Zeker, met gemiddeld meer dan 700k bezoekers per jaar is het oude huis van the King of Rock and roll~Elvis Presley, het huis wat op de tweede plek staat.
Jij bent!
+0
Remco
Over het Witte Huis gesproken: Welke Amerikaanse presidenten werden tijdens hun ambtstermijn gedood?
+0
Alliewallie
Lincoln en Kennedy
+0
Tiekstra
Lincoln, Garfield en Kennedy
+0
Astronaut
Lincoln, garfield, kennedy, mckinley
+0
Remco
Astronaut schreef:
Bingo.
Vier Amerikaanse presidenten werden vermoord: Abraham Lincoln in 1865, James A. Garfield in 1881, William McKinley in 1901 en John F. Kennedy in 1963.
+0
Astronaut
Welke taal sprak Cleopatra waarschijnlijk? Bonuspunten voor specificiteit
+0
Janvantende
Arabisch
+0
Tiekstra
Grieks
+0
Alliewallie
Vlaams
+0
Milfhunter
Hebreeuws
+0
jeroenschipper
Latijn
+0
boristerbeek
Koine-Grieks
+4
Wilmee
Sprak Cleopatra niet iets van zeven talen, waardoor een aantal van de bovenstaande antwoorden goed zijn?
+2
Wilmar
Ja haar moedertaal was volgens mij Grieks (ze kwam uit een van oorsprong Griekse familie) en ze sprak ook Egyptisch terwijl veel van haar voorgangers dat niet deden. Naast inderdaad meer talen.
+0
Astronaut
boristerbeek schreef:
Koine-Grieks
Correct! Stan had het ook goed, maar jij was net wat specifieker.
Wilmee schreef:
Sprak Cleopatra niet iets van zeven talen, waardoor een aantal van de bovenstaande antwoorden goed zijn?
Ook correct; ik bedoelde met mijn vraag haar moedertaal, maar ik had het een beetje onduidelijk verwoord.
Neverland van Michael Jackson
Graceland
Empire state building
Trump Tower
Zeker, met gemiddeld meer dan 700k bezoekers per jaar is het oude huis van the King of Rock and roll~Elvis Presley, het huis wat op de tweede plek staat.
Jij bent!
Over het Witte Huis gesproken: Welke Amerikaanse presidenten werden tijdens hun ambtstermijn gedood?
Lincoln en Kennedy
Lincoln, Garfield en Kennedy
Bingo.
Vier Amerikaanse presidenten werden vermoord: Abraham Lincoln in 1865, James A. Garfield in 1881, William McKinley in 1901 en John F. Kennedy in 1963.
Welke taal sprak Cleopatra waarschijnlijk? Bonuspunten voor specificiteit
Arabisch
Grieks
Vlaams
Hebreeuws
Latijn
Koine-Grieks
Ja haar moedertaal was volgens mij Grieks (ze kwam uit een van oorsprong Griekse familie) en ze sprak ook Egyptisch terwijl veel van haar voorgangers dat niet deden. Naast inderdaad meer talen.
Correct! Stan had het ook goed, maar jij was net wat specifieker.
Ook correct; ik bedoelde met mijn vraag haar moedertaal, maar ik had het een beetje onduidelijk verwoord.