wat een afhakers... ik sluit me maar in het rijtje aan, want ik kan ook niet (had een weekend over t hoofd gezien)

smirtie schreef: wat een afhakers... ik sluit me maar in het rijtje aan, want ik kan ook niet (had een weekend over t hoofd gezien)

Is het toevallig een weekend waarin je moet zeilen?
Er is straks helemaal geen selectie meer nodig als heel on4 zich afmeld...

Klopt. Ik meld me dus ook af.

AssessorJoost
Ben schreef:
smirtie schreef: wat een afhakers... ik sluit me maar in het rijtje aan, want ik kan ook niet (had een weekend over t hoofd gezien)

Is het toevallig een weekend waarin je moet zeilen?
Er is straks helemaal geen selectie meer nodig als heel on4 zich afmeld...

ik voorzie een fusie tussen team 1 & 2...

Sanzo Panza

Ik meld me dan bij deze aan...

Esther Smit

Is er nog een mogelijkheid om een tijd neer te zetten zodat de ploegleiders weten hoe hard ik kan? Want daardoor heb ik dus vorig jaar het weekend gemist...

van mij mag het

Officieel speel ik nog even sjaakafhaak. Officieus heb ik mij al afgemeld.

ik meld me aan voor een promotie van bier naar spier en meld me af voor de training van morgen:)

Om de traditie van afgelopen jaren in stand te houden haak ik dit jaar ook maar weer af. Bruiloften, verjaardagen, voetbal van ON4 natuurlijk, dat soort dingen.. Maar succes in elk geval!

ik was zo hard van plan om morgen te komen maar ik heb nog te veel last van de spieren in mn kuiten, dus bij dezen meldt ik mij af voor morgenavond.

Die fusie tussen team 1 en 2 gaat er zeker komen, maar dan pas op het feest. Voorlopig is de poule van potentiƫle lopers nog groot genoeg om uit te putten. Mede daarom is er morgenavond weer gelegenheid te lopen in het Stadspark, 19:00 bij de Ni Hao. Wil je dus nog een tijd neerzetten onder het toeziend oog van de ploegleiding, zorg dan dat je morgenavond je gezicht laat zien! Zoals in de mail gezegd mag je ook altijd a la Bart de Spurter de toptijden uit je Iphone direct naar ons doorlinken per mail. Maar morgen dus Stadspark, laatste kans voor de selectie!

Sanzo Panza

De training van gisteren: ik geef het een 7

Heel goed

Yes, de kogel is door de kerk! dit zijn de Batavieren 2010:

Team 1
1 Pauline Modderman
2 Hanneke Modderman
3 Sjoerdtje Haan der
4 Joanne Zee van der
5 Esther Kruidhof
6 Catharina Schilder
7 Angelina Bouwman
8 Corien Plaggenmarsch

1 Simon
2 Harmen Kraker de
3 Robbert Kramer
4 Lennert Molema
5 Fernand Heuveln van
6 Maarten Kuijsten
7 Chris Turennout van
8 Wouter Neef
9 Hendrik Dorland
10 Ben Poelarends
11 Harm Verschuren
12 Siard Jongsma
13 Berend Fleurke
14 Michel Haaksma
15 Henk Zomer
16 Niek Steendam
17 Bart Putter de

Team 2
1 Klaske Sikkema
2 Jorien Heijs
3 Marleen Wal van der
4 Christine Huisman
5 Eva Noort
6 Esther Smit
7 Hannah Bremer
8 Erika Leeuwen van

1 Xander Hof van 't
2 Martijn Ruijter de
3 Thierry Horst van der
4 Pytric Hof van 't
5 Jannes Vegte van der
6 Dick Gelder de
7 Hans Jagt van der
8 Jan-Jaap Beekhuis
9 Rik Huttinga
10 Maarten Feddema
11 Dik Kootstra
12 Gertjan Willems
13 Henk Wijbenga
14 Roelof Gunnink
15 Flip Baardman
16 Harm Tjeerd Jansma
17 Pieter Zuidhof

Reservelijst:
Marielle Holsappel
Ellie Bolt
Anke Knapper
Henrike Gelder van
Willemien Haan de
Bernadet Smith
Jorien Drost

David Schipper
Gerard Slot
Henk Gelder de
Rienk Es van der
Rolf Hoving
Rolf Boer de
Rinze Broekema
Hermen Musch

worden er nog rondjes gelopen vandaag?

Ik ben vooral benieuwd naar de uiteindelijke indeling. Ik hoorde dat de wedstrijd van ON4 toch weer is terugverplaatst en dat er flink geschoven is in de teams. Of horen we die indeling pas morgen?

Er is inderdaad flink geschoven in de teams, stoppen dus met afmelden vanaf nu, dan weet iedereen vanaf morgen welke etappe hij/zij gaat lopen. Morgen dus 21:30 op soos kleding passen en etappe vaststellen!

ik kan vanavond niet. Hanneke en ik hebben net onze afstand gelopen, ging best goed! beetje jammer alleen dat het wel erg moeilijk wordt om de 13.8 van vorig jaar op mijn etappe te verslaan.

Pauline schreef: beetje jammer alleen dat het wel erg moeilijk wordt om de 13.8 van vorig jaar op mijn etappe te verslaan.

Deze afstand geeft je vleugels ;)

Kraker schreef: Morgen dus 21:30 op soos kleding passen en etappe vaststellen!

Shit vergeten. Paste het?