Was gaaf evenement, die 4 Mijl! :D
Jammer dat er in het begin niet echt doorgelopen kan worden, in Haren. Ben daar, volgens mij, wel wat tijd verloren. En dat viaduct over het spoor en de Herestraat aan het eind zijn gemene kuitenbijters, aldus de omroeper van RTV Noord. Mn tijd: 31 min en 21 sec. Wel tevreden.
Wat heeft de rest gedaan? Ik heb Robbert gezien en Catharina heeft ook meegedaan, toch?

Helemaal eens met die kuitenbijters, wat een smerig stukje was dat zeg. Ik liep 31:14, op zich prima, alleen het lopen ging niet heel lekker. Heb mezelf weer eens voorgenomen om flink te gaan trainen. Verder liepen nog de complete familie Modderman in tenue, Zwier, Pieter, Harm, Maarten, Simon, Roelof-Pieter, Robbert, Lennert, Joanne en Harmen (vergeet ik nog iemand?). Een heleboel mensen dus, hartstikke gezellig (op de bagagewagens na, wat een asociaal gegraai was dat).
Op naar de volgende loop, bijvoorbeeld de op 7 november.

Ook leuk: op uitslagen.nl komen al je uitslagen van de geregistreerde lopen op je naam te staan. Bedenk dus goed wie je onder je naam laat lopen :D

Daar heb ik wel aan gedacht, want je vergeet natuurlijk Bart de Spurter, die onder mijn naam heeft gelopen. Of had ik dat nou niet moeten zeggen. En ook heb ik Geertsma zien lopen. (Nee niet Cor, maar kijk maar in je woordenlijst van het novitiaat)

BTW bij deze geef ik me op voor de Batavierenrace 2009 voor het halve oud-ledenteam of het andere team. Met deze ploegleiders is top 11 gewoon mogelijk, zeker gezien de trainingsarbeid die gestimuleerd en al gedaan wordt.

Tis slechts 2 weken na de marathon, dus iedereen die daar loopt is net hersteld en kan nog wel een stukje uitlopen op de batavierenrace (een feest voor iedereen).

Tip aan jongerejaars: Doe gelijk mee als je de kans krijgt, anders baal je in je 7e studentenjaar nog steeds zo erg dat je dan nog een keer de organisatie op je wil meenemen. Waarvoor niets anders dan lof, mijn punt zit 'm meer op het feit dat wanneer je 4e of 5e kans mee gaat doen, dat je baalt dat je niet je eerste of tweede kans heb gepakt.

Als er nog een plaatsje over is lijkt het mij leuk dit jaar weer mee te lopen. Is het dit keer haalbaar om twee teams samen te stellen?

k doe ook graag mee, zondag geen brilliante tijd gelopen maar ik kan u melden dat ik nog steeds beschikbaar ben voor de slotetappe!!!

Harm heeft onder mijn naam meegelopen en daar ben ik zeer content mee!

Even een reminder, heb je nog niet aangegeven dat je mee wilt doen, doe dat dan alsnog eventjes! Ook als je graag mee wilt huppelen of kruipen in het bierteam, meld het even.

Mijn advies: doen!

