Röbijntje schreef:

De kreeft blijft alsmaar groter groeien, daardoor maakt hij steeds een nieuw kreeft pantser aan, of hoe je dat ook noemt. Zijn oude pantser laat hij achter. Op een gegeven moment groeit de kreeft tot zon grootte dat het pantser zo zwaar is dat de kreeft zich niet meer goed kan voortbewegen en daardoor sterft de kreeft dan uiteindelijk

Wat je hier zegt klopt zeker! Het is niet helemaal het antwoord dat ik zocht, maar het heeft er wel mee te maken waarom kreeften onsterfelijk lijken. Ze hebben sowieso een langere levensduur dan andere dieren.

Het antwoord wat ik zocht was:

Kreeften produceren een bepaald enzym dat hun cellen herstelt en hun DNA voor onbepaalde tijd laat repliceren.

Maargoed I'll take it, jij mag!

Wat zijn de volledige namen van Mario en Luigi?

Alliewallie

Mario Mario en Luigi Mario

Klopt.

Alliewallie

Noice.
Hoeveel bunkers heeft Albanië gemiddeld per vierkante kilometer?

Janvantende

16

Penaltykiller123

0.8

10

boristerbeek

4

8

6

18

0,4

Alliewallie

Astronaut schreef:

6

Ja ik keur dit goed. Google is een beetje vaag hierin over hoeveel het precies is. Maar waar het om draait is dat tijdens de koude oorlog Albanië erg bang was voor een invasie. Om dit te voorkomen liet de dictator vele bunkers bouwen. Hij testte het prototype door de architect van de bunker erin te zetten met zijn familie om die vervolgens helemaal te bekogelen met van alles en nog wat. Toen zij hier ongeschonden uit kwamen werden de bunkers in massa geproduceerd.
Jij bent!

Hoeveel punten had Leicester City aan het eind van het 2015/2016 seizoen waarin ze op wonderbaarlijke wijze de Premier League wonnen?

jeroenschipper

82

jorikvelthuis

86

80

81

jelgerbijma

84