Hoe zit het eigenlijk met reizen? gaan we samen?
en wie gaan er met wie mee fietsen?

Oftewel: kunnen we even een leuke mail van de ploefleiders krijgen stampensvol met praktische informatie incl. meeneemlijst enzo?

Wie heeft er een tent en kan ik daar dan een plaatsje in reserveren?

We doen ons best, maar op dit moment zijn we nog steeds bezig het team vol te krijgen. We zoeken nog steeds 3 mannen en 1 vrouw. Daarna hopen we een mail te versturen met alle informatie.
Verder liggen de shirtjes al bij de drukker..

xx

Kijken jullie ook al buiten de GSV of bij oudleden?

Ja

Tjonge zeg... wel erg kortdag allemaal... Ik zal wel ff op facebook vragen of er nog oud-GSV'ers willen meelopen.

Klopt lange reactie volgt, nu eerst college

het wordt allemaal nog mooier, jos mulder is ook niet in staat zijn etappe te lopen ivm een knieblessure..

Zuur dit, verder niemand erbij nog? Dan wordt het dubbele etappes lopen voor mensen uit de nachtploeg gok ik..
Ik kan denk ik wel aan een tent komen Ben, maar mochten er nog mensen uit de ochtend- of middagploeg nog plekken vrij hebben dan zou dat nog praktischer zijn.

Er hoeven volgens het bata-reglement niet persé lopers te starten op alle etappes. Dus er kan ook voor gekozen worden om gewoon niemand te laten lopen. Hoe dan ook een behoorlijk belabberde situatie.

Hmmm... inderdaad super a-relaxte situatie. Kan iemand van de ploegleiders even een mailtje sturen met daarin overzichtelijk welke afstanden nog opgevuld moeten worden?

Misschien is een mail sowieso wel handig, zodat iedereen weet hoe laat ie in welke trein wordt verwacht. Er zijn namelijk best veel mensen die voor het eerst meelopen (en misschien weten die uberhaupt niet dat je een tent moet regelen, wat je mee moet nemen en hoe laat je waar verwacht wordt).

Ik hoorde Willy trouwens gisteren zeggen dat ze nog een broertje had die wel wilde hardlopen (en die al wel in Groningen studeert, maar (nog) niet bij een studentenvereniging zit).

Misschien handig om ook even een oproepje op het ATV-forum te zetten... Of bij onze zusjes in den lande. Er zijn namelijk best wat VGS-en die wel mee zouden willen doen aan de bata, maar meestal te weinig deelnemers hebben omdat hun vereniging daarvoor te klein is. Moet wel ff vandaag gebeuren dan.

Om het jullie ff makkelijk te maken, hier de links naar hun fora. Succes!

Ploegleiders doe even een overzicht per email. Misschien dat iedereen dan zijn/haar netwerk kan aanspreken.

Doe allemaal anders ff een leuke facebook-status.

http://www.nu.nl/gezondheid/2796696/bie ... mogen.html

Even lezen allemaal, en allemaal rode bieten koken vlak voordat je gaat lopen.

Hier even snel een overzicht voor alle Batalopers..(tijden, wat mee te nemen en verdere info..)

Algemeen:

• We zijn nummer 351 en zitten in startgroep 7. (zie PDF bestand startlijst op de bata site)
  • De nachtploeg vertrekt vrijdagmiddag met de bus richting Nijmegen, u kunt tot 15.30 uw spullen brengen voor in de bus. Waarschijnlijk bij Robert bij het Oranjehuis, maar dat kan nog veranderen.
  • Het ontbijt hebben we voor de zondagochtend geregeld dmv bonnen.
  • Het ontbijt van zaterdagochtend is voor uw eigen verantwoordelijkheid, als u nog moet lopen, zorgt u dan voor een energierijk ontbijt.
  • We overnachten op de campus in Enschede, zorgt u dus voor een tent en slaapspullen.

Zorg verder dat je meeneemt of laat meenemen:
Een tent
Hardloopschoenen en kleren.
Warme kleren (zeker als je in de nachtploeg zit)
Kampeerspullen als zaklampen ed.
Paspoort

Wij zorgen voor:
Drinken tijdens de race en voor bananen, repen en dergelijken.

Avondploeg:

• We starten om half 2 s'nachts
  • We vertrekken rond 16.00/17.00 richting Apeldoorn, daar gaan we koken (ouders zijn weg) en dan lekker eten om vervolgens richting Nijmegen te rijden.
  • We moeten ons best even vermaken, denk dus aan mp-3 speler, boekje, pakje kaarten enzo..

Ochtendploeg:

• Herstart om 7.50 in Ulft
  • De bus van Enschede naar Ulft vertrekt om 4.45
  • s'avonds richting Enschede, tent op zetten op de campus en vroeg naar bed voor het vroege vertrek van de bus.

Middagploeg:

• Herstart om 12.40 in Barchem
  • De bus van Enschede naar Barchem vertrekt om 9.30
  • s'avonds richting Enschede, tent op zetten op de campus en u mag iets langer in uw bed blijven liggen voor het vertrek van de bussen.
Hannah schreef: Ik hoorde Willy trouwens gisteren zeggen dat ze nog een broertje had die wel wilde hardlopen (en die al wel in Groningen studeert, maar (nog) niet bij een studentenvereniging zit).

Ook hij zit met een blessure!

16.00 vertrek bij oranjehuis,busje is aanwezig. shirtjes wachten op u. Dan kunnen we ergens na 4uur vertrekken richting Apeldoorn...

Hoe zitten we qua ongevulde lopers?