Wat is er gebeurd met Norbert, Thierry en Heleen Pel? Ze staan nu 74.
+0
Henrique
Oh ik lees net vanwege een technische storing.
+0
corrp
de tijden staan er nu wel goed op, het gaat weer hartstikke goed!! 16e plek op dit moment... anja succes met de hitte-etappe!
zie dat ben het 3 minuten rustiger aan heeft gedaan vergeleken met vorig jaar, verstandig ;-)
+0
Henrique
15e!
+0
Ursa
14e?
Goed bezig!!
Voor wie durft te kijken, onze vrinden van de NSG:
Wat is er gebeurd met Norbert, Thierry en Heleen Pel? Ze staan nu 74.
Oh ik lees net vanwege een technische storing.
de tijden staan er nu wel goed op, het gaat weer hartstikke goed!! 16e plek op dit moment... anja succes met de hitte-etappe!
zie dat ben het 3 minuten rustiger aan heeft gedaan vergeleken met vorig jaar, verstandig ;-)
15e!
14e?
Goed bezig!!
Voor wie durft te kijken, onze vrinden van de NSG:
http://www.batavierenrace.nl/uitslagen/ ... g/199.htmlNu weer 19e? Raarrrr systeem daar bij de Bata, dit fluctueert de pan uit! Hopelijk is de eindstand weer in de top15!
Tja, dat heb je als je verschillende startgroepen hebt. Maar ja, blijkbaar heb je nooit bata gelopen.
ik snap niet precies waar ik nou kan zien of ze het goed doen of niet.
25e. Netjes.
Super gedaan allemaal!
Super tof weekend!!
de foto's en van het helden team
Het was supernice! Mijn foto's komen vanavond nog online!
Netjes! Mooi gedaan allemaal!
Ik wacht op de foto's van HT. Was super overigens!
Potverdikke, dat was weer leuk. Echt leuk. Norbert bedankt voor het posten van de foto's. Jos voor, ja bijna alles eigenlijk.
Verder hebben Hendrik en ik hier nog wat meuk (leesL: spullen die nog in het busje lagen).
Het gaat om:
De spullen kunnen overigens morgenochtend opgehaald worden bij mij. Daarna is het even handig om te bellen of er iemand thuis is.
Dat was weer een enorm mooie Bata! Ben ook wel benieuwd naar de andere foto's.
Toppers!
Ik word er bepaald niet knapper op zo'n stuk rennen(A)