Sportievelingen: heel veel succes!!

Succes mensen..

zie www.batavierenrace.nl voor al wat uitslagen...

Spierteam gaat lekker, staan na 12 etappes op de 13e plek... Volhouden dit!
Bierteam, doet z'n naam ere aan, staan 12 etappes op de 96e plek...

Harm-Tjeerd zit gewoon lekker 15+ te lopen hoor..!

Na Angelina staat het Spierteam 8e, lekker hoor!

Inderdaad, toptijd van Harm-Vlees! Ben benieuwd op welke plek ze eindigen!

Goed bezig mensen. Ga zo door en eindig lekker hoog!

Topprestatie! Elke keer weet de GSV zich te verbeteren. Succes met de laatste loodjes en al vast van harte gefeliciteerd!

Zoals het er nu uitziet staan ze 15e! Briljante prestatie..

Gefeliciteerd met de 15e en 146e plek! Geniet van het feest vanavond

Op batavierenrace.nl staat een straftijd voor onze slotloper (Maarten K.). Ik belde net Ellie, maar daar zijn ze zich van geen kwaad bewust. Dat zou betekenen dat we ineens omlaagvallen naar de 27e plek! :(

Edit (I): ik zie nu dat ong. de helft van alle teams zo'n straftijd hebben gekregen dus misschien is er wel gewoon iets mis gegaan met de tijdwaarneming en is er niets aan de hand. Laten we daar maar vanuit gaan..

Edit (II): Nog niet alle teamtijden zijn op internet verwerkt, vandaar mijn verontruste post hierboven. Geen reden tot zorg, Maarten heeft heel goed gelopen. Tijd om naar Enschede te gaan!

Christine H

De uitslag is vertraagd staat op de site.
Maar wel goed gedaan alle lopers en feest ze!

Yes! GSV 15e nu officieel. :D Batavierenrace steeds hoger geklasseerd elk jaar.
Nachtploeg was tof, maar koud. Bedankt nog allen voor het mooie, fanatieke weekend. Hopelijk gister een leuk Batafeestje gebouwd.

Wat een prestatie, gefeliciteerd!

Super prestatie, gefeliciteerd. Heeft het bierteam tijdens het feest wel beter gepresteerd?

gefeliciteerd lopers!!! super, gewoon 15e:p wat heeft nsg trouwens gedaan?

Wauw, het wordt gewoon elk jaar beter, gefeliciteerd!

Ploegleiders bedankt, gewoon de doelstelling na vorig jaar gehaald! Was echt een mooi weekend en wedstrijd, ik zeg volgend jaar gewoon weer 1 of 2 plaatsjes hoger! :D

Ploegleiders bedankt, was een mooi weekend :) Simon jij ook bedankt.

Wouter pas die topictitel es snel aan