haha je hebt gelijk, ik bedoel uiteraard 14 februari. Het moet in een vlaag van verstandsverbijstering zijn gebeurd..
+0
SJ
Haha tja die 2 data lijken ook wel heel erg op elkaar natuurlijk..
Siard / 10-02-11 / 8,0 km / 34:58 / werk aan de winkel
+0
pytric
Henke schreef: Haai beste hardlopers!
Het is begonnen. Inmiddels hebben velen van jullie de schoenen al verschillende keren ondergebonden en zijn de eerste kilometers gemaakt. Vaak ligt er echter na een enthousiast begin het gevaar van verval op de loer: borrels, soos, amicale feesten en dat soort ongein komt de fysieke toestand van het lichaam niet ten goede. Omdat we jullie willen behoeden voor dergelijke wantoestanden, en daarbij gewoon een gezellige tijd willen hebben, nodigen we iedereen die zich heeft opgegeven voor de Bata van harte uit om komende maandag 17 december aan de aquamarijnstraat 767. Voor de onwetenden wordt het verloop van de Bata toegelicht en verder worden jullie warm gemaakt om hard te gaan trainen. Misschien heb je je nog niet opgegeven maar voel je wel geroepen schroom dan niet en kom ook. De borrel begint rond 20.00 en duurt tot 23.00 (dit ivm met een afscheidsfeestje waar Pytric en ik allebei nog heen gaan die avond). Dus komende maandag 17 december van 20.00-23.00 aan de aqua 767. Be there!
Iedereen mag dus komen maar de volgende mensen hebben aangegeven geïnteresseerd te zijn en kunnen zich dus alleen afmelden met een briefje, "dus ze kenne nie zomaruhh..?", "Nee, alleen met een briefjuh":
Anja Admiraal
Gerjan Agterhof
Flip Baardman
Jan-Jaap Beekhuis
Angelina Bouwman
Hannah Bremer
Milou de Bruijne
Hendrik Dorland (beschermde status)
Dick de Gelder
Arnout van Guilik
Roelof Gunnink
Michel Haaksema
Pytric van 't Hof (beschermde status)
Xander van 't Hof
Thierry van der Horst
Rolf Hoving
Harm-Tjeerd Jansma
Siard Jongsma
Maarten Kuijsten
Erika van Leeuwen
Hanneke Modderman
Pauline Modderman
Simeon Molenaar
Corien Plaggenmarsch
Ben Poelarends
Niek Steendam
Robert Tempelman
Harm Verschuren
Henk Wijbenga
Dat zijn een paar namen meer dan er in een team kunnen. Steek dus je kop boven het maaiveld uit, dan krijg je er ook gratis de groeten van A&dM bij.
+0
HT
'doet' angelina het weer?
+0
pytric
Nee maar die volgende week op kosten van de GSV op hoogtestage naar Kenia en dan moet het allemaal wel loslopen.
+0
Ben
pytric schreef: Nee maar die volgende week op kosten van de GSV op hoogtestage naar Kenia en dan moet het allemaal wel loslopen.
Wordt mijn wintersport ook betaald door de GSV, is namelijk wel redelijk op hoogte.
+0
HannekeM
Pyt jij zei dat die borrel donderdag was. Dat komt me beter uit. Gister 8,3km/42min.
+0
pytric
Ja Han dat had ik ook liever gehad maar ja, het is nou eenmaal niet anders. Lang geen gekke tijd overigens, volgens schema naar ik aanneem?
+0
Thierry
Wanneer is de borrel nou?
+0
Henke
Vanavond om acht uur! Aqua 767
+0
HannekeM
pytric schreef: Ja Han dat had ik ook liever gehad maar ja, het is nou eenmaal niet anders. Lang geen gekke tijd overigens, volgens schema naar ik aanneem?
Oke nou tot vanavond dan! En iets sneller dan het schema zelfs, jeej!
