De hoogste berg van Zwitserland dan?

Geografisch ligt de Elbroes zeker weten in Europa, dat in het oosten begrensd wordt door de Kaukasus en het Oeralgebergte. Wikipedia of niet.

Wat Zwitserland betreft gok ik op de Matterhorn.

Makkelijke gok, niet goed

In dat geval waag ik een gok op de jungfrau.

Kan niet waar wezen, dan is het de Weisshorn

Ik heb even gespiekt, maar ik had nog nooit van die berg gehoord. Knappe vent die het weet.

Lech Walesa

Inderdaad zeg, de berg die op wikipedia wordt genoemd ben ik ook nog nooit tegengekomen. Pytric ik denk je dat je het maar moet onthullen, anders loopt het topic dood.

De Monte Rosa

Dat is volgens mij het gebergte, niet de top zelf. En wist je dat?

Ik ben een aantal keren in Luino geweest (Noord-Italiƫ, Lago Maggiore). We keken toen uit op de Monte Rosa. Ik heb zelfs in het gebergte geroetsjt. (Op een vuilniszak van de eeuwige sneeuw glijden). Ik weet dat het een hoog gebergte is. Is het niet goed, dan?

Lech Walesa

Het is wel de berg opzich geloof ik er is wel een specifiekere naam voor, maar goed...

Het wordt tijd dat Pytric uitsluitsel geeft.

Monte Rosa is goed hoor, nieuwe vraag

Ik weet nog wel een leuke vraag.
Ons GSV-lied over het biercomplex is op de wijze van een franse chanson. Welke? En wie heeft dat gezongen?

Edith Piaf! Een werkelijk wonderschoon lied, waarvan ik de naam ben vergeten. BJ heeft hem op cd staan.

Ha, dat is 'Milord', inderdaad van Edith Piaf!

Om bij het thema muziek te blijven deze vraag van Maurice: wie componeerde de soundtrack van Bassie en Adriaan?

Tonny Eyck?

Lech Walesa

Tjah ik weet wel dat er in Bassie en Adriaan nummers van Clannad, Vangelis en Jean Michel-Jarre worden gebruikt, maar jij bedoeld meer het 'Hallo vriendjes'-liedje schat ik in?

Ik bedoel 'Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan, dat zijn de beste vrinden, die je maar kunt vinden, bladiebla'. Allebei fout trouwens.

annemarieke

is dat niet gewoon aad van toor zelf?