Klinkt leuk, kan dat ook in estafette verband? :wink:

Voor de dames: zondag 19 juni is er de Ladies Run. Het betreft een parcours van 2,5 km die je één, twee, of vier keer kan doen. De 5 km start om 13:30, dus supergoed te combineren met kerkgang e.d.

Het parcours is als volgt:

Deelname kost (inclusief chip) 14 euro.

Ik sprak Heleen Pool die overwoog mee te doen, wie nog meer? Dan kun je uiteraard rekenen dat een aantal mannen, uiteraard uitgedosd in het roze, je zullen aanmoedigen!

TheoSikkema
TheoSikkema schreef: Potverdikke, dat was weer leuk. Echt leuk. Norbert bedankt voor het posten van de foto's. Jos voor, ja bijna alles eigenlijk. Verder hebben Hendrik en ik hier nog wat meuk (lees: spullen die nog in het busje lagen). Het gaat om: - een aquagroene of aquablauwe, hoe je de kleur maar wilt, tent - een hele lelijke pet van ZooYork. Zwart met wit. Koop eens een mooie pet, bijvoorbeeld:

Deze attributen liggen er nog steeds..

Dat is de tent van Angelina, maar ik weet niet of dat dezelfde aquablauwe is als die bij jou ligt.

Hela lopende rakkers! Er moeten snel ploegleiders worden aangesteld want op 31 oktober (ik weet het Hervormingsdag en Halloween maar het is niet anders) opent de inschrijving voor de Batavierenrace 2012. Deze inschrijving is altijd razendsnel vol, dus wees er op tijd bij. Vergeet niet om bij de inschrijving het hokje "zeer snel" aan te vinken anders zit je bij allerlei mensen met 1 been enzo.

Ik ben kandidaat ploegleider:

Ik loop mee:

HT

Ik loop mee:

HT
Jos M

pytric schreef: Hela lopende rakkers! Er moeten snel ploegleiders worden aangesteld want op 31 oktober (ik weet het Hervormingsdag en Halloween maar het is niet anders) opent de inschrijving voor de Batavierenrace 2012. Deze inschrijving is altijd razendsnel vol, dus wees er op tijd bij. Vergeet niet om bij de inschrijving het hokje "zeer snel" aan te vinken anders zit je bij allerlei mensen met 1 been enzo.

Zelfs met één been ben ik nog sneller dan de gemiddelde nederland pytric, so beware of that!

1 been: -1

Robert M

Ik loop mee:

HT Jos M

• Robert M

Ik loop mee:

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
Paula Lunenborg

Wordt liftweekend nu weer tijdens dit weekend gepland? Dat zou nl jammer zijn!

Tuurlijk wordt liftweekend niet tegelijk gepland met de batavierenrace, dit was afgelopen jaar ook niet het geval.

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric

• Robert M

Ik loop mee:

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard

Ik denk er over na om ook mee te lopen, is er binnenkort een gezamenlijke training?

• Robert M

Ik loop mee:

1. HT
  2. Jos M
  3. Robert M
  4. Ben
  5. Michel
  6. Pytric
  7. Siard
  8. Henk W.
Anja Admiraal
dijkstra schreef: Ik denk er over na om ook mee te lopen, is er binnenkort een gezamenlijke training?

Voor zover ik weet nog niet, maar die kunnen we wel maken (toch Heleen?;)) Wanneer komt het goed uit? Dinsdag voor bk of woensdag?

Anja Admiraal schreef:
dijkstra schreef: Ik denk er over na om ook mee te lopen, is er binnenkort een gezamenlijke training?

Voor zover ik weet nog niet, maar die kunnen we wel maken (toch Heleen?;)) Wanneer komt het goed uit? Dinsdag voor bk of woensdag?

Ik ben bang dat het een (t)raining wordt - maar goed idee al die initiatieven!