+0
Henke
bump
+0
Gerdien
Ik heb me niet opgegeven, maar ik wil wel op de reservelijst. Ik kan er alleen niet bij zijn zo...
+0
Henke
Dat is goed, je staat er bij dezen op. Kom even langs mensen hardstikke leuk.
+0
Anja Admiraal
Omdat het hartstikke leuk is komen Hannah en ik straks nog even langs :)
+0
N.B. Steendam
Ik kom niet, Vinkhuizen is zo ver fietsen...
+0
Anja Admiraal
Als je niet van fietsen houdt, kan je ook lopend komen!
+0
N.B. Steendam
Goeie. Ik vertrek NÚ, neem jij mijn tijd even op?
+0
Anja Admiraal
Ik neem jouw tijd even op. Geef je even een gilletje als je er bijna bent?
+0
pytric
Goede activiteit mensen, het animo was niet denderend te noemen maar ik heb zelden een borrel meegemaakt met zo een gunstige bier-aquarius ratio.
haha je hebt gelijk, ik bedoel uiteraard 14 februari. Het moet in een vlaag van verstandsverbijstering zijn gebeurd..
Haha tja die 2 data lijken ook wel heel erg op elkaar natuurlijk..
Siard / 10-02-11 / 8,0 km / 34:58 / werk aan de winkel
Iedereen mag dus komen maar de volgende mensen hebben aangegeven geïnteresseerd te zijn en kunnen zich dus alleen afmelden met een briefje, "dus ze kenne nie zomaruhh..?", "Nee, alleen met een briefjuh":
Anja Admiraal
Gerjan Agterhof
Flip Baardman
Jan-Jaap Beekhuis
Angelina Bouwman
Hannah Bremer
Milou de Bruijne
Hendrik Dorland (beschermde status)
Dick de Gelder
Arnout van Guilik
Roelof Gunnink
Michel Haaksema
Pytric van 't Hof (beschermde status)
Xander van 't Hof
Thierry van der Horst
Rolf Hoving
Harm-Tjeerd Jansma
Siard Jongsma
Maarten Kuijsten
Erika van Leeuwen
Hanneke Modderman
Pauline Modderman
Simeon Molenaar
Corien Plaggenmarsch
Ben Poelarends
Niek Steendam
Robert Tempelman
Harm Verschuren
Henk Wijbenga
Dat zijn een paar namen meer dan er in een team kunnen. Steek dus je kop boven het maaiveld uit, dan krijg je er ook gratis de groeten van A&dM bij.
'doet' angelina het weer?
Nee maar die volgende week op kosten van de GSV op hoogtestage naar Kenia en dan moet het allemaal wel loslopen.
Wordt mijn wintersport ook betaald door de GSV, is namelijk wel redelijk op hoogte.
Pyt jij zei dat die borrel donderdag was. Dat komt me beter uit. Gister 8,3km/42min.
Ja Han dat had ik ook liever gehad maar ja, het is nou eenmaal niet anders. Lang geen gekke tijd overigens, volgens schema naar ik aanneem?
Wanneer is de borrel nou?
Vanavond om acht uur! Aqua 767
Oke nou tot vanavond dan! En iets sneller dan het schema zelfs, jeej!
bump
Ik heb me niet opgegeven, maar ik wil wel op de reservelijst. Ik kan er alleen niet bij zijn zo...
Dat is goed, je staat er bij dezen op. Kom even langs mensen hardstikke leuk.
Omdat het hartstikke leuk is komen Hannah en ik straks nog even langs :)
Ik kom niet, Vinkhuizen is zo ver fietsen...
Als je niet van fietsen houdt, kan je ook lopend komen!
Goeie. Ik vertrek NÚ, neem jij mijn tijd even op?
Ik neem jouw tijd even op. Geef je even een gilletje als je er bijna bent?
Goede activiteit mensen, het animo was niet denderend te noemen maar ik heb zelden een borrel meegemaakt met zo een gunstige bier-aquarius ratio.
Pytric / 15-02 / 7,3 km / 28,15