Gedurende de dag verschil je in lengte. Als je wakker wordt ben je het langst.
Hoeveel verschil zit er tussen (de gemiddelde persoon en het gemiddelde verschil) wakker worden en naar bed gaan?
+0
jelgerbijma
2 cm
+0
Alliewallie
1,5 cm
+0
Lambo
1 cm
+0
Gerianne
23 mm
+0
Milfhunter
3cm
+0
David O
4 mm
+0
Astronaut
0,87 cm
+0
Janvantende
Lambo schreef:
1 cm
Yes correct, jij bent
+1
Lambo
Poahhh 1 cm, dat is best veel.
Hoe heet het principe waarin men nooit tegelijk de momentum en positie weet van een deeltje?
+0
Riko
Onwetendheid
+0
Milfhunter
Onzekerheid
+0
Alliewallie
Onzekerheidsprincipe
+0
Hulsje
Alliewallie schreef:
Onzekerheidsprincipe
Van Heisenberg
+0
Lambo
Judith schreef:
Alliewallie schreef:
Onzekerheidsprincipe
Van Heisenberg
Yesss, dit was wat ik zocht. Jij bent!!
+1
Hulsje
Yehes,
Waar komt de mythe vandaan dat kreeften onsterfelijk zijn?
+0
Janvantende
Asterix en Obelix
+0
Hulsje
Judith schreef:
Yehes,
Voor de duidelijkheid, ik bedoel meer door welke omstandigheden/gebeurtenissen biologisch gezien
+0
Astronaut
Ze sterven op donkere diepe plekken waardoor wij vrijwel nooit dooie kreeften tegenkomen
+1
Röbijntje
De kreeft blijft alsmaar groter groeien, daardoor maakt hij steeds een nieuw kreeft pantser aan, of hoe je dat ook noemt. Zijn oude pantser laat hij achter. Op een gegeven moment groeit de kreeft tot zon grootte dat het pantser zo zwaar is dat de kreeft zich niet meer goed kan voortbewegen en daardoor sterft de kreeft dan uiteindelijk
Gedurende de dag verschil je in lengte. Als je wakker wordt ben je het langst.
Hoeveel verschil zit er tussen (de gemiddelde persoon en het gemiddelde verschil) wakker worden en naar bed gaan?
2 cm
1,5 cm
1 cm
23 mm
3cm
4 mm
0,87 cm
Yes correct, jij bent
Poahhh 1 cm, dat is best veel.
Hoe heet het principe waarin men nooit tegelijk de momentum en positie weet van een deeltje?
Onwetendheid
Onzekerheid
Onzekerheidsprincipe
Van Heisenberg
Yesss, dit was wat ik zocht. Jij bent!!
Yehes,
Asterix en Obelix
Voor de duidelijkheid, ik bedoel meer door welke omstandigheden/gebeurtenissen biologisch gezien
Ze sterven op donkere diepe plekken waardoor wij vrijwel nooit dooie kreeften tegenkomen
De kreeft blijft alsmaar groter groeien, daardoor maakt hij steeds een nieuw kreeft pantser aan, of hoe je dat ook noemt. Zijn oude pantser laat hij achter. Op een gegeven moment groeit de kreeft tot zon grootte dat het pantser zo zwaar is dat de kreeft zich niet meer goed kan voortbewegen en daardoor sterft de kreeft dan uiteindelijk