Heeft iemand nog een paar tips voor muziek tijdens hardlopen?
Edit: rond 140 bpm
+0
Reinders
Robert
Thierry
Ben
Jacob
Norbert
Maarten
Harry
Gerjan
Wybren
Martijn G
Hugo(pff)
Winters
Harm
Pytric
Lodewijk
Siard
Harmen B
Theo S
Bas P
Jan-Jaap B.
Anne R
Dames:
Pauline
Kira
Anja
Esther
Dorieke
Hannah
Willy
Hanneke
Gerdien
Lotte K.
Maartje
+0
Ben
Vanmiddag 17:00 bij fietspad rode flat, want er moet weer gelopen worden.
+0
HugoterHorst
Ben schreef: Vanmiddag 17:00 bij fietspad rode flat, want er moet weer gelopen worden.
stop met in vinkhuizen lopen
+0
Ben
De training zal vanavond om 17:30 plaatsvinden in plaats van 17:00, aangezien er geen bk is en iedereen nu een half uur langer kan blijven studeren. Dus 17:30 bij rode flat fietspad!
+0
SJ
Ik ben er niet, heb zwemtraining om 17.30. Morgenavond loop ik weer.
+0
Vandekamp
Ik loop wel mee, moet er ook maar een keer aan geloven..
+0
Reinders
Ik ben er vanavond niet bij
+0
Thierry
Omdat het in Vinkhuizen is kan ik er helaas niet bij zijn vanavond. Donderdag wel van de partij. x
+0
Jaapie Smulpaapie Vecht
Wybren en ik gaan, net als vorige week, even in oosterpark een rondje doen
+0
Stayphanie
Vanavond wil ik ook meelopen
+0
MartenH
Ik ben er vanavond ook niet bij, moet nog hard studeren.
+0
Poorta
aha, was er daarom nog niemand. tot zo dan.
+0
Barmando
Opmerking: 1 vinkhuizen rondje is meer dan 1 km. 5 Rondes is namelijk 6 km zoals de training van vandaag liet zien:
Mensen bedankt voor het trainen, donderdag is er weer een training in het noorderplantsoen.
+0
Poorta
Hoe laat donderdag? En waar starten?
+0
Harryd
Hardloopsters, hardlopers.
Maarten F en ik melden ons af voor de Bata vanwege een onverwacht, niet ongewild, reisje naar Rusland.
Het valt exact op de data van de Bata. Nogmaals het is geen moetje.
:70:
+0
robert8701
Hallo Allen, vandaag geen training vanuit het oranjehuys. Wel moet je zelf even proberen een rondje te lopen. Ik heb namelijk morgen een tentamen
+0
Poorta
Martijn en ik gaan ook nog een klein rondje (5 a 5,5 km) lopen, wie mee wil is welkom, half 5 bij onze villa in de metaal flat.
Dames:
Heeft iemand nog een paar tips voor muziek tijdens hardlopen?
Edit: rond 140 bpm
Dames:
Vanmiddag 17:00 bij fietspad rode flat, want er moet weer gelopen worden.
stop met in vinkhuizen lopen
De training zal vanavond om 17:30 plaatsvinden in plaats van 17:00, aangezien er geen bk is en iedereen nu een half uur langer kan blijven studeren. Dus 17:30 bij rode flat fietspad!
Ik ben er niet, heb zwemtraining om 17.30. Morgenavond loop ik weer.
Ik loop wel mee, moet er ook maar een keer aan geloven..
Ik ben er vanavond niet bij
Omdat het in Vinkhuizen is kan ik er helaas niet bij zijn vanavond. Donderdag wel van de partij. x
Wybren en ik gaan, net als vorige week, even in oosterpark een rondje doen
Vanavond wil ik ook meelopen
Ik ben er vanavond ook niet bij, moet nog hard studeren.
aha, was er daarom nog niemand. tot zo dan.
Opmerking: 1 vinkhuizen rondje is meer dan 1 km. 5 Rondes is namelijk 6 km zoals de training van vandaag liet zien:
Klopt, is al bij de ploegleiders bekend. Rondje is 1.12 km. http://www.afstandmeten.nl/
Mensen bedankt voor het trainen, donderdag is er weer een training in het noorderplantsoen.
Hoe laat donderdag? En waar starten?
Hardloopsters, hardlopers.
Maarten F en ik melden ons af voor de Bata vanwege een onverwacht, niet ongewild, reisje naar Rusland.
Het valt exact op de data van de Bata. Nogmaals het is geen moetje.
:70:
Hallo Allen, vandaag geen training vanuit het oranjehuys. Wel moet je zelf even proberen een rondje te lopen. Ik heb namelijk morgen een tentamen
Martijn en ik gaan ook nog een klein rondje (5 a 5,5 km) lopen, wie mee wil is welkom, half 5 bij onze villa in de metaal flat.