Chuck Norris does not follow novitiaat, novitiaat follows Chuck Norris.

Haha :) Zeker een Brandhout grap...!

Rinze schreef: Tjibbe Joustra Wat was zijn vorige functie en waarom heeft hij die niet meer?

Het was het UWV en het had iets te maken met gouden WCbrillen in tijden van bezuinigingen en massa-ontslagen.

Volgende vraag:
Wanneer was de laatste keer dat er geen (voormalig) (vice-)president mee deed aan de Amerikaanse presidentsverkiezingen?

Rinze schreef: Wanneer was de laatste keer dat er geen (voormalig) (vice-)president mee deed aan de Amerikaanse presidentsverkiezingen?

Gokken mag.

2000?

1977 ofzo, jaartal weet ik niet zeker maar ik denk dus de verkiezingen waar Jimmy Carter verkozen werd.

We gaan de goede kant op, maar in 2000 deed Gore (vice-president) mee en Carter won van Ford (president).

Dit topic zakt iedere keer zo weg! Rinze, stel toch niet van die onmogelijke vragen joh :wink:

Inkoppertje dan maar: uit hoeveel stenen bestaat het Holocaustmonument in Berlijn?

5,95 miljoen?

erika schreef: Dit topic zakt iedere keer zo weg! Rinze, stel toch niet van die onmogelijke vragen joh :wink:

Het was 1952 (Eisenhower volgt Truman op). Met logisch redeneren kun je daar volgens mij op uitkomen, dus zo onmogelijk was het nou ook weer niet... Over een half jaar zal dus weer voor het eerst in 56 jaar voorkomen dat er geen (voormalig)(vice)president als kandidaat is.

erika schreef: Dit topic zakt iedere keer zo weg! Rinze, stel toch niet van die onmogelijke vragen joh :wink: Inkoppertje dan maar: uit hoeveel stenen bestaat het Holocaustmonument in Berlijn?

2711

Waarom bestaat het Holocaustmonument in Berlijn uit 2711 stenen? Geef de volledige uitwerking

Rinze schreef: We gaan de goede kant op, maar in 2000 deed Gore (vice-president) mee en Carter won van Ford (president).

Je hebt wel gelijk met Eisenhower en Truman maar in hoeverre was Gerald Ford een échte president?

pytric schreef:
Rinze schreef: We gaan de goede kant op, maar in 2000 deed Gore (vice-president) mee en Carter won van Ford (president).

Je hebt wel gelijk met Eisenhower en Truman maar in hoeverre was Gerald Ford een échte president?

Een ongekozen president is niet minder president.

Jasper schreef: Waarom bestaat het Holocaustmonument in Berlijn uit 2711 stenen? Geef de volledige uitwerking

Dit getal is puur willekeur, de ontwerper van het monument (Peter Eisenman) heeft expres elke vorm van symboliek uit het ontwerp gelaten. Deze stenen heten trouwens stèles.

Moet je heengaan trouwens, indrukwekkend geheel.

annemarieke

He W.O II vragen! Altijd goed.
Even een makkelijke: Hoe heet het dorpje in Normandië waar een soldaat met zijn parachute aan de kerktoren is blijven hangen? Voor de echte kenner: Hoe heet de soldaat?

Waarschijnlijk heb ik teveel call of duty gespeeld, maar dat dorpje is toch saint mere eglise?

Ha, daar ben ik geweest! St. Mere Eglise volgens mij. Soldaat zou ik echt niet weten. Moet ik eerst weer eens De langste dag kijken.

Private Ryan? :)

Skippy schreef: Private Ryan? :)

idd Private Ryan, toen bekend werd dat hij er hing kwamen de rest van de soldaten ook uit de boten en zodoende kwam de missie Saving private Ryan op touw. Het bijzondere van het op touw zetten van deze missie was dat alles ook draaide om touw, welteverstaan het touw van de parachute....