Robbert schreef: jo ik hoorde dat het ontzettend druk is bij de trein. Als je niet echt op tijd bent dan mag je niet meer mee. Dus je moet echt wel op tijd op het station zijn.

Als je nu gewoon meegaat met ons met de bus :)

hebben we ook nog mensen om te klaverjassen in de bus ;)

Als het goed is gaan Hans, Roberto, Dick en ik met de 19:17 trein. We verzamelen 10 minuten eerder bij de bloemenwinkel. Wie niet alleen wil reizen en nog niet weet hoe die heen gaat kan mooi mee.

Ik wens alle Bataviertjes heeeel veel succes met het lopen!! :thumbs:
En ik ben heel erg benieuwd hoe we het als GSV-team doen! Ben hoe dan ook nu al trots op jullie!! :wink:

Ook ben ik er over aan het nadenken om morgenavond (ik kan helaas niet eerder ivm mn werk :?) nog af te reizen naar 't Tukkerland. Zijn er nog meer mensen die dit ook van plan zijn? En zo ja, hoe laat trein is dan het plan?

Ik ga niet naar tukkerland, en ik wens alle lopers succes!

Leanne schreef: nog af te reizen naar 't Tukkerland.

Ik kan helaas ook niet, beetje jammer. Maar vooral de lopers veel plezier en succes!

Voor toeschouwers die er echt een mooi dagje van willen maken is er nog een mooi voorgerecht: ON3-Eems Boys3

Wij, Minke en Margreet zijn hier nu in de late uurtjes in de stad der steden: Enschedeeeeeeheeeheee! hartstikke leuk, we worden namelijk op dit moment gefilmd, voor de live uitzending van VGSTV. We wensen iedereen heeeeel veel sterkte met hardlopen :winner: , want het is geen pretje in de kou van Twente. We zullen jullie nog wel komen aanmoedigen :wave:

kijk hier voor de stand van zaken

Hier dan een berichtje van de kersverse deelnemers. Een gesloopd team, helemaal dolgedraaid en superfanatiek!!! Het was een koud nachtje, maar een stukje lopen door een wonderlijk landschap (lees: brug over de rijn bij Emmerich, meertjes bij maanlicht 8) ) doet een mens goed.

Qua tijden gaat het uitstekend. We lopen gemiddeld rond de 90e plek en zijn de VGST en Ichtus iig de baas.

Een klein betreurenswaardig puntje was de wissel van de 7e naar de 8e etappe. Maartje liep zo snel dat ze al verder waren gegeaan omdat de bus nog niet gearriveerd was.... een dik kwartier verspeeld!! Meer later...

Kom gezellig lang vanavond en doe mee om een leuk feestje te bouwen!!!! :)

succes ermee!!! en laat die andere VGS-sen enzo een poepie ruiken!!!

lekker hoor, veels te goed bezig die GSV. Heerlijk, ooit door het gelderse landschap gefietst waar je de vogels wakker maakt en ze laat fluiten en het zelfde met de tegenstanders... even wakker maken en naar een goede uitslag kunnen ze fluiten... Zo nu de stad in, eens kijken hoe hard het nu gaat.

Robbert jonge, harder moeten trainen... 8) Maar ziet er allemaal wel rap uit verder! Go GSV!

Ja dat is een enigzins vertekend beeld... ik heb een keurige 30:28 minuten gedaan over mijn afstand (7,3), echter bij het wisselpunt was de bus er nog niet waardoor we bijna 4 minuten hebben verloren...

Het was schitterend zo rond vijf uur in de ochtend te moeten hardlopen. De nacht veranderde snel in dag. Allemaal vogels aan het fluiten terwijl je door het schitterende landschap liep. Helemaal OK dus. Alleen mijn tijd viel een klein beetje tegen. Heb in de afgelopen jaren zelden met zo veel moeite 8 km gelopen zeg. Mijn maag was helemaal van streek. Gelukkig heb ik de eindstreep gehaald dankzij de benen die het redelijk deden! Maar het was wel zwaar na een hele nacht in de bus zitten zeg!

Zo, zit ff de uitslagen door te kijken, maar wat een wereldprestatie. 80e Van de 310 teams, als ik het goed zie?

Wie was trouwens de openingsloper met de 23e plek?

He, als ik het zo bekijk, dan zijn het wel echt de vrouwen van de GSV die ons aan deze classering hebben geholpen! Hulde!!!

Geertsma schreef: Zo, zit ff de uitslagen door te kijken, maar wat een wereldprestatie. 80e Van de 310 teams, als ik het goed zie? Wie was trouwens de openingsloper met de 23e plek?

Amica Sjoerdtje, roadrunner, de Haan !! :)

Beekhuis moest met haar meefietsen na verloop van tijd en hij was bijna te laat .....

Hulde aan Kuijsten de slotloper en onze mannelijke speedy gonzalez Am. Jongsma!!! wat een tijden!!!

82e geworden... terwijl ichtus, VGST, VGSNtq ver achter blijven

Ey Bataviertjes! Vet goed gedaan, zeg!! Gefeliciteerd met het behalen van dit geweldig mooie resultaat: geƫindigd op de 82e plek! Met een mooie totaaltijd van 15:05:20!!!!! :D Ik ben trots op jullie! :wink:

Heb helaas besloten toch niet meer af te reizen naar Tukkerland... :( Maar ik hoop natuurlijk dat het voor jullie een heel mooi feestje wordt (wat ongetwijfeld gaat lukken...!! :wink:)

@Geertsma: Die eer komt toe aan ama. De Haan! :wink: (als ik me tenminste niet vergis... :roll:)

edit: En aan Skippy te zien, vergis ik me inderdaad niet! :P

Vet gezellig in Enschede. Mooi weertje erbij. En gelukkig hebben we ook van Ichtus Groningen gewonnen muhahah. Zometeen feest vieren op de campus! Supporters mogen daar toch ook komen?

We zijn erg blij met het resultaat vanavond nog lekker feesten groeten van de batavieren

Posted from a Samsung mobile phone

Geertsma schreef: Zo, zit ff de uitslagen door te kijken, maar wat een wereldprestatie. 80e Van de 310 teams, als ik het goed zie? Wie was trouwens de openingsloper met de 23e plek?

sjoerdje de haan!