Aha, dus dat is de erfzonde?

TheoSikkema

Zegmaar een beetje de mannelijke 'last' van de moederbelofte? En zijn mannen met een kleinere adamsappel dan ook minder zondig? :)

Elsa schreef: volgens mij komt de naam van het stukje appel dat eva aan adam gaf en dat toen in z'n keel is blijven hangen.

Klopt! En bij mannen is 'ie beter zichtbaar door bepaalde mannelijke hormonen.

TheoSikkema schreef: En zijn mannen met een kleinere adamsappel dan ook minder zondig?

Nee, die zijn dus gewoon minder mannelijk... :P Elsa, your turn!

erika schreef:
TheoSikkema schreef: En zijn mannen met een kleinere adamsappel dan ook minder zondig?

Nee, die zijn dus gewoon minder mannelijk... :P Elsa, your turn!

Touché

Ole Einar Bjorndalen

gewoon een leuk feitje: Wist je dat het nummer A message van Coldplay afgeleid is van een gospelnummer van Robin Mark?

Joan Gamper is trouwens oprichter van Barca, het schijnt dat het shirt van Barca afgeleid is van die van Fc Basel(zwi)

Hoe lang zou Barbie zijn als haar breedtematen gelijk waren aan die van een gemiddelde vrouw?

Voordat ik dit kan antwoorden moet ik wel eerst weten hoe lang ze nu is, ik ben mee een plaatjesdenker....

Elsa schreef: Hoe lang zou Barbie zijn als haar breedtematen gelijk waren aan die van een gemiddelde vrouw?

Heel simpel, gewoon net zo lang. Of wil je suggereren vrouwen krimpen als ze uitdijen?

Welke kleur had het forum vroeger?

ja hoor, als barbie net zo breed zou zijn als ik zou ze nog steeds ong 15 cm groot zijn? dacht het niet.

Drie meter ofzo?

mnee minder.

Gaat ze niet dood dan door haar taille?

TheoSikkema

0.875 meter.

Is een logisch verhaal. Gemiddelde vrouw is 1.75, Barbie is 20 centimeter lang. Dat komt neer op een verhouding van 8.75:1 Taille van Barbie is 3.5 centimeter, dat keer 8.75 is 30.625. Ik gok dat op de helft van een normale vrouw wat dus betekend dat Barbie ongeveer 87.5 centimeter groot zou zijn.

annemarieke

Nee, het gekke is dat ze juist super groot zou zijn. Ik gok iets van 2 meter ofzo.
@ pauline; Ik denk ook dat ze niet heel gelukkig zou zijn met haar enorme hoofd en kromme voeten.

TheoSikkema schreef: 0.875 meter. Is een logisch verhaal. Gemiddelde vrouw is 1.75, Barbie is 20 centimeter lang. Dat komt neer op een verhouding van 8.75:1 Taille van Barbie is 3.5 centimeter, dat keer 8.75 is 30.625. Ik gok dat op de helft van een normale vrouw wat dus betekend dat Barbie ongeveer 87.5 centimeter groot zou zijn.

we gaan uit van de breedte van een gemiddelde vrouw niet de lengte.
als je barbie zou uitvergroten tot haar breedte normale proporties aanneemt, hoe lang is ze dan?

en ja pauline in principe zou ze doodgaan omdat er in haar buik geen plek is voor een maag of darmen. maar laten we dan uitgaan van een dode barbie:)

Dat hoeft niet, want we hadden al aangenomen dat haar breedte normaal was. Dus daar passen dan wel ingewanden toch? Of doe ik nou moeilijk?

@H3nQ

Haar verhoudingen zijn niet normaal. Dus of je gaat uit van een normale borst- en heupomvang en een taille die niet menselijk haalbaar is, of je gaat uit van een 'gezonde' taille en krijgt een abnormale borst- en heupomvang.
Aangezien haar taille de bizarste maten heeft lijkt het me handiger uit te gaan van een 'normale' borst- en heupomvang.

@Elsa
Met een dode Barbie kan ik wel leven, hihi 8)

als haar ingewanden dezelfde omvang als die van ons hebben, dan zijn de ingewanden nog steeds relatief te klein, voor het grote lichaam.

Met die mannelijke heldenpoppen werkt het precies zo trouwens, ook al zo fout.
't Is maar net waar je je kinderen mee wilt opvoeden :shock:

@ Elsa

Ooh ja natuurlijk.

@JPV

Die zouden alleen zijwaarts door de deur kunnen als ze een normale lengte hadden.