Liesbeth schreef: He, als ik het zo bekijk, dan zijn het wel echt de vrouwen van de GSV die ons aan deze classering hebben geholpen! Hulde!!!

Waarom was jij er niet? Er was nog een plek bij de vrouwen vrij. Volgens mij kan jij ook wel een aardig rondje lopen! Dat had vast wat plekken in het eindklassement gescheeld.

Liesbeth schreef: He, als ik het zo bekijk, dan zijn het wel echt de vrouwen van de GSV die ons aan deze classering hebben geholpen! Hulde!!!
:thumbs: gefeliciteerd met de 82 e plek

zo, ik ben ook weer thuis. Het was me het weekendje wel! Helemaal schor en op dit moment 38,5 uur wakker lijkt het me verstandig om maar even flink bij te slapen.

Batavieren, ik wil jullie complimenteren met de supertijden die jullie gelopen hebben, vrijwel iedereen heeft zichzelf overtroffen! Ik ben erg benieuwd naar hoe het feestje was.... En eeeuh... binnenkort reunie???

(wie wordt volgend jaar ploegleider? Ik wil wel meelopen)

Ploegleider bedankt hé!

En ook dank aan het busje en de onovertroffen bestuurder ervan. En natuurlijk aan de supporters. Topdagje, vooral met het heerlijke weer. M'n hoofd en vooral m'n neus behoorlijk verbrand, maar wat deert het. Volgend jaar absoluut weer.

Ben helemaal kapot (en zo hoort het) en ga nu pitten. En ik ben voor een reunie.

Machteld schreef: zo, ik ben ook weer thuis. Het was me het weekendje wel! Helemaal schor en op dit moment 38,5 uur wakker lijkt het me verstandig om maar even flink bij te slapen. Batavieren, ik wil jullie complimenteren met de supertijden die jullie gelopen hebben, vrijwel iedereen heeft zichzelf overtroffen! Ik ben erg benieuwd naar hoe het feestje was.... En eeeuh... binnenkort reunie??? (wie wordt volgend jaar ploegleider? Ik wil wel meelopen)

Ik ben ook voor een reunie!!! En een BataCie lijkt me ook wel kunnenn... want en ploegleider zijn en alles eromheen regelen kost veel tijd! Machteld.... superjob gedaan!!!

Het feest was sehr toll!!!! Een beetje heuk'n in de live muziek tentjes.
Vooral amice Jongsma weet van wanten. Een meisje gooide bier over hem heen en hij pakt haar glas af en smijt het recht in haar gezicht... hulde aan lik op stuk beleid! :)

Ik zie het al wel weer, die jongen krijgt door zijn supertijd praatjes. Maar ja, dat verdient hij ook wel weer.

Was weer zeer tof en ik ben helemaal voor die reunie.

Machteld bedankt hè.

gekkenhuis, ook weer thuis. Vannacht lekker 5 uurtjes in mijn slaapzak op de harde gymzaalvloer geslapen, toch weer helemaal topfit en wel weer zin in een paar kilometertjes. Het was een mooi feest, topband en top dj's.
Machteld nogmaals bedankt, (al een beetje bijgekomen?) en ook Skippy (zijn moeder) bedankt, heerlijke douche.

Trouwens onderweg zag ik dat er een foto gemaakt zou worden dus ik steek mijn duim op naar de camera, alleen ik was weer te snel...

P.S. harry dit ben ik wel echt...

ha! ik ben ook weer thuis. wat een weekend! echt retegezellig. alleen beetje heel erg spierpijn. ik denk dat ze de stukjes muesli nog van de sintelbaan aan t schrapen zijn :)

ploegleidster, von et echt toppie! retegoed geregeld allemaal. de rest ook allemaal bedankt voor de oppeppers en de gezelligheid! volgend jaar weer! en een afterpartietje/reunie is ook een goed idee

(robbert, succes met je dansknie)

Sjonge, ook net terug. Wat een heerlijk weekendje, Machteld superbedankt! Schitterend weer, allemaal lieve mensen ( op eentje na dan :lol: ), allemaal geweldige lopers, en een mooi feest ondanks een zere knie. Ook nog een stukje teruggelift met roberto maartje en sjoerdje om alvast even te oefenen voor de liftwedstrijd. Kortom, superweekendje.

ayayaay zeg wat n weekend! lekker geknald met zn allen. echt tof! en machteld bedankt he, echt super gedaan! volgend jaar weer, lijkt me tof. en die reunie natuurlijk ook.

(en wat n dj, 15jaar en dan zo tof draaien. tiesto II, dat zeg ik...)

he medebatavieren!!!
wat een superplek, 82ste!!! En we zijn ver boven VGSN, VGST en VGSR geeindigd. (vgsr hebben geen eens een plek in het klassement, t evaak limiet niet gehaald, haha) DE VGSN-ers waren jaloers joh! Ik vond het echt super om te doen. En ik mocht lekker twee keer lopen, was twee keer genieten. Machteld super bedankt voor je inzet en joanne voor het rijden.
Ik ben voor een reunie, en volgend jaar weer.

Wat een tof weekend zeg! Heerlijk gelopen, ondanks de twee-en-een-half uur slaap. Super dat iedereen er voor ging om een mooie tijd neer te zetten! En wat een tof feest: met 8000 studenten op de campus van Twente. Daarna heerlijk uitbrakken bij am. Mol.

Ploegleidster, chauffeuse, mede-lopers, Twente, logeeradres: allemaal bedankt!

Wat jammer dat ik er volgend jaar niet meer bij kan zijn. Dit evenement moet een jaarlijks terugkerend onderdeel worden van de GSV activiteitenkalender. Dan zullen mensen beter voorbereid aan de start verschijnen en kunnen er draaiboeken worden gemaakt om de vele werkzaamheden van de organisatie te vergemakkelijken.

Na een heerlijke berg VGST-pannenkoeken zijn Hans, Roelof en ik terug in Groningen.

Wat een mooi feestje gisteravond en wat een geweldige race! En de Achterhoek is schitterend bij het krieken van de dag. Dat maakt 2,5 uur slaap meer dan goed, helemaal wanneer het lopen zo lekker verloopt.

Zijn er al andere foto's -naast die van Robbert- gevonden met het ploegnummer 89?

Ha: in de bocht :)

ik heb dr wel een aantal gemaakt. komen wel een keer hierzo

Ja ik heb er een paar gevonden:

Sjoerdtje, als je hoofd goed houdt. Start.

Breunis Finish...

shit joh Beekhuis ook al te snel...

Wat een tof weekend zeg!! Heerlijk gerend en een fantastisch feest. Straks lekker pitten. Machteld bedankt!! Robbert bedankt voor de mental coaching tijdens het rennen, Sjroerdtje bedankt voor het kamperen in jouw tent, Europe car en man met de groene polo bedankt voor de lift. En Rene, ik was nog op tijd in BP.

Superweekend! Wat een tof evenement die Batavierenrace, zowel het lopen an sich als alle activiteiten/gezelligheden er omheen. Machteld: bedankt voor al je inspanningen hiervoor! Ook de chauffeurs en ploeggenoten: bedankt! Veel te tof dat we zo hoog geeindigd zijn.