Stiekem hang ik ook nog aan een lijntje ergens. Ben er vanavond niet bij...
+0
N.B. Steendam
Omdat ik niet bij de kick-off kon zijn ivm werk, hier mijn voorkeuren: middagploeg (nachtploeg 2e keus), afstand liefst minder dan 9. Vanavond en woensdagavond kan ik helaas niet. Iedereen die er wel is: succes!
+0
Ben
Vanavond zag ik dus te laat ben ik dus niet bij, woensdag ben ik erbij.
+0
SJ
Ik hoop er ook woensdagavond bij te zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar een afstand rond de 8-9 km.
+0
Fleurke
Middagploeg (sowieso geen nachtploeg, afgelopen 2 jaar al gedaan) en liever minder dan 8 km.
+0
Jannes
Middagploeg van het 2e team graag. Afstand: zo kort mogelijk.
+0
Ben
Afstand liefst tussen de 7 en 8 km :)
+0
angelina
Ben schreef: Vanavond zag ik dus te laat ben ik dus niet bij, woensdag ben ik erbij.
misschien had je ff wat harder moeten lopen dan :wink:
+0
Holsappel
bierteam, zo kort mogelijk, morgen is prima
+0
Barmando
Holsappel schreef: bierteam, zo kort mogelijk, morgen is prima
+0
erika
Zit in BK-of-Batatraining-gewetensnood. Zijn er meer mensen die overwegen mee te doen aan de Vitalistrainingen? Lijken me best wel nuttig, vooral omdat ik wel een beetje m'n rondjes loop, maar niet echt het idee heb dat ik mezelf verbeter.
Voorkeur: avond of middag. Net als Berend al twee keer in de ochtendploeg gelopen (als dat soort argumenten helpen, gooi ik 'm ook in de strijd...) Woensdagavond kan ik helaas niet. Ik loop 's ochtends wel een paar kilometers.
+0
HenkW
Zijn er meer mensen die overwegen mee te doen aan de Vitalistrainingen? Lijken me best wel nuttig, vooral omdat ik wel een beetje m'n rondjes loop, maar niet echt het idee heb dat ik mezelf verbeter.
Volgens mij zijn die training idd erg goed. Maar je kan sowieso voor jezelf intervaltrainingen doen tijdens je eigen rondje. Daar heb ik iig wel goede ervaringen mee. Het schijnt dat je jezelf daar het snelst mee verbetert. D'r is over zulke trainingen op het internet ook wel het een en het ander te vinden/lezen...
+0
Hannah
Lekker gelopen vanmiddag. Zonder voorafgaande training, ben ik best tevreden met 31,5 minuten over twee rondjes Vitalis. Ben nu in elk geval erg gedreven om weer onder het half uur te gaan lopen volgende maand.
Ik had het geloof ik al eerder aangegeven, maar voor de duidelijkheid wil ik graag een afstand van 5 km of meer, tenzij het de openingsafstand is. Zet me maar ergens in (als het maar niet de 3,3 of 3,4 km is).
Voor iedereen die even een overzichtje wil:
Etappe indeling 38e Batavierenrace
Dames 3,6 vlak; verhard
Heren 6,7 stijgend en dalend; verhard
Heren 7,6 vlak; verhard
Heren 11,2 vlak; verhard
Heren 8,1 klim (dijk op); verhard
Heren 7,3 stijgend en dalend (brug); verhard
Dames 6,7 vlak; verhard
Heren 8,2 vlak; verhard
Heren 7,2 vlak; verhard
Heren 6,3 vlak; verhard
Dames 3,3 vlak; 1,3 km onverhard
Dames 6,2 vlak; 1,7 km onverhard
Dames 5,0 vlak; 0,4 km onverhard
Heren 7,6 vlak; 0,5 km onverhard
Heren 7,8 vlak; 1,7 km onverhard
Heren 7,8 vlak; 0,9 km onverhard
Dames 3,4 vlak; 1,2 km onverhard
Heren 9,5 stijgend en dalend; 3,1 km onverhard; zeer zware etappe
Heren 7,2 vlak; verhard
Heren 6,0 vlak; verhard
Heren 8,7 vlak; verhard
Heren 8,8 vlak; 0,5 km onverhard
Dames 7,5 vlak; 1,0 km onverhard
Dames 7,5 vlak; 0,7 km onverhard
Heren 7,5 vlak; 0,7 km onverhard
Totaal 176,7 km.
