Verdorie, nog fout ook, daar waren de zomerspelen toentertijd

Hoofdstad van Nebraska weet ik zo niet. Ik kon ook niet geloven dat de winterspelen al in 1924 gehouden werden, maar blijkt van wel. Het land is wel te gokken.

Dit wilde ik jullie niet onthouden: Briljant als je het mij vraagt... Ik had nog een vraag te goed:

Noem ze maar op:

http://content.vkmag.com/gallery/mostfa ... index.html

Leuk plaatje, ik vind er naar verhouding veel (onbekende) chinezen bij zitten

wat heeft clonton nu vast:P z'n spaarlamp? of is dat een wanabee vrijheidsbeeld-houding

Idd leuk plaatje. Er wordt gesproken over most famous MEN, terwijl er ook een aantal bekende vrouwen op staan. Mijn voorzet: Audrey Hepburn, Margaret Thatcher, Koningin Elizabeth II, Annie, Marylin Monroe en Moeder Theresa.

Ik zou denken dat Jezus er ook wel op zou staan. Of kijk ik gewoon niet goed?

Die staat er op, zittend met zijn armen gespreid naast Einstein

Wat leuk zeg! @Niekjuh, dat kan Jezus niet zijn, gezien z'n confucianistisch baardje. Verder vielen mij de prachtige poses van Charlie Chaplin, Gandhi, Beethoven en Pele op. Mooie verzameling.

Zo, een leuke site! Maar ik kan lang niet iedereen herkennen. @Theo: kun je ergens er ook achter komen wie wie is?

Mausie schreef: Wat is de hoofdstad van Nebraska? Waar waren de Olympische Winterspelen van 1924?

Lincoln en Chamonix.

Om bij Lincoln te blijven:
Door de aanname van welk amendement op de Amerikaanse grondwet werd in de VS de slavernij afgeschaft?

De volgenden zouden er in iedern geval op moeten staan, maar dan heb ik soms nog zoiets van, who the heck is dat

Jacques Verges, Dante Allghieri, Deng Xiaoping, Mother Teresa, Yul Brynner, Mikhail Gorbachev, Ferdinand Marcos, Kofi Annan, Liu Xiang, Prince Charles, Empress Dowager Cixi, Osama Bin Laden, George W. Bush, Luciano Pavarotti, Salvador Dali, Julius Caesar, Yasser Arafat, Marilyn Monroe ,Marlon Brando, Fidel Castro, Chi Guevara, Johann Wolfgang von Goethe, Zhou Enlai, Napoléon Bonaparte, Mao Zedong, Abraham Lincoln, Genghis Khan, Pablo Picasso, Steven Spielberg Friedrich Nietzsche, Wolfgang Amadeus Mozart, Karl Marx, William Shakespeare, Leonardo da Vinci, Robert Oppenheimer, Henri Matisse, Joseph Stalin, Elvis Presley, Franklin D. Roosevelt, Winston Churchill, Bruce Lee,Margert Thatcher, Peter the Great,Charles de Gaulle, Bill Clinton, Maxim Gorky, Vladimir Lenin Guan Yu, Pelé, Adolf Hitler,Saddam Hussein, Ludwig van Beethoven, Audrey Hepburn, Benito Mussolini, Lei Feng, Henry Ford, Charlie Chaplin, Sun Yat-sen,Sigmund Freud, Mike Tyson, B. F. Skinner, Chiang Kai-shek, Vladimir Poetin, Lewis Carroll, Queen Elizabeth II, Shirley Temple,Albert Einstein, Mozi, Moses, Confucius, Mahatma Gandhi,Vincent van Gogh, Henri de Toulouse-Lautrec, Marcel Duchamp, Michael Jordan, Ariel Sharon, Hideki Tojo, Yue Fei, Jacob

Grappig dat Jezus er niet tussen staat maar Jacob wel...
Zou het door een Jood gemaakt zijn?

Een joodse chinees als je het mij vraagt...

Stieneke schreef: Idd leuk plaatje. Er wordt gesproken over most famous MEN, terwijl er ook een aantal bekende vrouwen op staan. Mijn voorzet: Audrey Hepburn, Margaret Thatcher, Koningin Elizabeth II, Annie, Marylin Monroe en Moeder Theresa.

Jurjen zegt: kindsterretje Shirley Temple, de annie look-a-like

dat neem ik gelijk over.

Rinze schreef: Om bij Lincoln te blijven: Door de aanname van welk amendement op de Amerikaanse grondwet werd in de VS de slavernij afgeschaft?

Het 13e amendement.

Om bij de Verenigde Staten te blijven:
Onder wie diende Richard Nixon als vice-president?

Theo Z schreef: Een joodse chinees als je het mij vraagt...

Ongetwijfeld!
"Chi Guevara"

Rinze schreef:
Rinze schreef: Om bij Lincoln te blijven: Door de aanname van welk amendement op de Amerikaanse grondwet werd in de VS de slavernij afgeschaft?

Het 13e amendement.

Om bij de Verenigde Staten te blijven:
Onder wie diende Richard Nixon als vice-president?

Volgens mij moet dit Lyndon Johnson zijn

Johnson volgde de vermoorde Kennedy op. De democraat Kennedy waar de republikein Nixon de verkiezingen van had verloren. Onmogelijk dus.

Ach jongen, wrijf het er nog even in, ik weet al dat het fout is, nu is er trouwens echt nog maar één naam mogelijk.