Heeft iemand wel eens hielspoor gehad? Wat zijn ong. de kenmerken en wat is de beste remedie?

Ik droomde vannacht dat ik aan ploegleider Harmen ging vertellen dat ik al een paar weken last van mijn enkel heb en dat ik niet durf te trainen voordat ik bij de dokter ben geweest. Met de angst al in mijn ogen kreeg ik te horen dat mijn plaats in de selectie daardoor ernstig ter discussie kwam te staan. Nu durf ik bijna niet te zeggen dat het echt zo is...

Haha, ach, dan kunnen we aansluiten in de bata voor kreupelen en manken toch? Lijkt me wel minder leuk, maar als het resultaat van het 1e GSV-team in gevaar komt, doe ik dat. :wink:

Mooi te horen dat de Batavierenkoorts zelfs 'snachts al toeslaat. Goed punt overigens, het trainingsseizoen is begonnen! Nadat de ploegleiding tijdens de Plantsoenenloop in het Noorderplantsoen een maand geleden niemand van de onderstaande lijst wist te signaleren is ze gedeeltelijk aan een hoogtestage begonnen om het braakje deze keer uit te stellen tot na de finish. De rest van de ploegleiding reist echter stad en land af om de vorderingen van de lopers te volgen. Zo werden er tijdens de Zevenheuvelenloop veelbelovende tijden genoteerd, heeft Dick de Gelder inmiddels zijn eerste stapjes in de spinningzaal van de ACLO gezet en slingeren de allerambitieusten onder ons hun resultaten via Twitter de wereld in ( http://twitter.com/Markkruidhof ). Ook als je geen trotse bezitter van een hippe Nike+ Sportband bent kun je in dit topic je hardloopavonturen delen om zo al vroeg de verhoudingen op scherp te zetten!
Erika, zie http://www.runinfo.nl/hielspoor.htm. Zorgen voor rust, goeie schoenen en geen heuveltraining dus!

Inmiddels ziet de geupdate opgavelijst er als volgt uit:

