Ik dacht dat jullie als leiders ervoor zouden zorgen dat de middagploeg een relaxte temperatuur zouden krijgen ipv 24 graden.

Weeronline zegt nu 27 graden...

Voor de nachtploegmensen: neem bikini/zwembroek en een badhanddoek mee. Lekker luchtbedje buiten, handdoekje erop en heerlijk slapen :)

Beekhuis schreef:
TheoSikkema schreef: Dan heb ik voor jullie gezamenlijk wel een tent in de aanbieding. Hoef er zelf niet in te slapen en draag dan ook de verantwoordelijkheid van moment van ophalen tot terugbrengen over.

Top bij deze reserveer ik dan jouw tent. Hoeveel persoonstent is het? En bij wie pit jij dan in de tent? Wie wil er dan nog bij mij in de tent? (Ik heb voorkeur voor een vrouw) Vragen, vragen!

Dan zou ik graag dat plekje in die tent reserveren. Issie nog vrij?

Hannah schreef: Weeronline zegt nu 27 graden... Voor de nachtploegmensen: neem bikini/zwembroek en een badhanddoek mee. Lekker luchtbedje buiten, handdoekje erop en heerlijk slapen :)

Neem dan ook gelijk even zonnebrandcreme mee ;)
Veel plezier en succes alvast!

Allemachtig 27 graden.. nog plek in de nachtploeg? Ze mogen nu ook wel koude douches gaan installeren op het pacours.

Oh fuk, 27 graden, dan kom je net die bus uitgestrompeld en duik je je tent in om vervolgens een paar uurtjes later weg te branden. Ideaal :/

hela, ik wil jullie graag volgen zaterdag: wat is jullie teamnummer? en willen jullie de looplijst even posten?

alvast succes met de hitte, pfff 27 graden!

Henrique schreef:
Hannah schreef: Weeronline zegt nu 27 graden... Voor de nachtploegmensen: neem bikini/zwembroek en een badhanddoek mee. Lekker luchtbedje buiten, handdoekje erop en heerlijk slapen :)

Neem dan ook gelijk even zonnebrandcreme mee ;)
Veel plezier en succes alvast!

Goeie! Even zoek waar ik het spul gelaten heb.

Rolf en ik delen een tent - daar zouden ook wel mensen uit de nachtploeg in kunnen tukken overdag (ik loop de eerste van de ochtend; Rolf in de middag) maar dan moeten die 's avonds (zaterdag) een ander slaapplekje regelen...

Sanzo Panza

Hoppa, ik schuif even aan bij de nachtploeg. Rolf bedankt, ik heb er enorm veel zin in.

Heel veel succes mensen! Maak er wat moois van!

Hela hola! Het startnummer van het GSV-team is 208, hou ze in de gaten die toppertsss.

Welke plek gaan jullie naar streven? In ieder geval heel veel succes en heel veel plezier!

Wij streven naar het hoogst haalbare, dat is dus plaats 1! Inmiddels staat er voor de rode aquamarijnflat een prachtige bus geparkeerd. Als er mensen uit de nachtploeg zijn die in Vinkhuizen wonen maar niet met hun zooi naar Pytric willen fietsen dan is er de mogelijkheid om je spullen voor twee uur in de bus te dumpen. Dus kom voor twee uur naar de rode flat dan open ik de deuren en kan jij je spul er in kwijt...

Goed streven! Heel veel succes & plezier!

We gaan strijden om de eerste plaats met de RUG en Nijmegen als onze naaste concurrenten.

Paula Lunenborg

Succes allemaal!!!

joh, veel succes met de bata vandaag!!!! vooral voor de vrouw die de corien p knockout etappe gaat bedwingen met die temperaturen daar!

Succes gewenst. Is er ergens nog een live stand te volgen?

Succes allemaal!

jaspermann schreef: Succes gewenst. Is er ergens nog een live stand te volgen?

Ja, alleen werkt hij niet helemaal goed bij, waardoor de GSV nu 228e staat. Hier de link:

http://www.batavierenrace.nl/uitslagen/ ... g/208.html