Nee ik doe niet mee, het weekend van 28 april kan ik niet meer :(
+0
Beekhuis
Dorieke schreef: Ik doe sowieso mee!
1. HT
2. Jos M
3. Robert M
4. Ben
5. Michel
6. Pytric
7. Siard
8. Henk W.
9. Hendrik
10. Thierry
11. Hannah
12. Armando
13. Norbert
14. Wybren
15. Hanneke
16. Eva
17. Milou
18. Marianne
19. Rosalie
20. Heleen
21. David
22. Willy
23. Dorieke
24. Jan-Jaap
25.
Ik wil op zich best mee lopen maar heb een dieptrieste conditie en weet daarom niet of het wel wenselijk is, maar de goede wil is er iig:
1. Philip
2. Gerjan
3. Paula
4. Robert
5. Ron
6. Thereza
Ik wil wel maar moet misschien werken:
1. Wouter
2. Maarten
Ik wil wel maar haak misschien toch ook weer af als puntje bij paaltje komt:
1. Henk
2. Chris vT
+0
Milou
Ik doe sowieso mee!
HT
Jos M
Robert M
Ben
Michel
Pytric
Siard
Henk W.
Hendrik
Thierry
Hannah
Armando
Norbert
Wybren
Hanneke
Eva
Milou
Marianne
Rosalie
Heleen
David
Willy
Dorieke
Jan-Jaap
Roelof
Ik wil op zich best mee lopen maar heb een dieptrieste conditie en weet daarom niet of het wel wenselijk is, maar de goede wil is er iig:
Philip
Gerjan
Paula
Robert
Ron
Thereza
Wouter
Maarten
Henk
Chris vT
+0
Ben
Laat die Batatrainingen maar weer beginnen, genoeg tijd voor iedereen om een topconditie te hebben met de Bata.
+0
Michel
Zo'n ACLO-rondje. Ploegleiders kunnen rondetijden opnemen, elke week iets sneller.
+0
Vandekamp
Kijk eens aan, zo mag ik het horen.
Robert en ik gaan deze week nog even bij elkaar zitten om alles te regelen voor de Bata zelf en dan zullen we ook even wat trainingen gaan beleggen zodat u uw talent kan laten zien.
+0
Thereza
Ik moet hardop lachen toen ik op Bens onderschrift klikte.
+0
FlipB
Ik doe sowieso mee!
HT
Jos M
Robert M
Ben
Michel
Pytric
Siard
Henk W.
Hendrik
Thierry
Hannah
Armando
Norbert
Wybren
Hanneke
Eva
Milou
Marianne
Rosalie
Heleen
David
Willy
Dorieke
Flip
Philip
Gerjan
Paula
Robert
Ron
Thereza
Wouter
Maarten
Henk
Chris vT
+0
Beekhuis
Ploegleijers: Opgelet want deze opgavelijst klopt niet meer. Er missen wat namen...
+0
Vandekamp
Zag het idd, Flip is een beetje laat met opgeven.
Maar wat te doen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt of gaan we lekker selecteren en voor de hoogste plek..
+0
Holsappel
Snelste tijden natuurlijk. We zitten niet meer op de gereformeerde basisschool
+0
Vandekamp
Haha, daar ook al trauma's aan over gehouden, kan er nog steeds boos om worden..
mijn voorkeur gaat daar ook naar uit, worden mensen ook gemotiveerd lekker goed te trainen..
+0
Beekhuis
Precies, ben ik ook voor. Het is dan wel wijs om voortijdig te laten weten wanneer de metingen zijn. Dan hebben we iets om naar toe te werken..
+0
Hannah
Ja, kom maar door met die data. Liefst ergens in de avond. Heb nog maar drie keer hardgelopen deze winter, maar dat is gemakkelijk te compenseren met een hoge prestatiedruk vanuit de ploegleiders :-)
+0
Beekhuis
Hannah schreef: Ja, kom maar door met die data. Liefst ergens in de avond. Heb nog maar drie keer hardgelopen deze winter, maar dat is gemakkelijk te compenseren met een hoge prestatiedruk vanuit de ploegleiders :-)
Ik heb hetzelfde!
