smartie schreef: Wie neem er allemaal een tent mee? Is er iemand die een plekje over heeft voor mij?

In mijn tent is nog wel een plekje over.

Oke super, dan neem ik graag die plaats. Kan ik nu mooi de slaapspullen verzamelen.

N.B. Steendam
HT schreef:
N.B. Steendam schreef: Ik heb geruild met Maarten F; zijn tijd zal sowieso een stuk beter zijn dan die van mij. Succes!

Heb je weer stiekem van alles zitten roken, Niek? Doe jij nou mee in het recreatieve team?

Nee, ik train voor de ronde van vlaanderen... En ja, ik zit nu in het bierteam. 8-)

Iemand anders wellicht nog een plekje in z'n tent vrij? Voordat ik onnodig zelf een tentje meeneem.. :wink:

waarschijnlijk is er bij Theo en mij nog wel een plekje vrij. Laat het je vanmiddag weten.

Traditioneel topweer tijdens het Bataweekend, maar voor de nachtploeg kan warme kleding geen kwaad:

http://hermsenschrijfwerk.wordpress.com ... maar-warm/

Wie neemt er van de nachtploeg vanavond de trein van 17:45 uit Groningen? Heb weer zin in de Batavierenrace en zal me warm aankleden...

Je bedoelt de ochtendploeg?

Ik ben wel van plan deze trein te halen.

Succes allemaal...

Roelof en ik nemen ook de trein van kwart voor zes die kant op.

AssessorJoost

Dik ook.

Oja, tip: Als je op zondag een kaartje terug moet kopen, doe dat dan alvast want er staan superveel mensen die een kaartje moeten kopen.

Eva en ik nemen die trein ook.

Heel veel succes mensen, geniet ervan!

Dank je, ik doe ook die trein om kwart voor 6.

Ik neem dezelfde trein en Angelina als het goed is ook. Ligt allemaal beetje moeilijk enzo..

Succes mensen, maar alleen als jullie ons ook succes wensen.

roelofgunnink
Michel schreef: Succes mensen, maar alleen als jullie ons ook succes wensen.

Michel en ON4, van hartelijk ontzettend veel succeswensen aan jullie toegewenst

Succes!

Ja veel plezier en succes idd!