Dus Esther doet ook mee?

Esther Smit

Nee ik doe niet mee, het weekend van 28 april kan ik niet meer :(

Dorieke schreef: Ik doe sowieso mee! 1. HT 2. Jos M 3. Robert M 4. Ben 5. Michel 6. Pytric 7. Siard 8. Henk W. 9. Hendrik 10. Thierry 11. Hannah 12. Armando 13. Norbert 14. Wybren 15. Hanneke 16. Eva 17. Milou 18. Marianne 19. Rosalie 20. Heleen 21. David 22. Willy 23. Dorieke 24. Jan-Jaap 25. Ik wil op zich best mee lopen maar heb een dieptrieste conditie en weet daarom niet of het wel wenselijk is, maar de goede wil is er iig: 1. Philip 2. Gerjan 3. Paula 4. Robert 5. Ron 6. Thereza Ik wil wel maar moet misschien werken: 1. Wouter 2. Maarten Ik wil wel maar haak misschien toch ook weer af als puntje bij paaltje komt: 1. Henk 2. Chris vT

Ik doe sowieso mee!

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard
  8. Henk W.
  9. Hendrik
  10. Thierry
  11. Hannah
  12. Armando
  13. Norbert
  14. Wybren
  15. Hanneke
  16. Eva
  17. Milou
  18. Marianne
  19. Rosalie
  20. Heleen
  21. David
  22. Willy
  23. Dorieke
  24. Jan-Jaap
  25. Roelof

Ik wil op zich best mee lopen maar heb een dieptrieste conditie en weet daarom niet of het wel wenselijk is, maar de goede wil is er iig:

1. Philip
  2. Gerjan
  3. Paula
  4. Robert
  5. Ron
  6. Thereza

Ik wil wel maar moet misschien werken:

1. Wouter
  2. Maarten

Ik wil wel maar haak misschien toch ook weer af als puntje bij paaltje komt:

1. Henk
  2. Chris vT

Laat die Batatrainingen maar weer beginnen, genoeg tijd voor iedereen om een topconditie te hebben met de Bata.

Zo'n ACLO-rondje. Ploegleiders kunnen rondetijden opnemen, elke week iets sneller.

Kijk eens aan, zo mag ik het horen.
Robert en ik gaan deze week nog even bij elkaar zitten om alles te regelen voor de Bata zelf en dan zullen we ook even wat trainingen gaan beleggen zodat u uw talent kan laten zien.

Ik moet hardop lachen toen ik op Bens onderschrift klikte.

Ik doe sowieso mee!

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard
  8. Henk W.
  9. Hendrik
  10. Thierry
  11. Hannah
  12. Armando
  13. Norbert
  14. Wybren
  15. Hanneke
  16. Eva
  17. Milou
  18. Marianne
  19. Rosalie
  20. Heleen
  21. David
  22. Willy
  23. Dorieke
  24. Flip

Ik wil op zich best mee lopen maar heb een dieptrieste conditie en weet daarom niet of het wel wenselijk is, maar de goede wil is er iig:

1. Philip
  2. Gerjan
  3. Paula
  4. Robert
  5. Ron
  6. Thereza

1. Wouter
  2. Maarten

1. Henk
  2. Chris vT

Ploegleijers: Opgelet want deze opgavelijst klopt niet meer. Er missen wat namen...

Zag het idd, Flip is een beetje laat met opgeven.

Maar wat te doen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt of gaan we lekker selecteren en voor de hoogste plek..

Snelste tijden natuurlijk. We zitten niet meer op de gereformeerde basisschool

Haha, daar ook al trauma's aan over gehouden, kan er nog steeds boos om worden..

mijn voorkeur gaat daar ook naar uit, worden mensen ook gemotiveerd lekker goed te trainen..

Precies, ben ik ook voor. Het is dan wel wijs om voortijdig te laten weten wanneer de metingen zijn. Dan hebben we iets om naar toe te werken..

Ja, kom maar door met die data. Liefst ergens in de avond. Heb nog maar drie keer hardgelopen deze winter, maar dat is gemakkelijk te compenseren met een hoge prestatiedruk vanuit de ploegleiders :-)

Hannah schreef: Ja, kom maar door met die data. Liefst ergens in de avond. Heb nog maar drie keer hardgelopen deze winter, maar dat is gemakkelijk te compenseren met een hoge prestatiedruk vanuit de ploegleiders :-)

Ik heb hetzelfde!

Morgen gaan de trainingen dan eindelijk beginnen, half 8 bij de ACLO.
We beginnen rustig met een rondje van zo'n 2km, die uiteraard vaker als 1 keer gelopen mag worden.
Ten minste een van uw ploegleiders zal aanwezig zijn om uw tijden te noteren.

Dit is zover ik weet de lijst der opgaves:

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard
  8. Henk W.
  9. Hendrik
  10. Thierry
  11. Hannah
  12. Armando
  13. Norbert
  14. Wybren
  15. Hanneke
  16. Eva
  17. Milou
  18. Marianne
  19. Rosalie
  20. Heleen
  21. David
  22. Willy
  23. Dorieke
  24. Jan-Jaap
  25. Roelof
  26. Flip
  27. Lennard
  28. Amse

1. Philip
  2. Gerjan
  3. Paula
  4. Robert
  5. Ron
  6. Thereza

1. Wouter
  2. Maarten

1. Henk
  2. Chris vT

Uiteraard even reageren als u vanavond komt lopen of niet..

Ik heb van het weekend iets te intensief getraind, daarom ben ik er de volgende keer wel bij. Deze keer dus niet.

Onzin. De ploegleiding moet me even helpen als ik het verkeerd heb maar volgens mij hebben benen maar 24 uur nodig om te herstellen. Als je nou zegt dat je een HV hebt, oke. Overigens ben ik er niet bij maar de volgende x ongetwijfeld wel.