Ik heb wel wat foto's gemaakt, maar vooral bewogen en brakke koppen...
Op zich een goede weerspiegeling van de bata..

Beter dan niets, kun je ze opsturen via wetransfer?

staan ook nog wat hardloop foto's, de een nog meer kapot dan de ander..

Wat doet Pytric voor chicken run op die foto van hem dan

robert8701 schreef: Wat doet Pytric voor chicken run op die foto van hem dan

Hij wist in ieder geval waar de cameraman stond tenzij hij echt de hele etappe zo heeft gelopen:)

Ik ga denk ik ook wel even langs voor het feest.

Huh? De Bata is al geweest hoor Theo... :D

Weet ik, maar ik wou met tien topics bovenaan staan.

Ja, ranzig. Ik ga maandag meteen naar de dokter. Hopen dat de dood dan nog niet is ingetreden...

29 oktober mag het weer! Wie schrijft ons in en wie worden de ploegleiders?
Heb Robert vorig jaar horen zeggen dat ie het nog wel eens wilde doen...

Had 29 oktober ook al in de agenda staan. Wil op zich ook best weer een keertje ploegleider zijn, prachtig baantje.

Anja Admiraal

Leuk! Het gaat dus door voor de GSV? Zullen we dan alle plekken opgevuld hebben met getrainde lopers en dus een toptijd neer zetten? Zeg maar ja

Uiteraard, zou het ook nog wel een keertje willen doen, maar eerste de ruimte laten voor nieuw organisatietalent..
Hopen dat nu niet de halve GSV geblesseerd is en dat de voordaagse afzeggingen achterwege blijven..

@ Thierry: Jij schrijft ons dus in, ongeacht wie uiteindelijk ploegleiders worden?
@ Anja: JAAAA! (Hoop wel dat ik mee mag doen, ook al ben ik geen lid meer :-) )

Ik wil wel weer ploegleider doen, veels te mooi!!

Hannah schreef: @ Thierry: Jij schrijft ons dus in, ongeacht wie uiteindelijk ploegleiders worden?

Is goed.

We gaan al weer bijna los, inschrijvingsprocedure is al gestart door Thierry en over 6 maanden starten we ook weer met een GSV team bij de eerste etappe van de BATA. Om maar goed te beginnen:

Ik ga donderdag 1 november mee een eindje hardlopen.

• Robert

Ik ga 27 april 2013 meelopen om er in ieder geval voor te zorgen dat het GSV-team weer boven het NSG-team eindigd, en daarnaast ook voor gezellig

• Robert

Ik denk dat ik dat misschien ook wel weer wil en dan heb ik het over de Bata!

Yeah ik ben bij de Bata, ben van plan (meer) te gaan trainen en heb het weekend al geblokt in mijn agenda (26-28 april):

Heren:

1. Robert
  2. Thierry
  3. etc.

Dames:

1. Kira
  2. etc.

Misschien, lijkt me leuk maar moeilijk moeilijk:
1.
2.
3.