De nachtploeg loopt etappe 1 t/m 9.
De ochtendploeg loopt etappe 10 t/m 17.
De middagploeg loopt etappe 18 t/m 25.
+0
smartie
ik wil graag een afstand rond de 5 kilometer. Ochtendploeg is prima.
+0
Holsappel
doe 10 maar dan...
+0
Renske
Ik wil wel nr 17..
+0
Pauline
doe mij ook maar zo'n lekker kort afstandje, ik wil ook wel 's nachts lopen
+0
Elliefs
Mag ik nr. 10 in het bierteam???
Of iets dergelijks?
+0
Laura
zet mij maar ook op het lijstje, ik heb me bij de bierteam opgegeven.
+0
Henrique
Ik loop het liefst een 3-kilometerafstand en niet in de ochtendploeg, die heb ik na twee keer ook wel gehad. Maar +/- 5 km houd ik waarschijnlijk wel vol met een niet al te beste tijd. Maar ik doe hard mee met Evy, hopelijk werpt dat z'n vruchten af ;)
Stiekem hang ik ook nog aan een lijntje ergens. Ben er vanavond niet bij...
Omdat ik niet bij de kick-off kon zijn ivm werk, hier mijn voorkeuren: middagploeg (nachtploeg 2e keus), afstand liefst minder dan 9. Vanavond en woensdagavond kan ik helaas niet. Iedereen die er wel is: succes!
Vanavond zag ik dus te laat ben ik dus niet bij, woensdag ben ik erbij.
Ik hoop er ook woensdagavond bij te zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar een afstand rond de 8-9 km.
Middagploeg (sowieso geen nachtploeg, afgelopen 2 jaar al gedaan) en liever minder dan 8 km.
Middagploeg van het 2e team graag. Afstand: zo kort mogelijk.
Afstand liefst tussen de 7 en 8 km :)
misschien had je ff wat harder moeten lopen dan :wink:
bierteam, zo kort mogelijk, morgen is prima
Zit in BK-of-Batatraining-gewetensnood. Zijn er meer mensen die overwegen mee te doen aan de Vitalistrainingen? Lijken me best wel nuttig, vooral omdat ik wel een beetje m'n rondjes loop, maar niet echt het idee heb dat ik mezelf verbeter.
Voorkeur: avond of middag. Net als Berend al twee keer in de ochtendploeg gelopen (als dat soort argumenten helpen, gooi ik 'm ook in de strijd...) Woensdagavond kan ik helaas niet. Ik loop 's ochtends wel een paar kilometers.
Volgens mij zijn die training idd erg goed. Maar je kan sowieso voor jezelf intervaltrainingen doen tijdens je eigen rondje. Daar heb ik iig wel goede ervaringen mee. Het schijnt dat je jezelf daar het snelst mee verbetert. D'r is over zulke trainingen op het internet ook wel het een en het ander te vinden/lezen...
Lekker gelopen vanmiddag. Zonder voorafgaande training, ben ik best tevreden met 31,5 minuten over twee rondjes Vitalis. Ben nu in elk geval erg gedreven om weer onder het half uur te gaan lopen volgende maand.
Ik had het geloof ik al eerder aangegeven, maar voor de duidelijkheid wil ik graag een afstand van 5 km of meer, tenzij het de openingsafstand is. Zet me maar ergens in (als het maar niet de 3,3 of 3,4 km is).
Voor iedereen die even een overzichtje wil:
Etappe indeling 38e Batavierenrace
Totaal 176,7 km.
De nachtploeg loopt etappe 1 t/m 9.
De ochtendploeg loopt etappe 10 t/m 17.
De middagploeg loopt etappe 18 t/m 25.
ik wil graag een afstand rond de 5 kilometer. Ochtendploeg is prima.
doe 10 maar dan...
Ik wil wel nr 17..
doe mij ook maar zo'n lekker kort afstandje, ik wil ook wel 's nachts lopen
Mag ik nr. 10 in het bierteam???
Of iets dergelijks?
zet mij maar ook op het lijstje, ik heb me bij de bierteam opgegeven.
Ik loop het liefst een 3-kilometerafstand en niet in de ochtendploeg, die heb ik na twee keer ook wel gehad. Maar +/- 5 km houd ik waarschijnlijk wel vol met een niet al te beste tijd. Maar ik doe hard mee met Evy, hopelijk werpt dat z'n vruchten af ;)