Geertsma schreef: Goh, net hardgelopen en ik doe niet eens mee :-). Maar, @ RJ: Rondje vanaf de olim-bussluis naast de Saffier richting Hoogkerk, daar rechtsaf tot de Chinees en dan de Friesestraatweg oversteken richting Dorkwerd, dan weer rechtsaf richting Groningen, na Het Poortje (jeudgevangenis) rechts en dan onder het tunneltje door links, rechtsaf de Aquamarijnstraat in en helemaal uitlopen, dan voor de Saffier langs weer naar het startpunt is 8.6km als ik me niet vergis. Als je begrijpt wat ik bedoel :).

ik begrijp je nog niet,.... maar dat is wel precies mijn afstand :)

Tussen de Saffier en de Parel beginnen en de weg naar Hoogkerk nemen. Aan het einde van de weg rechts. Als je die weg uitloopt, komt je aan Friesestraatweg bij de Chinees en het tankstation. Daar steek je over. Aan het eind van die weg ben je in het pitoreske dorpje Dorkwerd. Daar ga je weer rechts. Op een gegeven moment kom je over een brug en daarna neem je de eerste weg rechts (da's vlak na de jeugdgevangenis). Dan kun je vrij snel naar links onder het tunneltje door. Daarna ga je weer links en kom je aan het begin van de Aquamarijnstraat uit. Die loop je helemaal uit, met de bocht mee en voor de Saffier langs en dan ben je weer op het beginpunt.

't Is niet moeilijk, hoor :).

gaan we die een keer proberen... goed ijkpunt voor mijn afstand... :)

danku voor deze heldere omschrijving :)

Als je een beetje productief wilt trainen, en maar twee keer in de week kunt lopen kun je het beste het volgende doen:

1 keer minimaal de te lopen afstand op een rustig tempo waarbij je nog een gesprek zou kunnen voeren met een medeloper. De andere keer loop je dan tussen de 50 en 75% van je afstand maar dan op een flink tempo met af en toe één minuutje wandelen/joggen tussendoor. Minimaal twee dagen er tussen en dat tot april volhouden dan krijg je wel een mooie tijd.
Is ook niet echt een straf, lopen met dit weer..

Ik heb net een leuk stukje gelopen vanaf mijn huis, langs het Van Starkenborghkanaal over de Paddepoelsterbrug en via de Selwerderhof weer terug. Een kleine 8 kilometer, met een rustmoment, om de schepen door te laten.

Dit bevalt me toch beter dan om half acht 's ochtends te lopen, wat ik eerder deed.

Ik doe ook meeee!!!..:D:D:D...lijkt me zwaar tof..ik doe kennelijk een kleine afstand (ik wil graag grotere afstand!!)..ik heb er echt zin in..ook het feest niet te vergeten zaterdagavond natuurlijk!!....lopen is niet bepaald mijn specialiteit maar hoop dat ik met 5 jaar wielrenwedstrijdervaring plus longinhoud van 8 liter en Vo2 max van 80 en de bereidheid om te sterven :P:P veel voor de GSV kan gaan doen!!..:D...

ik val dus in voor Rinze...ik neem aan dat we als team gewoon op vrijdag er al heen gaan..(goed voor de teambuilding en gezelligheid)....nog 1 maandje..tijd om een trainingsschema op te zettne.....

Als het dus mogelijk is dat ik een langere afstand kan lopen houd ik mij van harte aanbevolen! (voor evt mensen met trainingsachterstand ofzo)...

ik hou mezelf aanbevolen.. loop nu 8,6... denk dat dat ietsje te hoog gegrepen is voor mij :P

Skippy schreef: ik hou mezelf aanbevolen.. loop nu 8,6... denk dat dat ietsje te hoog gegrepen is voor mij :P

wanneer loop jij dan...(snachts?)..

Hoeveel moet jij nu lopen dan, Di Grande?

ik loop de 8e etappe, morgendienst

he vd weerd,.. ruilen of niet? Machteld moet het snel doorgeven nl....

Skippy schreef: he vd weerd,.. ruilen of niet? Machteld moet het snel doorgeven nl....

heey skippy..ik wil alleen ff weten hoe laat het is sochtends..misschien is het verstandig om me te bellen op 0645604208...ik heb hier geen jaarbundel dus kan jou niet bellen..kunnen we even overleggen...

Di Grande schreef: [..] heey skippy..ik wil alleen ff weten hoe laat het is sochtends..misschien is het verstandig om me te bellen op 0645604208...ik heb hier geen jaarbundel dus kan jou niet bellen..kunnen we even overleggen...

de centrale database op deze site werkt ook goed... maar ik moet zo weg, werken. bel je vanavond even ok?

[quote="Skippy"][..]

de centrale database op deze site werkt ook goed... maar ik moet zo weg, werken. bel je vanavond even ok?[/quote

]ow we hebben een centrale database...:)....is prima skippy!

Geertsma schreef: Goh, net hardgelopen en ik doe niet eens mee :-). Maar, @ RJ: Rondje vanaf de olim-bussluis naast de Saffier richting Hoogkerk, daar rechtsaf tot de Chinees en dan de Friesestraatweg oversteken richting Dorkwerd, dan weer rechtsaf richting Groningen, na Het Poortje (jeudgevangenis) rechts en dan onder het tunneltje door links, rechtsaf de Aquamarijnstraat in en helemaal uitlopen, dan voor de Saffier langs weer naar het startpunt is 8.6km als ik me niet vergis. Als je begrijpt wat ik bedoel :).

wat een heerlijk rondje is dat. netjes net onder de 40 minuten gebleven. nog ff trainen en dat wordt een toptijd!

Ik ben niet vooruit te branden. Afgelopen zondag een poging gedaan 10 km te lopen maar heb een paar rustmomenten moeten nemen en uiteindelijk de afstand ook nog moeten inkorten. Maandag ging het gelukkig al iets beter. Het is dus de vraag of mijn benen op tijd weer in orde zijn. Is er overigens al een bijgewerkte versie van de deelnemerslijst beschikbaar. Ik weet nog steeds niet cker of ik moet lopen. Misschien hoef ik me helemaal geen zorgen te maken :wink:

EEy skippie..als ik het goed begrijp is loop jij die van 8 km en ik die van 4 km...of is het nog niet opgegeven?...

doe mij die van 4 maar :!:

Ik weet nog van niks, dus heb nog niks veranderd. Graag even via mail of telefoon doorgeven als je gaat ruilen. En financieel (voor zover er veranderingen optreden) moeten jullie het onderling regelen...

Di Grande schreef: EEy skippie..als ik het goed begrijp is loop jij die van 8 km en ik die van 4 km...of is het nog niet opgegeven?...

als het kan nog ruilen??? :)

tja,.. had je niet mer gebeld.. excusez moi!! :oops: