: Wat een sfeertje...! GSV goed bezig!!

Ik heb jou niet een keer gezien dit weekend... was je er überhaupt wel?!?!!! :evil: ;)

minkcie schreef: En voor degenen die allemaal niet zijn geweest: het is ook tof als je te te lui bent om mee te doen... En misschien nog wel relekster ook :wink: Wat een sfeertje...! GSV goed bezig!!

ik heb anders een aantal lopers actiever zien dansen dan jij deed. met pijnlijke bovenbenen en al. nouja, jij hebt t natuurlijk ook zwaar gehad op t terras...

Vandaag een uitloopsessie om de spierpijn uit de bovenbenen te verdrijven? Of is het leuker om nog een paar dagen langer herinnerd te worden aan het mooie weekendje?

RJ schreef: Vandaag een uitloopsessie om de spierpijn uit de bovenbenen te verdrijven? Of is het leuker om nog een paar dagen langer herinnerd te worden aan het mooie weekendje?

lopen?? wat is dat.... ik strompel ;)

ach dat is een groot woord.. maar voel iig nog genoeg :)

Skippy schreef:
RJ schreef: Vandaag een uitloopsessie om de spierpijn uit de bovenbenen te verdrijven? Of is het leuker om nog een paar dagen langer herinnerd te worden aan het mooie weekendje?

lopen?? wat is dat.... ik strompel ;)

ach dat is een groot woord.. maar voel iig nog genoeg :)

ik ga vanavond misschien voetballen, ben benieuwd. loop nog niet echt lekker, zeker als je van de wc moet komen ofzo, autch...

foto's komen er bijna aan

...des ochtends 09.00 uur. vanaf toen werd de druk langzaam opgevoerd om deze uiteindelijk om te zetten in een topprestatie

aankomst van middagploeg in Barchem

waar was die sjaal voor? t was lekker warm!

ochtendploeg ook gearriveerd

snel naar de bus

...en wachten op christiaan

die kwam al vrij snel. toptijd!

toen wachten op rene. beetje zenuwachtig?

rene was bijna nog sneller over 9,4 km dan het busje

waarom lopen als je ook kunt rijden?

albert jan in zn eindsprint. en dat na een dikke 11 km.

roberto ook binnen in een goeie tijd

roelof helemaal kapot na tanja's etappe

zijzelf trouwens ook een beetje

van roelof helaas alleen een foto van voor z'n retehard gelopen race

ploegleidster nog zo fris als een hoentje, ondanks het missen van een nachtje slaap

voor de laatste etappe nog ff wat ontspanning. voor ons dan...kapuera ofzo?

en hupsakee, de laatse etappe alweer

laatste instructies

uhm, ergens aan de linkerkant

en klaar alweer

nababbel. mensen t was gezellig! bedankt

Leuke foto's Breunis!

Mooie foto's!

Stieneke (november 2005) schreef: Ik weet niet of ik de meest aangewezen persoon ben om ook mee te rennen, dus geef ik me maar op als mental coach, kan dat ook? Ik ga mee als grootste fan.
Stieneke schreef: Haha! Als de externe ploegleider met de sportieve geest voor het overzicht. Grappig ;)

Kom je volgend jaar wel echt?

echt supergoed gedaan allemaal! heb ervan genoten...en natuurlijk lekker crossen in zo'n busje :) erg leuk!