Dusse... 19miljoen volwassen delen door 15 is.... 1.266.667 mensen.
(Kleine so naar moeders)
+0
Hulsje
1.4 miljoen
+0
Temptation Weiland
ThICEpeerd schreef:
3 mljn
Helemaal correct! Jou beurt!
+2
ThICEpeerd
Leuk dat ik er weer eens 1 goed heb!
Welke GSV'er heeft tijdens PVT het meest ballen in zijn/haar gezicht gekregen?
+0
Boris
Thijspeerd
+1
AnnieVoorSpannieStokkieMannie
Marwin
+9
Matthijs Jonkieman
Maarten Eisses. Leuk feitje: Hij deed expres niet als speler maar als coach mee omdat een bal in zijn gezicht wel is fataal kon zijn ivm zijn kaakoperatie.
+4
Lambo
Maarten vd Smesh
+1
Hulsje
ThICEpeerd schreef:
Was Tobi er ook?
+0
ThICEpeerd
Matthijs Jonkieman schreef:
Maarten Eisses. Leuk feitje: Hij deed expres niet als speler maar als coach mee omdat een bal in zijn gezicht wel is fataal kon zijn ivm zijn kaakoperatie.
Helemaal goed! Jij mag!
+0
ThICEpeerd
Hulsje schreef:
ThICEpeerd schreef:
Was Tobi er ook?
Ik heb geen Tobias gezien
+2
Matthijs Jonkieman
Openbaringen staat vol raadsels. Op veel van deze raadsels valt nauwelijks een antwoord te geven, maar toch wordt het af en toe geprobeerd. In openbaringen 17:9 staat het volgende beschreven over het beest: 'De zeven koppen zijn zeven heuvels waarop de vrouw zit, en het zijn zeven koningen.' Sommigen beweren dat dit stukje naar een bepaalde stad verwijst. Welke stad is dat?
+1
Tiekstra
Rome
+1
Matthijs Jonkieman
Tiekstra schreef:
Rome
Dat is goed. Jij bent!
+2
Tiekstra
Toen Julius Caesar overleed, werd na enige tijd het tweede triumviraat opgericht, waardoor Augustus met twee andere mannen (tri = drie, vir = man) ongeveer absolute macht had over het Romeinse Rijk. Een van die andere mannen was een beetje een nobody, Marcus Lepidus, maar die andere werd dé rivaal van Augustus, hoe heette die?
+0
Donald J Trump
Brutus
+1
Thiescooooo
Marcus Antonius
+0
Tiekstra
Klopt!
+0
Thiescooooo
Welke stad/dorp wordt de Manhattan van de middeleeuwen genoemd?
1 op de 15 volwassenen
Dusse... 19miljoen volwassen delen door 15 is.... 1.266.667 mensen.
(Kleine so naar moeders)
1.4 miljoen
Helemaal correct! Jou beurt!
Thijspeerd
Marwin
Maarten vd Smesh
Was Tobi er ook?
Helemaal goed! Jij mag!
Ik heb geen Tobias gezien
Openbaringen staat vol raadsels. Op veel van deze raadsels valt nauwelijks een antwoord te geven, maar toch wordt het af en toe geprobeerd. In openbaringen 17:9 staat het volgende beschreven over het beest: 'De zeven koppen zijn zeven heuvels waarop de vrouw zit, en het zijn zeven koningen.' Sommigen beweren dat dit stukje naar een bepaalde stad verwijst. Welke stad is dat?
Rome
Dat is goed. Jij bent!
Toen Julius Caesar overleed, werd na enige tijd het tweede triumviraat opgericht, waardoor Augustus met twee andere mannen (tri = drie, vir = man) ongeveer absolute macht had over het Romeinse Rijk. Een van die andere mannen was een beetje een nobody, Marcus Lepidus, maar die andere werd dé rivaal van Augustus, hoe heette die?
Brutus
Marcus Antonius
Klopt!
Welke stad/dorp wordt de Manhattan van de middeleeuwen genoemd?
Lucca