wil zeker weer meedoen, voorkeur nacht of sintelbaan
+0
Henke
Ik voel het zweet van de spanning al weer in mijn handen staan. Vorig jaar was echt fantastisch. Ik zou het tof vinden om weer mee te doen dit jaar. De nachtploeg was awesome, graag zou ik daar wederom deel van uit willen maken. Dit keer zorg ik er wel voor de zaterdag vrij te zijn :)
+0
angelina
Lijkt mij ook gaaf!
+0
Jannes
Als er twee teams komen wil ik me wel opgeven voor het rokersteam.
+0
keet
Yes! Nu alweer zin in! Als bedankers de organisatie op zich nemen, mogen er vast ook wel bedankers meelopen. Vanaf zondag ga ik weer trainen (tenzij ds. NN staat te kijken, dan duik ik de bosjes in tijdens de 4M).
+0
Beekhuis
@ Henk: zeker en mss wel langer! Als jij belooft om mij weer te begeleiden!
+0
Renske
Ik wil het met een pauze van 3(?) jaar ook wel weer proberen. Moet ik wel gaan trainen natuurlijk...
+0
HannekeM
In navolging op Harmen wilde ik ook pas in mijn 5e jaar meedoen. Dat is nu dus. Eerst nog even 4mijl, keet voorbijlopen als ze zich in de bosjes zit te verstoppen.
Rens, je moet wel eerst weer kunnen lopen natuurlijk
+0
Naef
joh ik ben er weer bij natuurlijk!
+0
Jessica
Ik geef me ook maar weer eens op. Hopen dat ik dit jaar ook daadwerkelijk meedoe maar dat zullen we weer zien. Overigens loop ik nu wel elke week hard dus wie weet zegt dat wat.
+0
smartie
Ja ik geef me bij dezen ook op!
+0
Henk Z
Beekhuis schreef: @ Henk: zeker en mss wel langer! Als jij belooft om mij weer te begeleiden!
oke, sgoed! maar dan wil ik wel minstens een route van 7,5:P
+0
Pauline
ik ben daar ook wel weer bij!
+0
Holsappel
Lijkt me ook tof om mee te doen.
+0
roelofgunnink
Ik ga hier ontzettend bij zijn
+0
Henke
Het wordt druk met de Vitalisloop...gaat lekker zo
+0
Renske
HannekeM schreef: Rens, je moet wel eerst weer kunnen lopen natuurlijk
Ach dat is bijzaak...
+0
SJ
Lijkt me ook tof om hier aan mee te doen!
+0
Esther Smit
Ik geef me ook op, en nu zal ik ook van te voren eens een tijd neerzetten, zodat ik er echt bij ben:D
+0
Sjoerdtje
Zet mij maar op de reservelijst, ben oud-GSV'er en andere meiden willen vast graag ook eens meerennen met de Bata. Als er straks plaats over is, dan natuurlijk weer die geweldige slotetappe voor me. :) Super evenement, de Batavierenrace. Top dat er alweer actie is op hardloopgebied!
Wie gaan er morgen allemaal meedoen met de 4 Mijl?! Heb er zin in. :D
wil zeker weer meedoen, voorkeur nacht of sintelbaan
Ik voel het zweet van de spanning al weer in mijn handen staan. Vorig jaar was echt fantastisch. Ik zou het tof vinden om weer mee te doen dit jaar. De nachtploeg was awesome, graag zou ik daar wederom deel van uit willen maken. Dit keer zorg ik er wel voor de zaterdag vrij te zijn :)
Lijkt mij ook gaaf!
Als er twee teams komen wil ik me wel opgeven voor het rokersteam.
Yes! Nu alweer zin in! Als bedankers de organisatie op zich nemen, mogen er vast ook wel bedankers meelopen. Vanaf zondag ga ik weer trainen (tenzij ds. NN staat te kijken, dan duik ik de bosjes in tijdens de 4M).
@ Henk: zeker en mss wel langer! Als jij belooft om mij weer te begeleiden!
Ik wil het met een pauze van 3(?) jaar ook wel weer proberen. Moet ik wel gaan trainen natuurlijk...
In navolging op Harmen wilde ik ook pas in mijn 5e jaar meedoen. Dat is nu dus. Eerst nog even 4mijl, keet voorbijlopen als ze zich in de bosjes zit te verstoppen.
Rens, je moet wel eerst weer kunnen lopen natuurlijk
joh ik ben er weer bij natuurlijk!
Ik geef me ook maar weer eens op. Hopen dat ik dit jaar ook daadwerkelijk meedoe maar dat zullen we weer zien. Overigens loop ik nu wel elke week hard dus wie weet zegt dat wat.
Ja ik geef me bij dezen ook op!
oke, sgoed! maar dan wil ik wel minstens een route van 7,5:P
ik ben daar ook wel weer bij!
Lijkt me ook tof om mee te doen.
Ik ga hier ontzettend bij zijn
Het wordt druk met de Vitalisloop...gaat lekker zo
Ach dat is bijzaak...
Lijkt me ook tof om hier aan mee te doen!
Ik geef me ook op, en nu zal ik ook van te voren eens een tijd neerzetten, zodat ik er echt bij ben:D
Zet mij maar op de reservelijst, ben oud-GSV'er en andere meiden willen vast graag ook eens meerennen met de Bata. Als er straks plaats over is, dan natuurlijk weer die geweldige slotetappe voor me. :) Super evenement, de Batavierenrace. Top dat er alweer actie is op hardloopgebied!
Wie gaan er morgen allemaal meedoen met de 4 Mijl?! Heb er zin in. :D