+0
Vandekamp
Morgen gaan de trainingen dan eindelijk beginnen, half 8 bij de ACLO.
We beginnen rustig met een rondje van zo'n 2km, die uiteraard vaker als 1 keer gelopen mag worden.
Ten minste een van uw ploegleiders zal aanwezig zijn om uw tijden te noteren.
Dit is zover ik weet de lijst der opgaves:
HT
Jos M
Robert M
Ben
Michel
Pytric
Siard
Henk W.
Hendrik
Thierry
Hannah
Armando
Norbert
Wybren
Hanneke
Eva
Milou
Marianne
Rosalie
Heleen
David
Willy
Dorieke
Jan-Jaap
Roelof
Flip
Lennard
Amse
Philip
Gerjan
Paula
Robert
Ron
Thereza
Wouter
Maarten
Henk
Chris vT
+0
Vandekamp
Uiteraard even reageren als u vanavond komt lopen of niet..
+0
dijkstra
Ik heb van het weekend iets te intensief getraind, daarom ben ik er de volgende keer wel bij. Deze keer dus niet.
+0
Winters
Onzin. De ploegleiding moet me even helpen als ik het verkeerd heb maar volgens mij hebben benen maar 24 uur nodig om te herstellen. Als je nou zegt dat je een HV hebt, oke. Overigens ben ik er niet bij maar de volgende x ongetwijfeld wel.
Dus Esther doet ook mee?
Nee ik doe niet mee, het weekend van 28 april kan ik niet meer :(
Ik doe sowieso mee!
Laat die Batatrainingen maar weer beginnen, genoeg tijd voor iedereen om een topconditie te hebben met de Bata.
Zo'n ACLO-rondje. Ploegleiders kunnen rondetijden opnemen, elke week iets sneller.
Kijk eens aan, zo mag ik het horen.
Robert en ik gaan deze week nog even bij elkaar zitten om alles te regelen voor de Bata zelf en dan zullen we ook even wat trainingen gaan beleggen zodat u uw talent kan laten zien.
Ik moet hardop lachen toen ik op Bens onderschrift klikte.
Ik doe sowieso mee!
Ploegleijers: Opgelet want deze opgavelijst klopt niet meer. Er missen wat namen...
Zag het idd, Flip is een beetje laat met opgeven.
Maar wat te doen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt of gaan we lekker selecteren en voor de hoogste plek..
Snelste tijden natuurlijk. We zitten niet meer op de gereformeerde basisschool
Haha, daar ook al trauma's aan over gehouden, kan er nog steeds boos om worden..
mijn voorkeur gaat daar ook naar uit, worden mensen ook gemotiveerd lekker goed te trainen..
Precies, ben ik ook voor. Het is dan wel wijs om voortijdig te laten weten wanneer de metingen zijn. Dan hebben we iets om naar toe te werken..
Ja, kom maar door met die data. Liefst ergens in de avond. Heb nog maar drie keer hardgelopen deze winter, maar dat is gemakkelijk te compenseren met een hoge prestatiedruk vanuit de ploegleiders :-)
Ik heb hetzelfde!
Morgen gaan de trainingen dan eindelijk beginnen, half 8 bij de ACLO.
We beginnen rustig met een rondje van zo'n 2km, die uiteraard vaker als 1 keer gelopen mag worden.
Ten minste een van uw ploegleiders zal aanwezig zijn om uw tijden te noteren.
Dit is zover ik weet de lijst der opgaves:
Uiteraard even reageren als u vanavond komt lopen of niet..
Ik heb van het weekend iets te intensief getraind, daarom ben ik er de volgende keer wel bij. Deze keer dus niet.
Onzin. De ploegleiding moet me even helpen als ik het verkeerd heb maar volgens mij hebben benen maar 24 uur nodig om te herstellen. Als je nou zegt dat je een HV hebt, oke. Overigens ben ik er niet bij maar de volgende x ongetwijfeld wel.