pytric schreef: En na kennis te hebben genomen van het antwoord moet ik zeggen dat jij serieuze mentale problemen hebt.

Omdat ie NOG meer onzin weet dan jij piet?, s nie eerlijk he!
Heb je al een fiets trouwens?

Ik vind het toch een beetje gek dat jullie niet op mijn vraag ingaan.
Het antwoord van Maurice was fout. Komt-ie nog een keer:

ilja schreef: Wie doet aan het begin van de aflevering altijd het licht uit terwijl hij zegt "tjoekedetjoekedetjoek papah" [op min of meer fluisterende toon], is verliefd op Betty Mayonaise en schrijft altijd in zijn dagboek?
Herbsgarden

Misschien helpt het als je vertelt dat hij niet verliefd was op Betty, maar op Patti Mayonaise. Leuke serie, maar dat tjoeketjoeke kan ik me niet helemaal herinneren.

Wel hè?! Nouja die dus.

pieter post?

Ja! Die weet ik!! Doug! Van het gelijknamige programma! En nadat ie het licht heeft uitgedaan, blaft zijn hondje.

Ehm, stelt Hilde nog een vraag? Anders doe ik er ook wel vast een. Op 19 juli dit jaar wordt in De Kuip tijdens het 100-jarig bestaan van Feyenoord een massa-experiment gedaan. Watvoor experiment is dit en hoe gaat het in zijn werk?

Hij heeft eigenlijk ook nog een achternaam, namelijk Grapjas, maar vooruit. :)

beantwoord Hannah's vraag maar vind ik wel een mooie!

Die gekke Rotterdammers gaan kijken wat er gebeurd wanneer een zgn. Wave in twee verschillende richtingen wordt ingezet.

lache man...

Wat is dit jaar de datum van Warme Truiendag?

15 februari, gelezen in NRC-next paar dagen terug en onthouden! :)

Allemaal een warme trui aan op de dies?

Wat was de naam van de geallieerde militair die als eerste is gesneuveld tijdens D-Day?

Zeg het maar, geen idee.

Hoe noemde W.F. Hermans journalisten?

Persmuskieten?

Nee, helaas.

haha, tis een mooi woord...

pennenlikkers

Nee, fout. Probeer je eens te verplaatsen in W.F. Hermans en kijk goed naar het woord 'journalisten'..

Aangezien Pytric niet verder komt dan Jean-Marie Pfaff en de rest niet eens durft te gokken, zal ik nog even bekendmaken wie de enige keeper is die ooit tot Europees Voetballer van het Jaar werd verkozen: de legendarisch Lev Yashin (die meer dan 150 penalty's stopte in zijn carrière)!