Dit is natuurlijke Jan Six

Vriend Niels

Te laat.

Snurf schreef: Wat is het grootste telecom bedrijf van Canada en welk tennis toernooi sponsort dit bedrijf?

Is dat niet de Rogers cup, zo heet het ATP toernooi daar, dus zal het wel Rogers zijn en dit keer ben ik eerder.

klopt!

Vriend Niels

Dan zal ik nog wel even een pittige vraag stellen (voor de DWDD-kijkers is ie wat makkelijker):

Hoe heet de hoogst genoteerde vrouw in de Quote-500?
Hoe komt ze aan het vermogen?

Nina Brink? Fraude?

De dochter van Heineken. Door prijsafspraken.

Natuurlijk en logisch, das ieder jaar zo de laatste tijd.

MAAR: bij welk plaatsje in Nederland vondt de eerste serieuze slag van de honderdjarige oorlog plaats?

Rinze schreef: In welke maand is er niemand van Blauw jarig?

April.

@ Niekjuh!!: bedoel je de tachtigjarige oorlog (door historici ook wel omschreven als: de Nederlandse Opstand)? Enne, wat versta jij onder serieus? :)

Vriend Niels
Rinze schreef: De dochter van Heineken. Door prijsafspraken.

fout

Ursa schreef:
Rinze schreef: In welke maand is er niemand van Blauw jarig?

April.

@ Niekjuh!!: bedoel je de tachtigjarige oorlog (door historici ook wel omschreven als: de Nederlandse Opstand)? Enne, wat versta jij onder serieus? :)

Nee ik bedoel de one and only honderdjarige oorlog, met Jeanne D'Arc, de Zwarte Prins, Betrand du Gueslin (bekend van Thea Beckman) en Hendrik V.
Serieus is natuurlijk een echt grote slag en wel bij een Nederlands plaatsje

@Niels; wat nou fout? De dochter van Heineken heeft ong. 4/5 Miljard, de koningin maar 1 en die was altijd nummer 2 wat de vrouwen betreft, dus ik snap niet wie of wat jij bedoelt.

Heb even gekeken en Niels heeft helemaal gelijk.
Niekjuh je loopt gewoon een jaar achter..

vanDijk schreef: Heb even gekeken en Niels heeft helemaal gelijk. Niekjuh je loopt gewoon een jaar achter..

Hoezo?: ,
[/url]http://www.parool.nl/nieuws/2007/OKT/31/eco3.html[url]

Wat een onzin, zoals hier staat is de familie Brenninkmeijer al heel lang 1 en Heineken al heel lang 2.

En sinds wanneer is wikipedia een geldige bron?
Vriend Niels vraag blijft dus staan.

Over de historische vraag: ik heb niet echt een idee, vast ergens in Brabant of Vlaanderen dan. Hedendaags Zeeuws-Vlaanderen hoorde destijds ook bij het graafschap Vlaanderen, dat betwist werd door Engelsen en Fransen.

Het is inderdaad in Zeeuws-Vlaanderen en volgens mij in 1340, dus je zit in de buurt

Het antwoord op de vraag van Niels is het meisje van Direct Wonen, die dat verkocht heeft en daar heel veel geld mee heeft verdiend. Dankzij de woningkrapte kan je dus in de Quote 500 terechtkomen. Haar naam is me ontschoten, ze heeft bruin haar. Is dit ook goed?

Zij is de rijkste nieuwkomer. Maar de hoogst genoteerde vrouw blijft die dochter van Heineken.

En op welke plaats staat de hoogstgenoteerde Groninger in de lijst van Quote?

Vriend Niels
Warnings:1 schreef: Het antwoord op de vraag van Niels is het meisje van Direct Wonen, die dat verkocht heeft en daar heel veel geld mee heeft verdiend. Dankzij de woningkrapte kan je dus in de Quote 500 terechtkomen. Haar naam is me ontschoten, ze heeft bruin haar. Is dit ook goed?

Goed zo. Ik bedoelde natuurlijk ook de hoogst genoteerde nieuwe vrouw. Yvonne Zwaans heet ze.