Ik heb vanochtend mijn training al gehad. Dus deze kans laat ik aan me voorbij gaan.

Winters schreef: Onzin. De ploegleiding moet me even helpen als ik het verkeerd heb maar volgens mij hebben benen maar 24 uur nodig om te herstellen. Als je nou zegt dat je een HV hebt, oke. Overigens ben ik er niet bij maar de volgende x ongetwijfeld wel.

Onzin. Geef tenminste een reden waarom je niet komt.

Hmm, ik had wel ff willen lopen, maar heb nu al een afspraak staan (en daarna idd HV). Kunnen jullie ook alvast iets verder in het voren plannen? Dan kan ik het in m'n agenda zetten.

Vanavond gaat het niet meer worden als ik het zo zie..
Robert en ik zitten net als de meeste nog met tentamens, dus er kan nog niet echt worden vooruit gepland.
Gaat u daarom vooral lekker uw eigen rondje lopen, als u uw tijd en afstand vermeldt zou dat helemaal niet verkeerd zijn, dan kunnen we alsnog alles bijhouden..

Bedoelden jullie nou vanavond of morgenavond? Als ik het goed heb is het vandaag woensdag. Vanavond zou ik best kunnen namelijk. Maar goed, ik zal mn tijden hier wel posten, al heb je daar niet veel aan, aangezien ik intervaltraining doe :-)

Ik bedoelde vanavond, morgen is niet echt handig met pre-HV eten en de HV zelf..

eva mariëtte

Plek 16 is weer vrij!

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard
  8. Henk W.
  9. Hendrik
  10. Thierry
  11. Hannah
  12. Armando
  13. Norbert
  14. Wybren
  15. Hanneke
  16. Milou
  17. Marianne
  18. Rosalie
  19. Heleen
  20. David
  21. Willy
  22. Dorieke
  23. Jan-Jaap
  24. Roelof
  25. Flip
  26. Lennard
  27. Amse

Ik wil op zich best mee lopen maar heb een dieptrieste conditie en weet daarom niet of het wel wenselijk is, maar de goede wil is er iig:

1. Philip
  2. Gerjan
  3. Paula
  4. Robert
  5. Ron
  6. Thereza

Ik wil wel maar moet misschien werken:

1. Wouter
  2. Maarten

Ik wil wel maar haak misschien toch ook weer af als puntje bij paaltje komt:

1. Henk
  2. Chris vT
Paula Lunenborg
  1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard
  8. Henk W.
  9. Hendrik
  10. Thierry
  11. Hannah
  12. Armando
  13. Norbert
  14. Wybren
  15. Hanneke
  16. Milou
  17. Marianne
  18. Rosalie
  19. Heleen
  20. David
  21. Willy
  22. Dorieke
  23. Jan-Jaap
  24. Roelof
  25. Flip
  26. Lennard
  27. Amse

Ik wil op zich best mee lopen maar heb een dieptrieste conditie en weet daarom niet of het wel wenselijk is, maar de goede wil is er iig:

1. Philip
  2. Gerjan
  3. Robert
  4. Ron
  5. Thereza

1. Wouter
  2. Maarten

1. Henk
  2. Chris vT
  3. Paula

Ik heb mezelf even verplaatst, voordat ik straks alsnog moet meedoen. Misschien kom ik nog wel even aanmoedigen!

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard
  8. Henk W.
  9. Hendrik
  10. Thierry
  11. Hannah
  12. Armando
  13. Norbert
  14. Wybren
  15. Hanneke
  16. Marianne
  17. Rosalie
  18. Heleen
  19. David
  20. Willy
  21. Dorieke
  22. Jan-Jaap
  23. Flip
  24. Lennard
  25. Amse

1. Philip
  2. Gerjan
  3. Robert
  4. Ron
  5. Thereza

1. Wouter
  2. Maarten

1. Henk
  2. Chris vT
  3. Paula

Ik heb mezelf even verplaatst, voordat ik straks alsnog moet meedoen. Misschien kom ik nog wel even aanmoedigen!

Ga je niet meer meedoen Milou??

Ik zie dat er al heel veel zijn. Maar ik kan meedoen als ik een van de laatste etappes krijg. Ik moet s nachts namelijk gewoon werken. Dus als ik nodig ben dan kan dat!

