In dit topic: Barbieverbrandingen, Allah Ackbar.

TheoSikkema

Maar ondertussen waagt niemand zich aan een berekening;) OP basis van mijn vorige gegevens: gemiddelde vrouw: taille 61.25 centimeter. (ik heb geen idee of dat klopt, dus niet boos worden :) ) Barbie was volgens mij 3,5 centimeter. dat is een verhouding van 1: 17.5 lengte van Barbie was 20 centimer.. dat vermenigvuldigd met 17.5 is 350 centimeter is 3.5 meter.

Elsa BerichtGeplaatst: Wo Feb 11, 2009 14:22 Onderwerp: mnee minder. H3nQ BerichtGeplaatst: Wo Feb 11, 2009 14:20 Onderwerp: Drie meter ofzo?

Oftewel: mijn aangenomen waardes kloppen niet. Iemand anders mag het proberen :(

Die zouden alleen zijwaarts door de deur kunnen als ze een normale lengte hadden.

liever zijwaarts door de deur dan doodgaan aan een gebrek aan darmen.

Dat is geen gemiddelde taillemaat, maar ik ben niet boos hoor. Voor deze keer dan.
En zoals al eerder gezegd, de taille is wel heel extreem bij Barbie, dus misschien kun je die beter buiten beschouwing laten. Ik kan alleen nergens de maten van Barbie vinden, en heb er zelf ook geen (echt niet? Nee, echt niet) dus, wie weet het?

mm mijn barbies liggen thuis bij mn ouders in de berging dus daar kan ik je helaas niet bij helpen.

N.B. Steendam

Als jij post hoe lang en breed jouw vooraanzicht is kan ik voor je uitrekenen wat je lengte is als je een barbie zou zijn...

edit: voor iedereen die het thuis wil doen; de verhouding is ca. 1:11
3 meter moet dus zeker te halen zijn.

Theo heeft hier een goed verhaal, alleen heeft hij geen data, en kan dus slechts op basis van aannames redeneren. Laten we hem van meetresultaten voorzien;

-Vrouwen, post nu uw tailleomtrek!
-Mensen met Barbie's, ik noem geen namen, kom maar uit de kast...

C.A. schreef: -Vrouwen, post nu uw tailleomtrek!

Er zijn twee dingen waar je een vrouw niet naar vraagt Chrissus Arnoldus....

Ik vind dit topic niet leuk als ik vier pagina's door moet spitten met geneuzel over Barbies en tailles. Zullen we weer normaal doen? Wat is het antwoord op de laatst gestelde vraag van ik-weet-niet-meer-wie een pagina's terug?

Wie was de opvolger van Kaiser Wilhelm II?

Graf von Hindenburg?

Goed goed, jammer dat jullie je niet kunnen vinden in de wondere wereld van barbie.
het antwoord was : 2 meter 80

TheoSikkema

Ludendorf?

dan zat ik er toch dichtbij.

Zijn zoon?

Vriend Niels

Kaiser Wilhelm II had geen opvolger.

TheoSikkema

Klopt, maar als staatshoofd wel.

Lech Walesa

Eberhart?

Lech Walesa

Ik bedoel Ebert

Rinze schreef: Wie was de opvolger van Kaiser Wilhelm II?

Een museum :idea: :lol: : Dat zijn nu namelijk de bewoners van het Huis ten Doorn!

Lech Walesa

Houthakken, daar schijnt die man in te zijn geweest.