Mooi zo! Benny was een beetje ziek dus wij hebben maar 4,5 km gelopen, als je zelfs dat niet gelooft, valt er een spoor met de longinhoud van die jongen te bewonderen dat het bewijst.

Zo ik heb vandaag de stoute (hardloop)schoenen ook maar eens uit de kast getrokken en 6,8 km gelopen...

pytric schreef: Mooi zo! Benny was een beetje ziek dus wij hebben maar 4,5 km gelopen, als je zelfs dat niet gelooft, valt er een spoor met de longinhoud van die jongen te bewonderen dat het bewijst.

die inhoud heb ik ook wel is mogen aanschouwen, bijzonder om te zien dat die jongen na een beetje inspanning alles naar buiten gooit....!!!

Aangezien ik vermoed dat Ben geen etensresten in zijn longen bewaart, ga ik er dan maar vanuit dat ie de hele weg heeft lopen schuimbekken of kwijlen...?

Webcie mag dit topic intern?

Ben schreef: Webcie mag dit topic intern?

Alleen bij uitzonderlijk goede redenen kunnen we dit in overweging nemen.

Bam. Net een PR gelopen, dat moest ik even kwijt. Wil iedereen trouwens even de 17e van februari reserveren? Dan houden we een bataborrel voor lopers van afgelopen jaar en potentiële lopers voor de editie van dit jaar. Mooi toch.

Ben ook al een tijdje lekker aan 't trainen in Brusselse bossen en voel me best wel fit - al zeg ik het zelf - dus de vooruitzichten zijn hoopvol :) Zijn er al voorlopige indelingen gemaakt of komt dat nog? (Excuus als dit al op een vorige pagina staat, maar heb geen zin om alles door te spitten.)

Sportief PS'je: wat überzuur dat Groothuis gediskwalificeerd is door die lullige nieuwe lijnenregel.

Edit: Ik hoor net dat ik iets te voorbarig was. Ben wel benieuwd hoe sterk hij mentaal blijft.

Anja Admiraal

Misschien weer een beetje aan de late kant, maar voor wie nog even lekker wil lopen deze week: morgen/vandaag 16:00 uur NP! :)
(Ben, Gerdien en ik zijn er sowieso...)

pytric schreef: Bam. Net een PR gelopen, dat moest ik even kwijt. Wil iedereen trouwens even de 17e van februari reserveren? Dan houden we een bataborrel voor lopers van afgelopen jaar en potentiële lopers voor de editie van dit jaar. Mooi toch.

De zeventiende dus. Dat er trouwens hier geen tijden/afstanden worden gepost vind ik vrij verontrustend. Geen tijden betekent geen plaats. Eens kijken hoelang we deze policy kunnen aanhouden.

Nou daar gaat ie:
Pytric / 06-02 / 21,3 km / 1h38

En je mag er best een minuutje afhalen als je denkt dat je die er nog wel af gaat trainen.

Theo / 05-02 / 0,1 km / 11,7 sec

Ook een minuutje eraf Theo?

Dat klopt, dat is wel ongeveer wandeltempo.

Wanneer gaan wij de honderd meter tegen elkaar lopen? Doen we er voor jou een 60 meter meting bij... 11,7 sec is snel gerekend ongeveer de 30 km/h. Moet lukken.

Grapjas, 30 km/h gemiddeld. Niet vergeten dat jij eerst nog op gang moet komen.

Ga ik de eerste 20 meter bij jou op de rug.

Nou daar gaat ie:
Pytric / 06-02 / 21,3 km / 1h38
Pytric / 09-02 / 6,9 km / 28:25 / interval

Goed bezig, Pytje. Ben net weer gestart na de winterstop. 7,2 in 35 min. met halverwege nog een kleine steekaanval.

Haai beste hardlopers!

Het is begonnen. Inmiddels hebben velen van jullie de schoenen al verschillende keren ondergebonden en zijn de eerste kilometers gemaakt. Vaak ligt er echter na een enthousiast begin het gevaar van verval op de loer: borrels, soos, amicale feesten en dat soort ongein komt de fysieke toestand van het lichaam niet ten goede. Omdat we jullie willen behoeden voor dergelijke wantoestanden, en daarbij gewoon een gezellige tijd willen hebben, nodigen we iedereen die zich heeft opgegeven voor de Bata van harte uit om komende maandag 17 december aan de aquamarijnstraat 767. Voor de onwetenden wordt het verloop van de Bata toegelicht en verder worden jullie warm gemaakt om hard te gaan trainen. Misschien heb je je nog niet opgegeven maar voel je wel geroepen schroom dan niet en kom ook. De borrel begint rond 20.00 en duurt tot 23.00 (dit ivm met een afscheidsfeestje waar Pytric en ik allebei nog heen gaan die avond). Dus komende maandag 17 december van 20.00-23.00 aan de aqua 767. Be there!

HT / 09-02 / 7,5 km / 30:29 - en we gaan vrolijk door.

Henke schreef: Dus komende maandag 17 december van 20.00-23.00 aan de aqua 767. Be there!

henke in mijn tijdzone is het as maandag februari de 14e. Het klinkt alsof deze borrel al 2 maanden in de pijpleiding zit :-) In elk geval, goed dat ie er komt!
Ik heb me niet opgegeven, ben wel net weer begonnen en vind het eigenlijk te jammer om de bata te missen dus ik wil alsnog wel op de reservelijst! je weet het maar nooit met al die blessures en uitval in de laatste week van april...