Esther Smit

Ik doe ook nog graag mee, liefst een korte afstand.

Mag ik dezelfde afstand als vorig jaar?

Welke afstanden zijn er nog over?

Etappe 18: 9,5 km stijgend en dalend; 3,1 km onverhard; zeer zware etappe.

Gaat dat lukken?

Alle etappes zijn nog over, gaat alleen om aangeven waar je voorkeur naar uitgaat zodat daar rekening mee gehouden kan worden. En morgenavond kan er dus gelopen worden in het Stadspark, zeg maar 19:45 bij de Ni Hao (waar je je jas + waardevolle spullen in een briljante draaiende garderobe af kunt geven voor gratis) zodat we om 20:00 echt kunnen lopen. Kun je niet op de woensdagavond zorg dan dat je voor je zelf kilometers gaat maken, want april is minder ver weg dan je denkt. Tot morgen!

@ erika: je kunt ook heel goed een paar batatraininkjes op dinsdag meepakken en daarna die oefeningen voor je zelf gaan doen op een moment dat je geestelijke voeding minder in de weg zit

@ Kraker... Morgen ben ik er niet bij. Echter mijn uurtjes gaan gemaakt worden voor april! En nogmaals ik geef mijn voorkeur aan voor mijn afstand voor vorig jaar ;)

Ik weet nog niet of ik er vanavond bij kan zijn. Wat is het idee qua tempo/afstand?

Ole Einar Bjorndalen

Het liefst 2,10 of 20 heb momenteel een conditie van een zeeegel, hoop dit te kunnen verbeteren

Over zeeegel gesproken: http://www.youtube.com/watch?v=Ude4ecCL ... re=related

Ik wil wel 7, 12, 23 of 24. Ben er vvond niet bij maar heb vandaag wel getraind hoor, ploegleiders. Met Pauline, die overigens toevalligerwijs dezelfde voorkeuren heeft.

@ Erika: die Vitalistrainingen op dinsdag zijn echt aan te raden! Ik vind het altijd moeilijk op te brengen voor mezelf te trainen, maar in een groep gaat het zoveel makkelijker en je krijgt ook nog eens een heleboel nuttige tips en oefeningen. Vraag maar aan Wouter N., die zo van zijn opgetrokken schouders tijdens het lopen is afgekomen. Het is heel vrijblijvend, dus je kunt inderdaad prima een paar keer meedoen als dat beter uitkomt.

Ha, ik krijg steeds meer zin, vooral met dit weer!

Helaas kon ik er niet bij zijn, omdat mijn ketting het onderweg begaf en niet meer op te krijgen was.

Hee ik hoop dat iedereen het mooie weer afgelopen weekend goed benut heeft en inmiddels aan het trainen geslagen is! Als je in team 1 wilt meelopen laat dan ook even weten hoe het gaat (als je in team 2 wilt lopen en gewoon graag praat over je loopavonturen dan mag dat natuurlijk ook). Komende zaterdag is er een mooie oefengelegenheid in Haren: 5/12/21 km. zie http://www.loopcircuitstadenommeland.nl/

Net nog even 7,5 kilometer gelopen, ging prima, ergens boven de 14km gemiddeld gelopen. Zijn er mensen die zin hebben om de 5 km te lopen in Haren?

zaterdag wordt m niet helaas:( Wordt er as woensdag nog getraind in t stadspark?

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben erbij als er meer liefhebbers zijn.

Zaterdag lijkt me ook wel leuk, ik kan het zo snel niet vinden maar kun je je ter plekke nog inschrijven dan? Ik doe mee onder voorbehoud, de 5km. Als het slecht weer is dan hou ik het voor gezien...

edit: trainen vandaag in het stadspark gaat toch niet lukken voor mij...

RT batavierenrace schreef: Kaartjes winnen voor je hele Bata-team voor de Zwarte Cross op 17 juli? Kijk snel op het forum op www.batavierenrace.nl

Heb gisteravond meegedaan met de Vitalis training en ik had er best wel wt aan! Iedereen kan nog makkelijk aansluiten want het zijn oefeningen + een schema dat je kunt lopen op je eigen niveau ongeveer. Vanavond wordt een beetje lastig. Ik wil wel, maar dan wordt 't na de kerk uiteraard ;)

Ik ben op dit moment ziek dus lopen wordt hem niet, jammer want vorige week ging behoorlijk lekker.

gister 50 minuten gelopen hoe hard (gewoon langzaam) en hoe ver weet ik niet, ik weet wel dat ik nu 3 blaren op mn tenen heb.. mn sokken zaten verkeerd:s