geniaal die Pytric

Vriend Niels

Dwight Eisenhower

Dat kan niet die was decenia eerder; ik gok dan natuurlijk de republikein George Bush Sr.

Vriend Niels schreef: Dwight Eisenhower

Correct

N.B. Steendam

Welk drukwerk kent jaarlijks de hoogste oplage wereldwijd?

Donald Duck? :)

De IKEA-gids.

N.B. Steendam

yes!

Yehes!
Wie doet aan het begin van de aflevering altijd het licht uit terwijl hij zegt "tjoekedetjoekedetjoek papah" [op min of meer fluisterende toon], is verliefd op Betty Mayonaise en schrijft altijd in zijn dagboek?

Karel Paardenkop ofzo, die deed amica Sikke Sikkema eens met What's in the name game..

Eentje voor de mensen die de actualiteit na de zomer een beetje in de gaten hebben gehouden:

Wat is de naam van de verdwenen vermogende Amerikaanse avonturier die een voorliefde had voor het vestigen van wereldrecords? (O.a. reis om de wereld in een luchtballon)

Steve Fossett

En om een vraag hier aanvast te koppelen:
Hoe heet de directeur van het cola/muziek/vlieg-imperium Virgin?

Like a Virgin

Richard Branson

Helemaal goed,
Wie is de schrijver/ster van Dikkie Dik?

De Vliegende Panters toch?

Eindelijk iets wat ik weet! Dat is Jet Boeke

Helemaal, voor de volle 100 procent, goed!
Kom maar met een nieuwe vraag...

Welke speler werd als enige keeper ooit tot Europees voetballer van het jaar gekroond?

(Vraag komt uit de quiznight te Leeuwarden, alwaar we gisteren verdienstelijk eerste zijn geworden. Ik stel deze vraag dan ook meer om dit terloops op te kunnen merken dan dat ik die vraag zo belangrijk vind. Hoewel het natuurlijk een bijzonder leuke vraag is...)

Edit: en Hilde moet natuurlijk ook gewoon een vraag stellen, het is tenslotte haar beurt.

Jean Marie Pfaff..

edit: ik heb het maar even opgezocht want JMP is natuurlijk iemand die enkel een emmy gaat winnen. En na kennis te hebben genomen van het antwoord moet ik zeggen dat jij serieuze mentale problemen hebt.