1. Hannah Bremer (o.v.)

2. Pauline Modderman

3. Hanneke Modderman

4. Sjoerdtje de Haan

5. Joanne van der Zee

6. Esther Kruidhof

7. Catharina Schilder

8. Erika van Leeuwen

9. Corien Plaggenmarsch

1. Jessica van der Vegte
    2. Henrike van Gelder
    3. Marielle Holsappel
    4. Esther Smit
  10. Harmen de Kraker

11. Robbert Kramer

12. Lennert Molema

13. Fernand van Heuveln

14. Maarten Kuijsten

15. Harm Verschuren

16. Wouter Neef

17. Bart de Putter

1. Pieter Zuidhof
    2. Henk Zomer
    3. Hendrik Dorland
    4. Michel Haaksma
    5. Berend Fleurke
    6. Dick de Gelder
    7. Jan-Jaap Beekhuis
    8. Roelof Gunnink
    9. Henk Wijbenga
    10. Ben Poelarends
    11. Rolf de Boer
    12. Siard Jongsma
    13. Niek Steendam
    14. HT Jansma
    15. Chris van Turenout
    16. GJ Willems
    17. Henk-Jan Broeksma
    18. David Schipper
    19. Dick de Gelder
    20. Johan de Gooijer
    21. Flip Baardman
Kraker schreef: Mooi te horen dat de Batavierenkoorts zelfs 'snachts al toeslaat. Goed punt overigens, het trainingsseizoen is begonnen! Nadat de ploegleiding tijdens de Plantsoenenloop in het Noorderplantsoen een maand geleden niemand van de onderstaande lijst wist te signaleren is ze gedeeltelijk aan een hoogtestage begonnen om het braakje deze keer uit te stellen tot na de finish. De rest van de ploegleiding reist echter stad en land af om de vorderingen van de lopers te volgen. Zo werden er tijdens de Zevenheuvelenloop veelbelovende tijden genoteerd, heeft Dick de Gelder inmiddels zijn eerste stapjes in de spinningzaal van de ACLO gezet en slingeren de allerambitieusten onder ons hun resultaten via Twitter de wereld in ( http://twitter.com/Markkruidhof ). Ook als je geen trotse bezitter van een hippe Nike+ Sportband bent kun je in dit topic je hardloopavonturen delen om zo al vroeg de verhoudingen op scherp te zetten! Erika, zie http://www.runinfo.nl/hielspoor.htm. Zorgen voor rust, goeie schoenen en geen heuveltraining dus! Inmiddels ziet de geupdate opgavelijst er als volgt uit: 1. Hannah Bremer (o.v.) 2. Pauline Modderman 3. Hanneke Modderman 4. Sjoerdtje de Haan 5. Joanne van der Zee 6. Esther Kruidhof 7. Catharina Schilder 8. Erika van Leeuwen 9. Corien Plaggenmarsch 10. Jessica van der Vegte 11. Henrike van Gelder 12. Marielle Holsappel 13. Esther Smit 1. 2. Harmen de Kraker 3. Robbert Kramer 4. Lennert Molema 5. Fernand van Heuveln 6. Maarten Kuijsten 7. Harm Verschuren 8. Wouter Neef 9. Bart de Putter 10. Pieter Zuidhof 11. Henk Zomer 12. Hendrik Dorland 13. Michel Haaksma 14. Berend Fleurke 15. Dick de Gelder 16. Jan-Jaap Beekhuis 17. Roelof Gunnink 18. Henk Wijbenga 19. Ben Poelarends 20. Rolf de Boer 21. Siard Jongsma 22. Niek Steendam 23. HT Jansma 24. Chris van Turenout 25. GD Willems 26. Henk-Jan Broeksma 27. David Schipper 28. Dick de Gelder 29. Johan de Gooijer 30. Flip Baardman

ik draaf soms wat door in mijn enthousiasme maar ik ga in principe voor 1 afstand, dus wat mij betreft schrap je nummertje 28.

Zet mij er dan maar bij op de lijst (liefst dan wel bij de meisjes)

De link werkt niet direct, maar bedankt Harmen. Ik twijfel een beetje of ik 't heb. Aan overbelasting kan 't namelijk niet liggen :?. Naja, gelukkig hebben we nog even voor 't zover is.

Dick schreef: ik draaf soms wat door in mijn enthousiasme maar ik ga in principe voor 1 afstand, dus wat mij betreft schrap je nummertje 28.

Jij ging toch meer voor 0 afstand?

bump

Goeie! Is iedereen al aan het trainen? In Amsterdam heeft ploegleider Simon een wekelijkse persoonlijke training voor mij opgezet en dat is flink afzien. Ik neem aan dat daar ook flink getraind wordt?

Volgende week wintersport, en daarna proberen we die lijn door te trekken met 2x hardlopen in de week.

Het is in ieder geval lekker hardloop weer.

BREAKING NEWS:

Let op je mailbox en houd alvast aanstaande vrijdagavond (26 februari) vrij voor het Kick-off evenement van de Batavierenrace 2010!

Mmh jammer ik kan er vrijdag niet bij zijn, maar ik ben al wel aan het trainen.

Ik ben erbij!

Update:
Vandaag 17:30 bij de ACLO de eerste kans om je tijd te laten registreren en daarmee een eerste stap te zetten richting de Bata! Ook voor bierteamlopers een mooie gelegenheid de conditie te peilen.
Woensdag 20:00 Stadspark, vaste trainingsmoment voor de komende weken.

Vanavond ben ik er niet bij, woensdag wel, gok ik.

ik heb vanochtend al gelopen, vanavond kan ik er helaas niet bij zijn...

Zet mij maar op de lijst, volgens mij heb ik me officieus bij het bierteam opgegeven.