Om niet te lang te blijven hangen bij de zeven wereldwonderen de volgende vraag: In welke vlag is dit stukje terug te vinden en waarom zit dat daar?

Lijkt me echt iets voor een één of andere indianenstam.

Hm, ziet er meer polynesisch uit... maar ik zou het niet weten.

@ Schuttert: jammer dat je zo'n hekel aan de prachtige kleur blauw hebt, maar ja, we kunnen niet allemaal een goede smaak hebben. :D

@ Harm, Nee dat blijkt wel:

Tsk.

N.B. Steendam

Hehe, puntje voor Niek.

Ontopic: geen flauw idee.

Die zon komt uit de vlag van Taiwan

De twaalf witte zonnestralen staan voor de twaalf maanden en de twaalf traditionele Chinese uren waarvan elk overeenkomt met twee moderne uren. Dit symboliseert de vooruitgang met de tijd.

Klopt, maar waar is het het logo van?

Dat weet ik niet, ondertussen een nieuwe vraag:

Wat voor traditionele oorbellen dragen ze op Borneo en hoe heet het? en wat voor effect heeft dat op de oren? Misschien is het handig om er een foto bij te plaatsen voor de duidelijkheid

Het is het logo van Kwomintang, de Chinese nationalistische partij.

@Snurf: volgens mij heb je me daar eens iets over verteld. Zijn die oorbellen niet heel zwaar met als gevolg dat die oren helemaal uitlubberen c.q. langer worden?

true :) maar dan heb je nog niet de hele vraag beantwoord

Prachtige rode Pynthraspolo. Zeker een goede keuze.

M.b.t. de vlag: ik heb geen idee.

Snurf schreef: Die zon komt uit de vlag van Taiwan De twaalf witte zonnestralen staan voor de twaalf maanden en de twaalf traditionele Chinese uren waarvan elk overeenkomt met twee moderne uren. Dit symboliseert de vooruitgang met de tijd.

Zit jij nou stiekem alles op te zoeken of wist je dit echt? Andersom is het natuurlijk ook lelijk om vragen te stellen die je hebt opgezocht

Hoe heet het (nieuwe) boek van Max Westerman (voormalig RTL-correspondent in de VS)?

N.B. Steendam

In alle staten.

Hoeveel procent (ongeveer) van de wereldbevolking maakt gebruik van internet?

20.

Wie is de uitvinder van de fotografie? Hoe noemde hij zijn 'creaties'?

Iets met Laguerre of zo, een Fransman en hij maakte een foto vanuit zijn raam, maar hoe hij die dingen noemde... Echt geen idee

Leuk he, die quizvragen! Allemaal komen dus donderdag bij de quiz-avond op soos!

@ Niekjuh!!: je zit in de buurt.