Skippy schreef: [..] als het kan nog ruilen??? :) tja,.. had je niet mer gebeld.. excusez moi!! :oops:

eey sipko ..ik zie dat je in de nachtploeg zit...daar ben dan weer niet zo van!;)...we houden het gewoon zo ok....mijn etappe is bovendien onverhard dat vink ook best prima...

martijn wat voor etappe loop jij eigenlijk (kan ik niet op de lijst vinden)...

prima

Di Grande schreef: [..] eey sipko ..ik zie dat je in de nachtploeg zit...daar ben dan weer niet zo van!;)...we houden het gewoon zo ok....mijn etappe is bovendien onverhard dat vink ook best prima... martijn wat voor etappe loop jij eigenlijk (kan ik niet op de lijst vinden)...

Ik sta op de reservelijst. Op de eerste plaats volgens mij. Volgens mij las ik dat er al een tekort was. Hier is blijkbaar geen sprake van. Komt mij aan de ene kant ook wel goed uit want goed in vorm ben ik niet.

Martijn schreef: [..] Komt mij aan de ene kant ook wel goed uit want goed in vorm ben ik niet.

Geef nooit op! :D

Ik geef nooit op!
Ik loop al jaren en zal dit blijven doen zolang dat mogelijk is. :wink:

De volgende mensen hebben (nog steeds niet!) betaald!

Arnold E3,60
Robbert E6,10
Bert Jan E3,60
Karine E27,20
Dick E7,20
(Harry E27,20)
Vervanger etappe 17??? E7,20
Christiaan E3,60
Roelof E3,60
Ellen E3,60

Hiermee kom ik op een totaalbedrag van E92.90 wat ik zelf heb moeten voorschieten en ik moet nog een hele maand met m'n geld. Dus als iedereen dit weekend ff het geld overmaakt kan ik weer verder met het regelen van shirts e.d., want anders heb ik niet eens geld om dit voor te schieten en mogen jullie zelf een shirtje gaan knutselen!

47.17.99.564 t.n.v. M.L. Noordveld te Groningen

Di Grande schreef: eey sipko ..ik zie dat je in de nachtploeg zit...daar ben dan weer niet zo van!;)...we houden het gewoon zo ok....mijn etappe is bovendien onverhard dat vink ook best prima... martijn wat voor etappe loop jij eigenlijk (kan ik niet op de lijst vinden)...

Martijn mag wel voor mij lopen, want ik heb nog steeds geen reactie op mijn vrij aanvraag. Als Martijn niet kan, dan wil ik de volgende op de reservelijst vragen.

Doe de volgende op de reservelijst maar. Tijd om te trainen heb ik komende tijd niet. Ik ben full-time aan het werk bij mijn ouders.

Martijn schreef: Doe de volgende op de reservelijst maar. Tijd om te trainen heb ik komende tijd niet. Ik ben full-time aan het werk bij mijn ouders.

Er is geen volgende op de reservelijst en jij had eerder al toegezegd wel voor Mol te willen lopen.... dus..... alsjeblieft???????

@Bert Jan: als Martijn niet voor je kan zul je zelf iemand moeten regelen, aangezien we geen reserves meer hebben!

Waarom is niet de hele gsv geintereseerd in een tof feest en hardlopen????..(aangezien onze reservelijst leeg is!)...

idd, kom op, wie helpt ff. als ik machteld was, was ik al helemaal doorgedraaid en gek geworden...

Machteld schreef: [..] Er is geen volgende op de reservelijst en jij had eerder al toegezegd wel voor Mol te willen lopen.... dus..... alsjeblieft??????? @Bert Jan: als Martijn niet voor je kan zul je zelf iemand moeten regelen, aangezien we geen reserves meer hebben!

Zie je mail machteld, ik loop wanneer er geen vervanger is! Had ik me maar niet moeten inschrijven.

Di Grande schreef: Waarom is niet de hele gsv geintereseerd in een tof feest en hardlopen????..(aangezien onze reservelijst leeg is!)...

en er zijn vast wel meer mensen die willen en kunnen lopen op de gsv

en anders moet je gewoon ff de bundel afbellen. er zijn zat mensen die willen lopen. weet er zo al een paar misschien...

beuzzie schreef: en anders moet je gewoon ff de bundel afbellen. er zijn zat mensen die willen lopen. weet er zo al een paar misschien...

kom maar op!! Ik wil ook wel, maar ik weet nog steeds niet of ik kan. Dus ik wil jullie niet teleurstellen dat er straks een tekort is.

Morgen ga ik naar matchpoint om de bedrukking van de shirts te regelen, en aangezien het nog maar kort dag is voordat de batavierenrace is moeten er snel shirts besteld worden. Het gaat om donkerblauwe polo's die inclusief bedrukking maximaal 15euro gaan kosten. Goedkoper ging niet lukken, aangezien ik verder geen sponsoren meer heb kunnen vinden! Iets anders is in dit korte tijdsbestek niet meer te regelen!

Dus nu wil ik iedereen met klem vragen om z.s.m. (in ieder geval voor komende woensdag!!!) zijn/haar maat door te geven, zodat ik de shirts kan bestellen!

Vanaf nu kan afzeggen NIET meer!!!!

S

ook S

doe mij maar een emmetje. als ze groot uitvallen een esje

voor mij ook een s-je