TheoSikkema

Én weer een topic omhoogschoppen.. Rinze, wil jij het verlossende woord uitspreken en daarmee zeggen wie jouw vraag goed beantwoord had?

(voor de duidelijkheid: de vraag was 'Wie was de opvolger van Kaiser Wilhelm II?')

Wat kost een winkelwagentje van de albert heijn?

waar verging de grootste zeppelin ooit gebouwd, de hindenburg?

N.B. Steendam

New York?

Die van Hapkars is een strikvraag. Je moet namelijk eerst langs die vrouw met straatkranten, zo kost een winkelwagen je uiteindelijk 2 euro.

Hapkars schreef: Wat kost een winkelwagentje van de albert heijn?

Zo'n dikke éénhonderd eu's. Weet ik nog van vroegâh. Maar die nieuwe blauwe plastic-gevallen bij Paddepoel zijn vast weer van een andere categorie.

R'nr schreef: waar verging de grootste zeppelin ooit gebouwd, de hindenburg?

Moeilijk, maar laatst nog gezien op TV. Lakehurst, New Jersey. Dichtbij New York City, en het is een bijzondere ramp omdat het de eerste ramp was waar beeld van was.

In welke 5 landen bestaat er slechts zomertijd in bepaalde deelgebieden?
Bonus: In welke staat kent men in het gehele land zomertijd, maar begint de wintertijd niet overal op dezelfde datum?

Chili, Argentinië, China, Rusland en uiteraard Nepal. En omdat ik er vanuit ga dat mijn antwoord correct is, de volgende:
Hoeveel soorten vitamine zitten er in choco-pops?

Goeie poging, maar allemaal fout helaas.

vanDijk schreef: Chili, Argentinië, China, Rusland en uiteraard Nepal. En omdat ik er vanuit ga dat mijn antwoord correct is, de volgende: Hoeveel soorten vitamine zitten er in choco-pops?

Volgens mij bedoel je choco-crisps, dan zijn het er vijf. Je weet zelf wel wie dit is.

In dezelfde categorie,

  1. Op welk huisnummer wonen samson en gert,
  2. cryptisch: als hun huis een appartementencomplex is, in welk gedeelte wonen samson en gert dan?
Herbsgarden

1: 101?

2: Er zit volgens mij een trap in het huis (links van de deur met de kapotte bel) dus het zal wel geen appartement zijn...

ze wonen naast de keuken (die ook een deur heeft naar buiten, een steegje met een rode bakstenen muur)

verder heeft de keuken veel lege kastjes, op op alles is op
samson woont in zijn mand en gert woont op de bank of op een van de stoelen die bij de tafel horen daar achter staat

ze hebben ook een kelder..

Herbsgarden heeft het goed, nu nog even vraag twee.
Tip: K3 woont er ook.

België :)

Zijn nu alle vragen beantwoord? Ik zit namelijk te popelen.

Hoe heet het plastic of metalen dingetje aan het uiteinde van je veter?

Dit zijn de vragen waar dit topic voor is uitgevonden.

O Gerrit! Ik ben het alweer vergeten, zoals ik al voorspeld had...