TheoSikkema schreef: Potverdikke, dat was weer leuk. Echt leuk. Norbert bedankt voor het posten van de foto's. Jos voor, ja bijna alles eigenlijk.
Verder hebben Hendrik en ik hier nog wat meuk (leesL: spullen die nog in het busje lagen).
Het gaat om:
- de Tas van Maarten Feddema
- de voetbal van Maarten Feddema
- een poepbruine handdoek
- een bruine slaapzak
- een Oranje-blauwe tent
- een aquagroene of aquablauwe, hoe je de kleur maar wilt, tent
- een groen slaapmatje
- een hele lelijke pet van ZooYork. Zwart met wit. Koop eens een mooie pet, bijvoorbeeld:
De spullen kunnen overigens morgenochtend opgehaald worden bij mij. Daarna is het even handig om te bellen of er iemand thuis is.
De spullen kunnen dus vanmorgen opgehaald worden.
+0
Hannah
Hihi, altijd leuk, die foto's.
+0
Robert
Deed ook mee?
+0
Vandekamp
Theo, poepbruine slaapzak en groene slaapmat zijn van mij, kunnen we dat via BK even uitwisselen?
+0
Henke
Over de spullen. Ik ben tot kwart voor vier thuis dus dan kan het materiaal worden opgehaald. Vanavond ben ik er weer vanaf half acht.
+0
TheoSikkema
Robert schreef: Deed ook mee?
Geloof mij, afgelopen weekend heb ik, en met mij de rest van de batalopers, dat Mario zo dom nog niet is.
@Vandekamp, kijk maar hoe je het regelt;-)
+0
Hannah
Ik heb in een van mijn tassen nog een handleiding van de kilometerteller gevonden. Wie kan ik daar blij mee maken?
+0
TheoSikkema
Harmen.
Verder hebben wij hier ook nog een Rood-Wit broodtrommeltje met wat verlepte pastasalade (pasta, spinazie, salami) Wie o wie?
+0
Ben
TheoSikkema schreef:
Verder hebben wij hier ook nog een Rood-Wit broodtrommeltje met wat verlepte pastasalade (pasta, spinazie, salami) Wie o wie?
Gehe mijn lekkere pastasalade, heb ik speciaal voor jou gemaakt dus je mag het hebben :)
+0
Hapkars
netjes gedaan mensen! gefeliciteerd
+0
HT
Filmpjes komen nog.
+0
Henke
Toffe foto's HT!
+0
Anja Admiraal
Echt mooie foto's, jammer dat het afgelopen is ;)
Was echt super gezellig, bedankt allemaal!
+0
pytric
Toch een beetje de radiohoofden van de Bata 2011! Niettemin een donders mooi evenement. Weet iemand trouwens waar het kettingslot van de fiets is gebleven? Mooi zo. Let ook nog even op.
+0
SJ
Lijkt mij wel tof om met Nacht van Groningen mee te doen. Je zocht nog iemand voor in estafetteploeg Pytric?
+0
Ben
Ik ga me denk ik ook aanmelden voor de nacht van Groningen
+0
pytric
Ik zoek niemand, want ik loop de 14km maar vorig jaar heb ik estafette gedaan en dat was wel heel leuk. Dus geef je gewoon op voor de 7km en dan kun je dan ter plekke jezelf linken aan twee anderen.
+0
Henke
Op dit moment strompel ik nog door het huis maar mocht ik fit zijn, dan haak ik graag aan. Er ligt hier trouwens nog een zwarte lange hardloopbroek, wie o wie?
+0
N.B. Steendam
Nog gefeliciteerd met het resultaat, 25e is netjes!
+0
Hannah
Zijn er nog twee vrouwen die mee willen doen aan de nacht van Groningen? Ik wil wel estafettelopen.
De spullen kunnen dus vanmorgen opgehaald worden.
Hihi, altijd leuk, die foto's.
Deed ook mee?
Theo, poepbruine slaapzak en groene slaapmat zijn van mij, kunnen we dat via BK even uitwisselen?
Over de spullen. Ik ben tot kwart voor vier thuis dus dan kan het materiaal worden opgehaald. Vanavond ben ik er weer vanaf half acht.
Geloof mij, afgelopen weekend heb ik, en met mij de rest van de batalopers, dat Mario zo dom nog niet is.
@Vandekamp, kijk maar hoe je het regelt;-)
Ik heb in een van mijn tassen nog een handleiding van de kilometerteller gevonden. Wie kan ik daar blij mee maken?
Harmen.
Gehe mijn lekkere pastasalade, heb ik speciaal voor jou gemaakt dus je mag het hebben :)
netjes gedaan mensen! gefeliciteerd
Toffe foto's HT!
Echt mooie foto's, jammer dat het afgelopen is ;)
Was echt super gezellig, bedankt allemaal!
Toch een beetje de radiohoofden van de Bata 2011! Niettemin een donders mooi evenement. Weet iemand trouwens waar het kettingslot van de fiets is gebleven? Mooi zo. Let ook nog even op.
Lijkt mij wel tof om met Nacht van Groningen mee te doen. Je zocht nog iemand voor in estafetteploeg Pytric?
Ik ga me denk ik ook aanmelden voor de nacht van Groningen
Ik zoek niemand, want ik loop de 14km maar vorig jaar heb ik estafette gedaan en dat was wel heel leuk. Dus geef je gewoon op voor de 7km en dan kun je dan ter plekke jezelf linken aan twee anderen.
Op dit moment strompel ik nog door het huis maar mocht ik fit zijn, dan haak ik graag aan. Er ligt hier trouwens nog een zwarte lange hardloopbroek, wie o wie?
Nog gefeliciteerd met het resultaat, 25e is netjes!
Zijn er nog twee vrouwen die mee willen doen aan de nacht van Groningen? Ik wil wel estafettelopen.