Ik ben kandidaat ploegleider:

• Robert M

Ik loop mee:

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard
  8. Henk W.
  9. Hendrik
Anja Admiraal schreef:
dijkstra schreef: Ik denk er over na om ook mee te lopen, is er binnenkort een gezamenlijke training?

Voor zover ik weet nog niet, maar die kunnen we wel maken (toch Heleen?;)) Wanneer komt het goed uit? Dinsdag voor bk of woensdag?

Leuk! Komende woensdagen kan ik niet. Zullen we volgende week dinsdag om 17u doen?

Ja is ook zo, Anja! Ik ben ook wel voor volgende week dinsdag 17u. Nog meer animo?

Anja Admiraal

Leuk, ik ben ook van de partij!

Ik ben kandidaat ploegleider:

• Robert M

Ik loop mee:

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard
  8. Henk W.
  9. Hendrik

Ik wil op zich best mee lopen maar heb een dieptrieste conditie en weet daarom niet of het wel wenselijk is, maar de goede wil is er iig:

1. Philip

Geef je iig op, want elk jaar zijn er genoeg afhakers waardoor ze uiteindelijk dolgraag hebben dat je meedoet, ongeacht de conditie.
Maargoed, je hebt nog gewoon meer dan een half jaar om te trainen voor de bata. Moet genoeg zijn om Keniaanse tijden te kunnen lopen.

Wat Philip zegt.

Hoi ik loop ook graag mee. Ik heb met Pytric afgesproken dat ik sneller ga lopen dan hij vorig jaar. Op de langste afstand dus. Beste idee ooit.

Paula Lunenborg

wat Philip en Gerjan zeggen; anders kom ik wel een dagje foto's maken.

leuk! en wat Philip, Gerjan en Paula zeggen, maar er kan nog een half jaar getraind worden natuurlijk (:

Ik meld me ook aan! Een mooi excuus om weer te gaan hardlopen :)

Ik wil ook graag weer meelopen, maar ik kan niet garanderen dat ik dan nog lid ben van de GSV :-) Dus mocht ik voor die tijd bedanken en er zijn genoeg of te veel vrouwelijke lopers, dan mag je me van de lijst afhalen.

Ik loop mee:

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard
  8. Henk W.
  9. Hendrik
  10. Thierry
  11. Hannah
  12. Armando
  13. Norbert

Ik wil op zich best mee lopen maar heb een dieptrieste conditie en weet daarom niet of het wel wenselijk is, maar de goede wil is er iig:

1. Philip
  2. Gerjan
  3. Paula
eva mariëtte

ik en miss milou tzt ook wel

Anja Admiraal

Gaan we vanmiddag nog even een blokje om lopen? Ik heb er wel zin in, wie nog meer? (Willy, Heleen?;))

Mij lukt het niet meer om te lopen. (= willy). Misschien volgende week?

Ik doe nu alvast mijn rondje, dus wie er achter mij aan wil rennen moet binnen nu en 10 minuten buiten staan :)
Is er al een tweede ploegleider? Over 6 dagen gaat de inschrijving open.

Wil prima met Robert deze eervolle taak op mij nemen, is tijdens Marikstosborrel al een beetje met Pytric afgesproken, dus als er geen bezwaren zijn....

Vandekamp schreef: Wil prima met Robert deze eervolle taak op mij nemen, is tijdens Marikstosborrel al een beetje met Pytric afgesproken, dus als er geen bezwaren zijn....

Mooi dan zijn jullie de bataleiders van dit jaar :). Dit jaar weer voor top 15? Even goed de site in de gaten houden. http://www.batavierenrace.nl/

18 Heren 9,5 km stijgend en dalend; 3,1 km onverhard; zeer zware etappe

Die is voor Ben dacht ik zo