Done:)

robert-tempelman schreef: Super prestatie, gefeliciteerd. Heeft het bierteam tijdens het feest wel beter gepresteerd?

De ploegleiders lagen allebei in coma. De rest van het tean schijnt wel prima gepresteerd te hebben. Het evenement was zelfs vanuit de goede middenmoot briljant. Doodzonde dat onze Volkswagen T5 (Wist u het al: Turbo Diesel Injectie, weet ik veel hoeveel cilinders, negen zitplaatsen en roomwit metallic?) in de kreukels ligt. Superlachen dat wij niet hoeven te betalen.

Het was weer een top-event dit jaar. Iedereen die meedeed en ploegleiders onwijs bedankt!

Gefeliciteerd mannen. Mijn vraag: was de route exact hetzelfde en de totale afstand ook? Als dat zo is, is het natuurlijk de vraag of het meesterlijker is, aangezien er ongeveer 4 minuten langer over is gedaan dan vorig jaar. Je zou natuurlijk de vraag kunnen stellen of de concurrerende partijen dit jaar niet gewoon wat meer bier hebben gedronken en zwakker waren. Desalniettemin, een topprestatie.

Top, beide teams! Team Spier: ondanks het warme weer praktisch dezelfde tijd als vorig jaar! Team Bier: regelmatig Team Spier verslaan; wie zegt dat je langzamer gaat lopen van bier?

Bata was nice, ondanks de rampzalige (eerste) kampeerervaring! Ploegleiders bedankt!

ook leuke foto's op de site :) Gefeliciteerd!

Het was in ieder geval een leuk feestje... Beetje opscheppen over prestaties die ik zelf niet eens geleverd heb ligt me ook wel trouwens...

roelofgunnink

Ploegleiders en iedereen die aanwezig was bedankt! Wanneer ik de trap afloop weet ik dat ik voldoende heb gegeven. Nog nooit zo'n spierpijn gehad.

Ploegleiders bedankt! Was een prachtig weekend!

Het was weer een mooi weekend inclusief feest!
Ploegleiders bedankt in het bijzonder maar natuurlijk iedereen bedankt, van het grootste deel van het weekend heb ik weer enorm genoten!
Echt tof dat zoveel GSV-ers mee hebben gedaan dit jaar, wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Toppers!
Het was me een waar genoegen, ik heb volop genoten van iedereen, de sportieve prestaties, de snelle recovery van Ben, het stressen naar het volgende wisselpunt en nog veel meer dingen die leuk zijn om weer eens op te halen aan de borreltafel maar eigenlijk saai zijn om hier te vermelden. En bedankt voor de mooie handdoek, ben er blij mee!

Sanzo Panza

Schitterend, we zijn weer boven NSG geƫindigd. 15e, meesterlijk!

Er is bij mij trouwens een tommy hilfiger trainingsbroek terecht gekomen, een donkerblauwe, volgens mij maat m. Van wie istie?

Ik heb hier nog twee bata-shirts maat medium liggen. Dameseditie.

corrp schreef: Er is bij mij trouwens een tommy hilfiger trainingsbroek terecht gekomen, een donkerblauwe, volgens mij maat m. Van wie istie?

Die is van mij....Wanneer kan ik um ophalen?

Lenno zoekt ook nog een shirt

David schreef:
corrp schreef: Er is bij mij trouwens een tommy hilfiger trainingsbroek terecht gekomen, een donkerblauwe, volgens mij maat m. Van wie istie?

Die is van mij....Wanneer kan ik um ophalen?

Ok. Bel maar een keer als je in de buurt bent, er is vaak wel iemand thuis.

Gaan er nog GSV'ers meedoen aan de Halve Marathon in Zwolle in juni? Ik zit er aan te denken nl...