Ja spannend he, die hebben we. In de laatste conceptversie sta jij op afstand 10, die is 10 km. Is dat oke?

Belangrijk: vanaf nu elke dinsdag om half vijf training! Dat is dus voor BK. Over locatie wordt nog een mail gestuurd.

Doe even training in vinkhuizen dan, veel relaxer voor de meeste mensen.

SJ schreef: Doe even training in vinkhuizen dan, veel relaxer voor de meeste mensen.

Doe even lekker je mond houden.

Voor als het nog niet duidelijk was, 'Arnout van Guilik' meld zich af voor reserve en gewoon enzo....

Is er dit jaar weer een oud-ledenBatateam? :D

Helaas Sjoerdtje het zat er niet in, artrose en hoge cholesterolspiegels eisten hun tol bij het meerendeel van de potentiele oud-GSV'ers.

Morgen wordt er, zoals Hendrik al aangaf, een rondje hardgelopen waarbij je je tijd kunt laten opmeten. Na veel aandringen van de assistent-ploegleider gebeurt dit in Vinkhuizen. We beginnen om half zes vanaf het grasveld tussen de aqua en de saffier, be there.

pytric schreef: Helaas Sjoerdtje het zat er niet in, artrose en hoge cholesterolspiegels eisten hun tol bij het meerendeel van de potentiele oud-GSV'ers. Morgen wordt er, zoals Hendrik al aangaf, een rondje hardgelopen waarbij je je tijd kunt laten opmeten. Na veel aandringen van de assistent-ploegleider gebeurt dit in Vinkhuizen. We beginnen om half zes vanaf het grasveld tussen de aqua en de saffier, be there.

half 6 in Vinkhuizen gaat hem niet worden voor mij, aangezien bij mij bk is. Ik loop mijn eigen rondje wel.

Anja Admiraal

Bedankt assistent-ploegleider! ;)

Ha in vinkhuizen, ben ik vast ook wel bij.

Sorry, het is natuurlijk eigenlijk half vijf, half zes zou een mooie boel worden met BK idd. Doei!

Bump(er op je voorhoofd)

Bedankt voor de indeling, maar ik had me al afgemeld in verband met de bruiloft van mijn oom. Hoop dat jullie snel iemand anders kunnen vinden!

Hoe staat het met het aantal mannelijke deelnemers?

We hebben wat afmeldingen ontvangen dus er zijn plekken vrijgekomen. Interesse? Zou mooi zijn.

is er dit jaar ook weer een bierteam?

Barmando schreef: is er dit jaar ook weer een bierteam?

Nee.

Vanmiddag vijf kilometer van het amelander strand meegepakt.. Nu pijn in de beentjes

Esther Smit

Als er nog een damesetappe vrij is; ik wil wel mee doen

Goed om te horen! We kunnen je goed gebruiken want er zijn een aantal dames die zich hebben afgemeld. Top!

HugoterHorst
Henke schreef: We hebben wat afmeldingen ontvangen dus er zijn plekken vrijgekomen. Interesse? Zou mooi zijn.

enigzins, stuur je dan een informatieboekje op of kom je bij mij informeren wat mijn ambities en resultaten zijn?

x