33

24

31

40

32

85

45

52

ThomasTN schreef:

45

Ik vind deze goed genoeg! Het goede antwoord is 44. Jij mag!

Noem een lid uit het jaarverband Chiethon

Fiscusme❤️

Wouter Holsappel

Goedzo

Fiscusme❤️

Judith schreef:

Nu mijn vraag: Wat is het grootste punten verschil waarmee Michael Jordan heeft verloren?

Wat is zo bijzonder aan het verschil van 44 punten van MJ?

Als ik het goed heb, heeft hij op 38 jarige leeftijd dit verlies gehad. Dit was heel toevallig aangezien Lebron James ook verloor met 44 punten op 38 jarige leeftijd. Wat het feitje nog beter maakt is dat ze ook nog eens beiden 333 dagen (dacht ik) in hun 39e levensjaar zaten.

Fiscusme❤️

Judith schreef:

Als ik het goed heb, heeft hij op 38 jarige leeftijd dit verlies gehad. Dit was heel toevallig aangezien Lebron James ook verloor met 44 punten op 38 jarige leeftijd. Wat het feitje nog beter maakt is dat ze ook nog eens beiden 333 dagen (dacht ik) in hun 39e levensjaar zaten.

Lebron was 38 jaar en 332 dagen oud tijdens zijn grootste verlies (44 punten) en Michael Jordan was 38 jaar en 333 dagen oud tijdens zijn grootste verlies.

Nu mag je zelf een feitje bedenken ;)

Wat zijn bloedsprookjes?

Dat joden mensen ontvoeren voor hun religie

MariekeSpijker

Dat joden kinderen zouden ontvoeren en hun bloed zouden drinken als religieus ritueel

Allebei de antwoorden zijn soort van goed, het waren verzonnen verhalen om joden zwart te maken, specifiek werd vaak gezegd dat er mensenoffers gebracht werden om matzes voor tijdens het pesachfeest te maken.

Gaat u maar

3 dagen regel

Afgelopen week maakte de gouverneur van de Turkse Centrale Bank bekend dat ze weer bij haar ouders gaat wonen omdat ze vanwege de inflatie geen huis kan vinden. Wat was in augustus 2023 de inflatie in Turkije (t.o.v. augustus 2022)?