Smaakt het ook?

RJ schreef:
HT schreef:
RJ schreef:
SJ schreef: Ik wil de magische grens van 15 km/uur doorbreken op mijn etappe van voorkeur.

Ga toch fietsen.

Tja... bewijs je maar eens door mee te doen met het ouweløllenteam! Je hebt vast een heel goed ritme waardoor je ons brakke studentjes er zo uit loopt ;)

Is er een ouwelöllenteam? Zo ja, wie regelt dit? Ik wil dezelfde etappe lopen als ene SJ.

Catharina en Hanneke

en Chris, heb je dat recept zelf al getest??

Nee en dat gaat hij niet doen ook! Bah!

Morgen kan iedereen die dat wil aanhaken bij een trainingsloop in het Stadspark, 17:00u verzamelen.

Ben ik denk ik wel bij.

Gewoon bij de Chinees, afstand kun je dus zelf bepalen maar beetje intervallen is ook wel ok.

Oudjaarsdag. Je kent het wel. Een beetje rondhangen, een pakje peuken leegroken voor het avondeten en al een beetje aangeschoten zijn ook al is het pas het derde uur. Dat is op zich leuk maar met die instelling voel je je op 3 januari nog steeds beroerd en heb je dus twee dagen = 48 uur uit je leven weggegooid. Dat is dus tijd die je niet meer terugkrijgt. Je kunt ook al het bovenstaande doen maar het laten voorafgaan door zodat je de toestand achteraf beter aan jezelf kunt verkopen. Graag gedaan.

en jij doet daar ook aan mee?

Dat heb jij goed bedacht Neef. Je kunt je dus opgeven op de dag zelf. Makkelijk toch.

Lijkt me best leuk eigenlijk.

pff, dat is me veel te koud...

Doet de GSV dit jaar mee met de batavierenrace? Zat de site eens te bekijken en zag dat inschrijven niet meer mogelijk was en toen ik de lijst even snel bekeek zag ik ook geen GSV staan.

1. GSV ACLO Pytric van 't Hof

We zijn er gewoon bij..

Anja Admiraal

Hoppa. Goede voornemens zijn soms ook echt goed, zullen we daarom maar gewoon goed beginnen en morgen lekker gaan trainen? :)

Ben ik wel bij rond 5 uur stadspark zoiets?

Lijkt me een solide plan Ben! Ik ga zelf morgenochtend lopen want ik moet morgen vanaf vijf werken.

Anja Admiraal

Ah mooi! Gaan we dan morgenvroeg of tegen 5 uur? Ik kan allebei wel... Alleen Pytric, jij gaat zeker heel hard ofnie? :P

Ja die loopt heel hard! Ik ga me bijdeze trouwens in principe afmelden voor de Bata. Heb een mn enkels naar de kl*ten gelopen jammer genoeg:S

Echt kl*te, Angelina... je liep zo goed vorig jaar... En je eerste keer kamperen was dan waarschijnlijk ook de laatste :D

Maar ik ben er morgen ook bij! 17u in het Stadspark. Bij de Chinees?

• Ben
  • Anja
  • Hannah

Angelina, foei! En ook heel erg sneu natuurlijk, dokterswerk? Anja ik ga morgenochtend niet zo hard want ik ga eens een rondje Bedum lopen en dat wordt dus een km of twintig. Als je wilt mag je mee hoor, ik vertrek tussen 8 en half 9.