Reinouturban

1974

Mathon.Bulthuis

Alliewallie schreef:

1969

Alliewallie schreef:

1969

Klopt! Allie is

Alliewallie

Suuuiiiii

Koningin Cleopatra was de laatste farao van het Ptolemaeïsche dynastie, het oude Egypte. Cleopatra wordt vaak gezien als een echte schoonheid. De reden? Zij had twee keer een relatie met machtige mannen waar ze kinderen mee heeft gekregen. De vraag is dus, wie waren dit?

Fiscusme❤️

julius caesar en Allard van der Laan

Matthijs Jonkieman

Julius Caesar en Nero

Julius Caesar en Marcus Antonius. Bonus: het kind dat ze met Caesar had heette Caesarion

Alliewallie

Fiscusme❤️ schreef:

julius caesar en Allard van der Laan

Alhoewel ik dit antwoord ook zeker goed vind, moet ik het helaas afkeuren

Wilmar schreef:

Julius Caesar en Marcus Antonius. Bonus: het kind dat ze met Caesar had heette Caesarion

Dit antwoord is juist, echter dat geslijm met bonusantwoord vind ik wel wat van.

Historici zijn niet zeker of Cleopatra beeldschoon was en zo zichzelf de troon opgebald heeft of dat zij ook daadwerkelijk erg intelligent was.
In ieder geval SO naar AC: Origins voor deze kennis.

Wilmar, jij mag!

boristerbeek

Wilmar schreef:

Julius Caesar en Marcus Antonius. Bonus: het kind dat ze met Caesar had heette Caesarion

Bonus bonus: 'Caesarion' is een Grieks verkleinwoord: 'Caesartje' (of 'Caesar junior')

Dank Allard. Geslijm sta ik wel toe bij mijn antwoorden dus leef je uit allemaal.

In Amsterdam (en in omliggende steden) vliegt al zo'n 50 jaar een felgekleurde vogel in grote aantallen rond die oorspronkelijk niet in Nederland voor komt. Welke vogel is dat? En wat is zijn oorspronkelijke leefgebied?

RutgerStam98

Halsbandparkiet

Pino

Celine Janssen

Papegaai

Thijspeerd

Stadsduif

Lotte Groenwold

Kiwi's

papipeter

Escalatievogel

Toekans