doe mij maar een emmetje, als ze wat klein uitvallen graag een elletje. Mijn bloedsomloop houdt niet van concurrentie voor ruimte.

Machteld schreef: Morgen ga ik naar matchpoint om de bedrukking van de shirts te regelen, en aangezien het nog maar kort dag is voordat de batavierenrace is moeten er snel shirts besteld worden. Het gaat om donkerblauwe polo's die inclusief bedrukking maximaal 15euro gaan kosten. Goedkoper ging niet lukken, aangezien ik verder geen sponsoren meer heb kunnen vinden! Iets anders is in dit korte tijdsbestek niet meer te regelen! Dus nu wil ik iedereen met klem vragen om z.s.m. (in ieder geval voor komende woensdag!!!) zijn/haar maat door te geven, zodat ik de shirts kan bestellen! Vanaf nu kan afzeggen NIET meer!!!!
Voor mij een XL graag; en als ze klein uitvallen, een XXL.

Een elletje asjeblieft.

heb ook een mail gestuurd, met daarin de opmerking dat ik wel een L wil. die blijft staan, maar als ze groot uitvallen graag een M. als ze klein uitvallen nog steeds een L, en als ze vreselijk klein uitvallen graag een XL.
Dat je het maar even weet...
Verder heb ik gisteren mezelf 8 km. lang afgepeigerd. Er zat geen energie in mn benen en het was zelfs te warm, maar ik heb doorgezet..
Ik heb er zin in.

Ja hoi doe mij maar een xl

ik ga voor de M

als ie klein uitvalt n L

Chris wil graag een XL...

Doet u mij maar een ikselletje.

Bonsoir!

alsof jij dat kan... 4 weken niet trainen... gewoon doorgaan...

Beste Batavieren!

De polo’s zijn klaar!! En ze zijn iets goedkoper dan verwacht, namelijk E13,-

Komende maandag ga ik ze ophalen, en het zou handig zijn als jullie dan het geld overgemaakt hebben (47.17.99.564 t.n.v. M.L. Noordveld te Groningen), dan kan ik ze ophalen.

Verder komen er alleen nog kosten voor de auto die gehuurd wordt (+ benzine). Vooralsnog heb ik geen overzicht hoeveel dit ongeveer gaat kosten, hierover zal ik z.s.m. berichten!

Oioi, ik moet Matthijs vervangen, maar moet nog wel even flink trainen heb ik al wel weer door. Het enige wat ik zojuist van hem gezien heb, is zijn rug en z'n schoenzolen... :roll:

Jow, ik vervang Jaap in verband met een blessure. Kosten zijn intern afgehandeld. Ik zal es kijken welke etappe ik mag lopen. Staat vast wel ergens in dit topic.

ik kan ook nog steeds niet trainen ivm een blessure. loop echter wel gewoon mijn afstand. dan maar iets langzamer

beuzzie schreef: ik kan ook nog steeds niet trainen ivm een blessure. loop echter wel gewoon mijn afstand. dan maar iets langzamer

Ja tut tut tut... Doorlopen!

niet zulke praatjes, volgens mij loop ik nog steeds drie keer zo hard als jij :lol:

De shirtjes zijn klaar! Ik neem ze vanavond mee naar soos, als je er niet bent, kun je een afspraak maken om je shirtje op te komen halen!!

Geweldig! Moeten we volgende week nog een keer samenkomen om alles door te spreken, ploegleidSTER?

Robbert schreef: Geweldig! Moeten we volgende week nog een keer samenkomen om alles door te spreken, ploegleidSTER?

Ik heb net een poll geplaatst, komt hier genoeg reactie op, dan is mijn antwoord JA en anders Nee :wink:

Als er nog vragen zijn kun je me natuurlijk altijd bellen of mailen!

dan moeten alleen geen mensen gaan stemmen die niet meedoen... want ik denk dat die waarschijnlijk niet komen...
(anders doe je voor de mensen die persé willen stemmen nog een optie: ik doe niet mee)

Ik kom graag, maar kan alleen op dinsdag en donderdag.