Ben, wat deed jij in Assen?

Theo schreef: Ben, wat deed jij in Assen?

Werken, sorry meer niet

Anja Admiraal
pytric schreef: Kan Anja nog even vertellen hoe het haar afging?

Ja hoor, dat kan ze wel! Ik wilde vandaag keihard lopen maar dat ging niet, uiteindelijk is het 8,8 km in 11,2 km/h geworden. Afgelopen zaterdag heb ik 's middags in de veel te warme zon gelopen en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet vooruit te branden ben (7,3 km in 11,6 km/h). Ik durfde bijna niet meer mee te doen met de bata (a) Beetje jammer dat ik niet zo hard meer kan... Maarr ik zal mn best doen!

Kan ik me nog aanmelden?? Heb een klein beetje een bierconditie, maar op een mini afstand gaat 13gem nog wel lukken..

Kom al in de buurt van mn target, net 7,1 km in 33:40. Niet in de zon trouwens.

Mooie loperslijst! Mijn voorbereiding loopt een beetje in de soep aangezien ik al een aantal dagen niet fit ben om te trainen. Hopen dat ik komende dagen nog 1 a 2 keer kan lopen om conditie beetje op peil te houden.

Okee, heb net even voor t eerst mn afstand gelopen. Wordt zoals verwacht geen briljante tijd. Ga natuurlijk wel proberen nog net iets meer te geven, maar ik die afstand sowieso niet in 12:16 lopen, hetgeen als streeftijd in de lijst staat. Dus kan dat even aangepast worden. Anders ben ik de hele BATA chagrijnig dat ik op de lijst 5 min onder de streeftijd heb gelopen. Zet mn nieuwe streeftijd maar op 19 minuten.

01/5 - 3,6km - 19:30 - 11,01km/h

Haha, dat moet een foutje zijn die 12:16. Dat is 17,nogwat p/h. Je hoeft niet chagrijnig te zijn als je dat niet haalt. 18:30 min krijg je trouwens.

Hannah schreef: Okee, heb net even voor t eerst mn afstand gelopen. Wordt zoals verwacht geen briljante tijd. Ga natuurlijk wel proberen nog net iets meer te geven, maar ik die afstand sowieso niet in 12:16 lopen, hetgeen als streeftijd in de lijst staat. Dus kan dat even aangepast worden. Anders ben ik de hele BATA chagrijnig dat ik op de lijst 5 min onder de streeftijd heb gelopen. Zet mn nieuwe streeftijd maar op 19 minuten. 01/5 - 3,6km - 19:30 - 11,01km/h

Joh, je moet gewoon genieten van een nacht niet kunnen slapen van de kou. Je vervolgens helemaal naar de tering lopen en je daarna naar de k** feesten;)

Hannah schreef: Ga natuurlijk wel proberen nog net iets meer te geven, maar ik die afstand sowieso niet in 12:16 lopen, hetgeen als streeftijd in de lijst staat.

Mijn streeftijd voor 10 km staat op 30:50; hetgeen inhoudt dat ik 19.45 km per uur ga lopen. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk ga ik er álles aan doen om dat streven te halen.

Ik denk dat de streeftijd officieel 40:50 moet zijn, wat betekent dat ik 14.7 km/h ga lopen.

Vandaag; 2/5: 10,3 km; 43,29; 14,26 km/h; niet slecht, al hoop ik dat het wedstrijdelement nog iets meer uit me kan persen. En Heleen Pool natuurlijk, die niets van me heel gaat laten op de fiets.

TheoSikkema

Hmm, ik weet wel hoe ze jou gaat motiveren: [quote="Heleen -Amica- Pool"] Kom op HT, als je die tijd van 19:45 haalt ga ik écht, écht, heus hoor, écht waar, nee serieus écht waar, mijn scriptie naar je sturen![/quote']

En nu maar hopen dat ze dit inside grapje ziet...

01/5 - 3,6km - 19:30 - 11,01km/h
03/5 - 3,6km - 19:00 - 11,37km/h

Streeftijd van 18:30 lijkt me prima, Pytric.

@ Angelina: Gelukkig zit ik in de nachtploeg. Ook geen slaap, maar niet van de kou :) De volgende dag lekker met mn luchtbed in het zonnetje, daar hoop ik op :)

Over een luchtbed gesproken trouwens, is er iemand die eentje zonder gaten over heeft? en aan mij wil uitlenen?;)

Heeft er iemand een plekje voor mij over in een tent?

Zoek ook nog een plekje in de tent bij iemand.

TheoSikkema

Dan heb ik voor jullie gezamenlijk wel een tent in de aanbieding. Hoef er zelf niet in te slapen en draag dan ook de verantwoordelijkheid van moment van ophalen tot terugbrengen over.

Ik haal vanavond mijn tent aan de Eendrachtskade op, maar hoef daar niet in te slapen, omdat ik bij Angelina in de tent kruip. Heb zojuist mijn tent aan Flip toegezegd (vanaf vanavond 23u is ie op te halen), dus Ben, ik geloof dat jij dan ook bij dezen voorzien bent.

Zorgen jullie ook voor een (werkende) kilometerteller voor op de fiets ploegleiders?
En een bidon(houder) voor water lijkt me ook geen overbodig luxe, de weersvoorspellingen staan nu op 24 graden zaterdagmiddag.

TheoSikkema schreef: Dan heb ik voor jullie gezamenlijk wel een tent in de aanbieding. Hoef er zelf niet in te slapen en draag dan ook de verantwoordelijkheid van moment van ophalen tot terugbrengen over.

Top bij deze reserveer ik dan jouw tent. Hoeveel persoonstent is het? En bij wie pit jij dan in de tent? Wie wil er dan nog bij mij in de tent? (Ik heb voorkeur voor een vrouw) Vragen, vragen!

SJ schreef: Zorgen jullie ook voor een (werkende) kilometerteller voor op de fiets ploegleiders? En een bidon(houder) voor water lijkt me ook geen overbodig luxe, de weersvoorspellingen staan nu op 24 graden zaterdagmiddag.

De kilometerteller is geregeld, er is verder geen bidonhouder maar een krat voorop de fiets. 24 graden, oioioi.