Bram Wagtmans

Hamas

Bram Wagtmans schreef:

Hamas

Darwin Hamas is goed! De andere basketbalterrorist is Doc Rivers, maar props naar Boris die de zeldzame "Westbrick" weet te gooien.

Jij bent!

Bram Wagtmans

Cheese from the Bacon is een Nederlandse misdaadverslaggever, bekend van het aanpakken van oplichters. Hij maakt weliswaar een deel van zijn programma's in het buitenland, maar komt zelf ook niet van hier. Waar is deze beste man geboren?

Denemarken

Osama bin Laden

België

Alliewallie

Israël

Zuid Afrika

VS

Suriname

Luxemburg

Bram Wagtmans

Alliewallie schreef:

Israël

Helemaal goed, hij is geboren in Nazareth. Toeval? Ik denk het niet

Temptation Weiland

Het is weer tijd voor een spetter van een vraag, dit keer een vraag die natuurlijk iedereen zou moeten weten, en ik als drager van de hamer van groot gewicht weet dit natuurlijk zonder problemen! De vraag is als volgt: Uit welk jaar komt de hamer van groot gewicht, en als bonus vraag: door welk senaat is dit geschonken?

1983, door senaat Rutte 2

Senaat De Vries, 1995

2 dagen regel?

Temptation Weiland

Thijspeerd schreef:

1983, door senaat Rutte 2

1983 Klopt helemaal, alleen was dit senaat Niemijer, en mijn excuus dat ik opeens na 2 dagen al een triviaal feitje stuur :O

Ik vind het hoog tijd voor wat triviale v**tbalfeitjes. In 2010 schopte Nigel de Jong na nog geen halfuur spelen in de finale van het WK een Spaanse voetballer zo ongeveer doormidden. Een karateschop waar je in de dojo direct een zwarte band voor ontvangt. Hij kreeg hier overigens niet eens een rode kaart voor en mocht gewoon de rest van de finale verder spelen. Enfin, mijn vraag:

Wie was de ongelukkige ontvanger van deze brexit-tackle?

Xabi Alonso, aansteller

Matthijs Jonkieman

Xabi Alonso

Tiekstra schreef:

Xabi Alonso, aansteller

Xabi Alonso is zeker goed! Wat een ongelooflijke schwalbe maakte die toen hé! Jij bent!