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard
  8. Henk W.
  9. Hendrik
  10. Thierry
  11. Hannah
  12. Armando
  13. Norbert
  14. Wybren
  15. Hanneke
  16. Gerjan
  17. Marianne
  18. Rosalie
  19. Heleen
  20. David
  21. Willy
  22. Dorieke
  23. Jan-Jaap
  24. Flip
  25. Lennard
  26. Amse

1. Philip
  2. Robert
  3. Ron
  4. Thereza

1. Wouter
  2. Maarten

1. Henk
  2. Chris vT
  3. Paula

Haha, goed bezig Gerjan!

Ik zie dat ik er nog steeds tussen sta, maar ik kan helaas echt niet dat weekend. Jammer.

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard
  8. Henk W.
  9. Hendrik
  10. Hannah
  11. Armando
  12. Norbert
  13. Wybren
  14. Hanneke
  15. Gerjan
  16. Marianne
  17. Rosalie
  18. Heleen
  19. David
  20. Willy
  21. Dorieke
  22. Jan-Jaap
  23. Flip
  24. Lennard
  25. Amse

1. Philip
  2. Robert
  3. Ron
  4. Thereza

1. Wouter
  2. Maarten

1. Henk
  2. Chris vT
  3. Paula

Ha ploegleiders, hoe gaat het met de voorbereidingen? Hebben jullie de inschrijvingen en dergelijke op tijd geregeld? Dat we straks geen PVT taferelen hebben, dat komt uiteindelijk nog goed, maar het lijkt me beter zulke dingen te voorkomen.

vd Kamp, je mag mij en JanWillem erbij zetten. Danku

Leuk Harry! En verder: wat Hendrik zegt/vraagt.

Dan eindelijk nog eens een reactie van uw ploegleiders. Het gaat allemaal prima met de voorbereidingen, geen PVT taferelen, het busje is al geregeld en er is al het een en ander afgeschreven... Verder hoeven we alleen nog de bonnen te regelen en moeten we met de shirts bezig.
Het enige wat nog niet echt van de grond is gekomen, is het gezamenlijk trainen zodat wij uw tijden kunnen opnemen. Dit zal ook de komende 2 weken sowieso niet lukken, Robert zit thuis met een blessure en ik zal zelf niet voor een training naar Groningen komen omdat ik nu helaas in Apeldoorn aan het werk ben omdat ik moest stoppen met mijn studie.
Voor de gezamenlijke trainingen zijn we dus afhankelijk van Robert of iemand anders die dit wel wil doen. Verder hopen we natuurlijk dat jullie al lekker voor jullie zelf aan het trainen zijn. Het zou dus ook vet chill zijn als jullie allemaal jullie trainingstijden en afstanden hier op het forum gaan zetten of naar mij smsen/whatsapp'en zodat in ieder geval wij op de hoogte blijven van jullie vorm, conditie en trainingsactiviteit.

Zoals u hier onder bij de opgaves ziet, hebben we nog een vrouw nodig en ziet u dat er al lekker veel mannen zijn die willen lopen. Over de laatste vrouw die zich nog moet opgeven maak ik mij niet zoveel zorgen en voor de mannen: er zal uiteindelijk geselecteerd worden op snelheid en afstand en NIET op wie er eerder was met opgeven. We gaan namelijk gewoon voor de hoogste klassering.

Dan rest mij verder nu verder niets anders dan u succes te wensen met uw trainingen en u als laatste met deze poster die een mooi plekje heeft op mijn kamer een goede nacht te wensen.

8 vrouwenetappes
Vrouwen opgaves:
1 Hannah
2 Hanneke
3 Marianne B
4 Rosalie
5 Heleen
6 Willy
7 Dorieke

17 mannenetappes
Mannen opgaves:
1 HT
2 Jos M
3 Robert M
4 Ben
5 Michel
6 Pytric
7 Siard
8 Henk W
9 Hendrik
10 Armando
11 Wybren
12 Gerjan
13 David
14 Jan-Jaap
15 Flip
16 Lennard
17 Amse
18 Harry
19 Janwillem H
20 Norbert

Om te beginnen:
14-03 - 8 km - 37:33 - 12,8 km p/u

Nog een ding vergeten te zeggen net: 27,28,29 April vrij houden in uw agenda

Hee ploeglijers, regel die bonnen wel ff rappatongo. Is behoorlijk zuur als de ochtendploeg vanaf Enschede naar Ulft moet fietsen. Hoewel, ook wel weer een lekker opwarmertje. Kijk het ff aan.