Henke schreef: Op dit moment strompel ik nog door het huis maar mocht ik fit zijn, dan haak ik graag aan. Er ligt hier trouwens nog een zwarte lange hardloopbroek, wie o wie?

die Jan-Jaap zo beeldig staat? Waarschijnlijk van mij, ik kom m wel ff halen.

Lekkere foto's weer:P

pytric schreef: Ik zoek niemand, want ik loop de 14km maar vorig jaar heb ik estafette gedaan en dat was wel heel leuk. Dus geef je gewoon op voor de 7km en dan kun je dan ter plekke jezelf linken aan twee anderen.

Ok ik schrijf me sowieso in.

Nog een mooi plaatje van de eigen camera:

Ik doe ook mee met de nacht van Groningen...

Wouter, het gaat om hardlopen pannekoek!

En hier vind je ook de rest van mijn . Speciaal voor Esther lekker veel foto's van de tenten ;-).

Esther Smit

yes!!!!

lekker zeg, zo'n fotoserie. Bedankt. Wie doet er mee met de nacht? Ik wel. Ben, doe je mee met een estafette? Wie nog meer?

@Esther: We zijn niet door de 3 minuten montage van het nijmeegse Campus in Beeld gekomen, dat terwijl we toch een hele degelijke boodschap hadden...

Ik ook wel, dan moeten we alleen nog een toepasselijke teamnaam verzinnen :wink:

Ben jong/jansma? Lekker gebalanceerd.

HT, Ben en Siard gefeliciteerd met de overwinning! Als ik dat had geweten was ik nog gebleven tot de prijsuitreiking :)

Beekhuis schreef: Wouter, het gaat om hardlopen pannekoek!

Pannekoek? Die Wouter liep 7km in 30:05 inclusief massastart, dat wil ik jou nog wel eens zien doen, berehap.

Jij hebt ook netjes gelopen Pytric! Wel jammer van die vijf seconden boven het uur ;) Ik zie trouwens dat de individuele tijden (soms enorm) afwijken van de estafettetijden. Weet iemand welke nu correct zijn?

De uitslagen van de estafette moeten wel correct zijn omdat ze die tijden ook aan ons hebben laten zien voordat we het podium op mochten. 58.37 is de correcte tijd van Pytric, dus die zat ruim onder het uur, de eerste tijd is de brutotijd ;).

Excusez-moi, ik heb inderdaad in het verkeerde kolommetje gekeken...

Jo top gedaan heren!
Hebben jullie een mooie prijs gewonnen?

Een mooie bos bloemen en ieder een 25 euro ikeabon :) En een plaatsje op het podium met de echte bazen.

Viel me niets tegen inderdaad. Volgende wedstrijd wordt denk ik de 4 EM van Zwolle

De 28e augustus is de Bommen Berend loop, waarbij je kunt kiezen (vorig jaar in ieder geval) uit 9 km (dames en heren) en de halve marathon. Begint om 17:00, het parcours is aan de westkant van de stad (Paterswoldse weg, Hereweg etc; zie plaatje). Omdat er maar 900 mensen meedoen kun je volgens mij wel een lekkere tijd neerzetten; bij de 4EM van Zwolle is het dringen geblazen; daar kan Erika wel over meepraten geloof ik.

Je kan je nog niet inschrijven voor de Bommen Berend loop maar ik laat wel even weten wanneer dat wel kan op dit topic.