Kraker schreef: 'De Batavierenrace. Eeuwig zonde dat ik dit fantastische evenement pas in m'n vijfde jaar heb ontdekt. Samen in een busje door de nacht van startplek naar startplek crossen, overal doodvermoeide lopers binnenhalen en uiteindelijk allemaal als helden op het eindfeest staan waar met een beetje geluk een nieuwe Grolschbeugel gepresenteerd wordt, dat moet je meegemaakt hebben.' -oud-slotettapeloper- Hela hola, Het lijkt nu nog ver weg, maar over ruim een half jaar gaat alweer de 38e editie van de Batavierenrace in Nijmegen van start. Om zo'n 13 uur en 7 minuten later Harm dan wel Maarten de GSV-vlag over de kolkende sintelbaan op de campus van de TU Enschede te zien torsen is het echter alweer de hoogste tijd om de bodywarmer aan te trekken en de broodnodige trainingskilometers te gaan maken. Omdat de inschrijving voor de Batavierenrace opent op 2 november aanstaande hierbij een eerste animo-inventarisatie. Aan de hand van vriend animo kunnen we dan kijken of er dit jaar een tweede team ingeschreven kan worden. De afgelopen jaren viel er namelijk een significante stijging in de hardlopende GSV-populatie waar te nemen met als gevolg een even significante stijging op de eindranglijst. Daarbij vormt de razendknappe 17e plek van afgelopen jaar het voorlopig hoogtepunt. Inderdaad, voorlopig, want komend voorjaar gaat er traditiegetrouw een hogere eindrangschikking gehaald worden. Geen beter moment om een hardloopschema uit te zoeken en de stoute hardloopschoenen aan te trekken dan nu het seizoen '09/'10 komende zondag geopend wordt met de 4Mijl van Haren naar Groningen (doe vooral mee of kom anders kijken, maar laat ds. Driest het niet horen). Ook een goede aanrader om te oefenen is de Vitalisloop, die elke eerste maandag van de maand om 17:30 gehouden wordt vanaf de hoofdingang voor de ACLO. Net als vorig jaar kan dit rondje rond februari/maart vaker gelopen worden onder het toeziend oog van de ploegleiding. Kortom: De Batavierenrace: 's werelds grootste estafetteloop met achteraf het grootste studentenfeest van de Benelux. Iedereen die van keihard sporten en feestvieren en vooral de combinatie daarvan houdt: opgeven! De race bestaat uit 25 etappes, waarvan 17 heren- en 8 damesetappes, die variƫren in lengte van ca. 3 tot 12 km. Voel je niet bezwaard als je snelste tijd totnogtoe niet boven het gemiddelde avondvierdaagse tempo uitkomt, check wel even of je het weekend van 24 april kunt en hou dit ook vrij, aan de hand van de opgaves worden teams ingeschreven en hier zijn kosten aan verbonden. Reken zelf op een bedrag van rond de 50 euro voor eten, drinken, overnachting en de superhippe nog door de kledingcie te bedenken kledinggadget voor de hep. Een rete-sportieve groet, Simon 'tot het braakje' en Harmen 'desnoods op pijnstillers' de Kraker

Ik ben in training en wil graag ook een poging wagen...

Ik heb deze week ook twee keer getraind.

Ook leuk om te zien dat Erelid zo enthousiast is dat hij zich op geeft voor de race van afgelopen jaar.

Daar red ik me niet uit met; "de batavierenrace 2010 begint eigenlijk nu al" of "die van 2009 was zo tof, daar wil ik me nog een keer voor opgeven." Dus ok, foutje.

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de ploegleider al het goede voorbeeld heeft gegeven om zich als allereerste in te schrijven voor de Marathon in Rotterdam, hij is nog op zoek naar lotgenoten...

Na twee fietstochtjes naar de aclo (bewegen is goed voor de mens) zijn er twee teams aangemeld voor de 38e Batavierenrace, welke gehouden wordt in het weekend van 24 april 2010. Nu al legendarisch in de GSV geschiedenis.

De deelnemerslijst (op basis van harde opgave) tot nu toe ziet er als volgt uit:

Daarnaast hebben we nog een lijstje met 16 waarschijnlijk-mensen. Heb jij je nog niet opgegeven, maar loop je wel graag mee (om de sportieve prestatie, om de gezelligheid of om allebei), geef je dan snel ook eventjes op via dit topic. Met name de jongere garde wordt aangemoedigd om zich op te geven, vraag maar eens iemand van de lijst hoe tof de Batavierenrace wel niet is. Doen!

Binnenkort zullen de trainingen en aanverwante sociale activiteiten van start gaan, het wordt groots dit jaar. Maar ook training op eigen initiatief wordt natuurlijk van harte aanbevolen!

Ole Einar Bjorndalen

Ik doe ook mee, ik mis alleen snelle FF 'ers die mee willen/kunnen doen

Ik heb me helemaal niet hard opgegeven, maar leuk dat jullie op mij rekenen!

Update:

1. Chris van Turennout
  2. GJ Willems
  3. Henri Ligtenberg
  4. HJ Broeksma
Ole Einar Bjorndalen

Ik hoorde van een Team 2, pytric kan je daar meer over zeggen?

Kraker schreef: Update: 28. Chris van Turennout 29. GJ Willems 30. Henri Ligtenberg 31. HJ Broeksma

Ik loop alleen bij het niet fanatieke team.

:goebel:

Ole Einar Bjorndalen schreef: Ik hoorde van een Team 2, pytric kan je daar meer over zeggen?

Bata 2.0 :

Ik geef me bij deze op....

Ik zou graag de 7.5 ofzo willen lopen, lijkt mij wel een mooie afstand om op te lopen.